Sunday, August 6, 2017

نقد و بررسی هیوندای الانترا لیمیتد 2017

https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/08/2017Hyundai-Elantra.jpg
این روز ها طبق آماری که گفته شده است و تقریبا اکثریت مردم جان هم با این آمار غریبه نیستند پرطرفداری خودرو های شاسی بلند می باشد اما خب با این حال هنوز هم هستند آدم های که تنها علاقه به خودرو هایی در کلاس سدان دارند و همچنان به طرفداری خود ادامه می دهند . حالا اگر بخواهیم یک خودروی سدان زیبا ، کاربردی ، کم مصرف و اقتصادی خریداری کنیم باید چ کنیم ؟ باید به سراغ کدام یک از شرکت های خودرو سازی برویم تا یک خودرو ی با کیفیت و باب سلیقه ی هر فردی را پیداکنیم ؟ کمپانی خودرو ساز هیوندای سال هاست که به تولید خودرو های با کیفیت مشغول است و همهی ملت جهان با این کیفیت به خوبیآشنا هستند در سال 2017 این کمپانی دست به ساخت جدید ترین محصول خود یعنی هیوندای الانترا لیمیتد 2017 زد که یک خودرو ی فوق العاده و پرطرفدار می باشد.

در این راهنمای خرید خودرو به معرفی و بررسی کامل هیوندای الانترا لیمیتد 2017 جدید ترین محصول هیوندای می پردازیم تا شما عزیزان به خوبی با این خودرو ی با کیفیت آشنا شوید .

هیوندای الانترا لیمیتد 2017در نسخه ی جدید هیوندای النترا تغییرات بسیاری برای بهبود کیفیت این خودرو انجام شده است . تغییراتی از قبیل استایل بیرونی جدید، کابین باکیفیت‌تر، پیشرانه‌های جدید، ساختار مستحکم‌تر و تکنولوژی‌های به‌روزتر و ... می باشد که باعث افزایش اعتبار این شرکت شده است .

تجهیزات و آپشن ها هیوندای الانترا لیمیتد 2017

این خودرو با توجه به قیمت مناسبی که دارد ، دارای تجهیزات بسیار مناسب و کاربردی ای می باشند که بسیار کاربردی و مناسب می باشند .

هیوندای الانترا لیمیتد 2017برخی از امکانات و آپشن های این خودرو عبارت اند از :

  • از فرمان تا شونده ب صورت تلسکوپی

  • رادیوی ماهواره‌ای

  • CD پلیر

  • سیستم صوتی با شش بلندگو

  • چراغ‌های عقبی LED

  • صندلی‌های چرمی

  • صندلی راننده با تنظیمات برقی

  • پورت USB دوم برای شارژ

  • جزئیات کرومی بیشتر

  • سیستم بلو لینک هیوندای

موارد برجسته‌ی کابین هیوندای الانترا لیمیتد 2017

به طور کلی وقتی شما برای بار اول به این خودرو نگاه می کنید متوجه می شوید که کمی بزرگتر از حد معمول می باشد و این مسئله به ذهن خلاق طراح اشاره دارد که به منظور افزایش فضای کابین برای سرنشینان این خودرو را این گونه طراحی کرده است.

وقتی شما وارد کابین هیوندای الانترا لیمیتد 2017 می شوید می بینید که تمامی اجای داخلی به خوبی و با طراحی بسیار زیبا به صورت کاملا منظم در کنار یکدیگر قرار گرفته اند و نکته ی جالب این است که در هیچ جای خودرواثری از پلاستیک بی کیفیت خشک مشاهده نخواهید کرد .

هیوندای الانترا لیمیتد 2017طراحی صندلی ای النترا به گونه ای است که مناسب برای سفر می باشد و سرنشینان بسیار راحت و در رفاه کامل می باشند و روکش صندلی های چرمی ای ک در این خودرو به کار رفته بسیار با کیفیت می باشد و حس خوبی را به سرنشینان منتقل می کند . اگر در این خودرو پنجسرنشین سوار شوند در مسافت های طولانی به هیچ عنوان خسته نمی شوند و کاملا فضا برای همه به خصوص در وسط صندلی عقب وجود دارد .

همچنین الانترا 2017 همچنین از آخرین سیستم اطلاعات سرگرمی سازگار با اپل کار پلی و اندروید اتو سود می‌برد.

پیشرانه و مصرف سوخت هیوندای الانترا لیمیتد 2017

هیوندای الانترا لیمیتد 2017هیوندای الانترا لیمیتد 2017 مجهز به یک موتور دو لیتری ، چهار سیلندره می باشد این موتور توانایی دارد تا قدرتی برابر 147 اسب بخار ایجاد نماید همچنین هماهنگی این پیشرانه با گیربکس شش سرعته ی اتوماتیکی که بر روی این خودرو سوار است هماهنگی بسیار خوب و قابل قبولی دارد که باعث بهبود عملکرد خودرو می شود .

[fruitful_dbox] حتما بخوانید: نقد و بررسی خودرو ی بی ام و i8

[/fruitful_dbox]

النترا 2017 تقریبا مصرف سوخت بسیارکم و قابل قبولی دارد به گونه ای ک در طی آزمایشات مختلف این نتایج ب دست آمده است که عبارت اند از :
  • مصرف سوخت شهری ( در صد کیلومتر ) : 8.4 لیتر

  • مصرف سوخت بزرگراهی ( در صد کیلومتر ) : 6.3 لیتر

  • مصرف سوخت ترکیبی ( در صد کیلومتر ) : 7.3 لیتر

هیوندای الانترا لیمیتد 2017نتیجه‌گیری

به طور کلی این خودرو دارای قیمت مناسب و ظاهر شیک بوده و راحتی بالا و مصرف سوخت کمی دارد و با تمام این ویژگی ها دارای قیمت بسیار مناسب می باشد . الانترا با سواری آرام و لیست مناسبی از تجهیزات به خوبی در برابر بسیاری از رقیبان ایستاده است و ب رقابت می پردازد وقتی شما پشت فرمان این خودرو می نشینید متوجه سواری بسیار نرم و بی سر و صدا ی این خودرو خواهید شد همچنین در سرعت های بالا هیوندای الانترا لیمیتد 2017 هیچ گونه لرزش و صدای اضافه ای تولید نیم کندو این مسئله باعث افزایش اعتماد به نفس راننده خواد شد .

نقاط قوت: مصرف سوخت کم، کیفیت بالای کابین
نقاط منفی: قدرت پیشرانه
مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/08/07/%d9%86%d9%82%d8%af-%d9%88-%d8%a8%d8%b1%d8%b1%d8%b3%db%8c-%d9%87%db%8c%d9%88%d9%86%d8%af%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d9%84%d8%a7%d9%86%d8%aa%d8%b1%d8%a7-%d9%84%db%8c%d9%85%db%8c%d8%aa%d8%af-2017/

No comments:

Post a Comment