Monday, April 24, 2017

معرفی بدترین خودرو های سال 2017

https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/04/bad-tarin-khodri-ha.jpg
خرید خودروی صفر کیلومتر برای افراد بسیار لذت بخش می باشد حتی اگر آن خودرو از لحاظ فنی و کیفیت مطلوب استاندارد جهانی نباشد وجود نقص فنی در هر خودرویی چه چینی و چه آمریکایی امکان دارد ؛ اما باید قبل از خرید خودرو به خوبی در مورد مشخصات آن ویژگی های آن تحقیق و بررسی شود تا یک خودروی مناسب و بدون مشکل خریداری کنید . در بین خودرو های آمریکایی محصولاتی وجود دارد که خرید آن ها توصیه نمی شود . در این مقاله چند مدل از بدترین خودرو های سال 2017 را به شما معرفی می کنیم که خرید این خودرو ها از طرف خود شرکت سازنده هم توصیه نمی شود  زیرا محصولات بهتر و بدون مشکلی در این سبک و همان رنج قیمت وجود دارد که بهتر است خریداران از آن ها استفاده نمایند .

میتسوبیشی میراژ در کلاس هاچ‌ بک کوچک

بدترین خودرو های سال 2017 یکی از بدترین خودرو های سال 2017 میتسوبیشی میراژ می باشد که قیمت آن تقریبا سیزده هزار دلار است که از لحاظ قیمتی یک خودروی اقتصادی محسوب می شود اما باید بگویم که اصلا این طور نیست زیرا این خودرو در زمینه های مختلف امتیاز مطلوبی را از طرف مصرف کننده دریافت نکرده است مثلا مصرف سوخت آن در هر صد کیلومتر تقریبا 7 لیتر است و همچنین پیشرانه ی سه سیلندر آن با سر و صدای زیاد کار می کند که خرید این خود رو به هیچ عنوان منطقی نیست .

میتسوبیشی میراژ دارای یک نمونه ی فول آپشن نیز می باشد که قیمت آن از نمونه ی ساده ی آن چهار هزار دلار گران تر است ولی خرید آن به هیچ عنوان توصیه نمی شود زیرا تمام مشکلاتی که نمونه ی ساده ی این خودرو دارد در نمونه ی فول آپشن آن هم پدیدار است . پس به جای خرید این خودرو می توانید از خودروهایی مثل مرسدس کلاس C مدل ۲۰۱۲ یا مزدا 3 جدید استفاده نمایید .

میتسوبیشی i-MiEV در کلاس هیبرید و الکتریکی

بدترین خودرو های سال 2017میتسوبیشی i-MiEV یکی از خودرو های الکترونیکی این شرکت می باشد که بر اساس میزان مصرف انرژی ای که دارد ، قیمت مطلوبی را داراست اما تنها قیمت ملاک اصلی نمی باشد این خودرو به عنوان یکی از بدترین خودرو های سال 2017 در شتاب گیری اولیه نتیجه ی خوبی نشان نداده است و همچنین شارژ شدن آن در آمریکا با برق ۱۱۰ ولت ، حدود بیست و یک ساعت است که واقعا نا امید کننده است . از این مورد بدتر این است که این خودرو بعد از شارژ شدن کامل مسافتی حدود صد کیلوتر را طی می کند و قادر به طی کردن مسافتی بیشتر از این مقدار نمی باشد .

این خودرو با این همه مشکل حتی دارای طراحی داخلی قابل قبولی هم نمی باشد و پیشنهاد می شود افرادی که قصد خرید این خودرو را داشته اند ، به جای آن از تویوتا پریوس  Cاستفاده نمایند که کیفیتی بهتر دارد .

دوج جورنی در کلاس شاسی ‌بلند میان ‌رده

بدترین خودرو های سال 2017این خودرو به عنوان یکی از پر مصرف ترین خودرو های سال معرفی شده است که با توجه به قیمت 21 هزار دلاری نوع معمولی آن ارزش چندانی ندارد .

 برخی دیگر از معایب این خودروی پر مصرف عبارت است از :

  • کابین بسیار کوچک

  • پیشرانه های ضعیف

  • مصرف سوخت 14.5 لیتر در صد کیلومتر


این خودرو دارای یک نسخه‌ی فول‌آپشن نیز می باشد که دارای ویژگی هایی از قبیل پیشرانه‌ی 6 سیلندر 3.6 لیتری و 283 اسب بخار قدرت می باشد و در کمتر از هشت ثانیه به سرعت صد کیلومتر بر ساعت می‌رسد، اما با برچسب قیمت ۳۴ هزار دلار چندان ارزشمند نیست وبه عنوان بسیار پر مصرف در این کلاس شناخته شده است . اگر به دنبال خودروی جایگزین در این کلاس هستید پیشنهاد ما به شما تویوتا هایلندر می باشد که به عنوان یکی از بهترین شاسی بلند های دنیا شناخته شده است .

مرسدس بنز CLA در کلاس لوکس کوچک

بدترین خودرو های سال 2017کمپانی بنز یکی از بهترین تولید کنندگان مطرح جهان می باشد که محصولات آن همیشه زبان زد خاص وعام بوده است اما لزوما همه ی محصولات کمپانی های بزرگ همیشه با کیفیت نیستند وگاهی مشکلاتی در آن دیده می شود ، مرسدس بنز CLAبه عنوان یکی از بدترین خودرو های سال 2017 شناخته شده است ؛ اما دلیل این لقب برای این محصول از شرکت بنز چه می باشد ؟ این خودرو بر اساس آمار هایی که از طرف مصرف کنندگان دریافت شده است دارای کابین بسیار پر سر و صدایی می باشد و کمک فنرهای با کیفیتی در آن استفاده نشده است.

[fruitful_dbox] حتما بخوانید : ورود دوباره ی آرین موتور با میتسوبیشی [/fruitful_dbox]

طراحی داخلی کابین مرسدس بنز CLA بسیار بد و کوچک می باشد و فضای کافی برای آرامش سرنشینان وجود ندارد به همین دلیل خرید این خودرو با قیمت ۳۳ تا ۳۵ هزار دلاری اصلا به صرفه نمی باشد بهترین گزینه های جایگزین برای این خودرو ، آکورا ILX  و  BMW سری ۲۲، می باشد .

مازراتی گیبلی در کلاس سدان لوکس

بدترین خودرو های سال 2017مازراتی گیبلی یک مازراتی چهار در می باشد که بسیار جذاب و دیدنی است و رانندگی با آن حس خوبی را به آدم منتقل می کند شتابگیری و قدرت ترمز های آن بسیار عالی است اما واقعا چرا این خودرو با این مشخصات جز بدترین خودرو های سال 2017 جای گرفته است ؟ این خودرو در هر صد کیلومتر سیزده لیتر بنزین مصرف می کند که این میزان مصرف سوخت واقعا غیر منطقی می باشد فضای اتاق آن برای سرنشینان عقب بسیار کوچک و نا مناسب است و همچنین صدای موتور آن واقعا سرسام آور است . بهترین گزینه برای جایگزینی این خودرو آئودی S7 می باشد .
مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/04/24/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%a8%d8%af%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%ae%d9%88%d8%af%d8%b1%d9%88-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%b3%d8%a7%d9%84-2017/

No comments:

Post a Comment