Monday, August 7, 2017

معرفی هیوندای سانتافه اسپورت 2017

https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/08/2017hyundaisantafesport.jpg
یکی از محصولات پر طرفدار کمپانی هیوندای ، خودرو ی سانتاف می باشد که بعد از عرضه در بازار جهانی با استقبال بسیار خوبی مواجه شد و در تمامی کشور ها به خصوص ایران بسیار پر طرفدار شد یکی از مزیت های اصلی ای ک این خودرو دارد کلاس این خودرو است که در کلاس یک کراس اوور قدرتمند طراحی شده است و این مسئله بر محبوبیت این خودرو افزوده است . حالا در سال جدید یعنی در سال 2017 عیوندای این محصول پرطرفدار را با ارتقای بسیار خوب اکثر قطعات و تغییرات بسیار ناچیز در ظاهر با نامتجاری هیوندای سانتافه اسپورت 2017 دوباره به بازار ارائه کرده است که باز هم از جانب مشتریان استقبال خوبی شد .

امروز می خواهیم در این راهنمای خرید خودرو به معرفی ، نقد و بررسی کامل هیوندای سانتافه اسپورت 2017 بپردازیم پس با ما همراه باشید.

طراحی خارجی هیوندای سانتافه اسپورت 2017

هیوندای سانتافه اسپورت 2017همان طور که اشاره شد اکثر قطعات سانتافه ی جدی که حدود 30 درصد کل قطعات است ، ارتقا یافته است که بسیار خوب و رضایت بخش می باشد اگر بخواهیم از نمای خارجی شروع کنیم باید گفت که در این خودرو نسبت به نسخه های قبلی سانتافه تغییر چشمگیر و خاصی مشاهده نمی شود و کلیت خودرو از نظر طراحی مانند همان مدل های قبلی سانتافه می باشد اما در چراغ های پشت وجلو از لامپ های ال ای دی استفاده شده است که نمای بسیار زیبایی به خودرو بخشیده است .

طراحی کابین هیوندای سانتافه اسپورت 2017

هیوندای سانتافه اسپورت 2017وقتی شما وارد کابین هیوندای سانتافه اسپورت 2017 می شوید متوج  تغییرات بارز در داخل اتاق خودرو می شوید این تغییرات بسیار چشم نواز و زیبا می باشد که برای هر فردی جلب توجه می کند در این قسمت از خودرو برای زیبایی هر چه بیشتر ، یک کنسول مرکزی با شکلجدید طراحی شده است که بسیار جلب توجه می کند همچنین دست دنده ی خودرو به طور کام عوض شده است همچنین یکی دیگر از آپشن های فوق العاده در این مدل استفاده از سیستم گرم شونده ی فرمان و صندلی های جلو می باشد .

یکی دیگر از نقاط قوت داخل کابین مواد و متریالی است که در ساخت آن به کار رفته است کلیهی قطعات داخلی بسیار نرم می باشند و خبری از پلاستیک خشک و بی کیفیت نمی باشد که این مسئله بسیار لذت بخش می باشد .

طراحی سقف کابین به صورت پانوروما می باشد که نمای بسیار زیبایی را شما از داخل کابین می توانید مشاهده نمایید همچنین صندلی هایی که در ردیف عقب این خودرو استفاده شده است قابلیت تاشوندگی دارد تا اگر شما لوازم زیادی را می خواید در خودرو جای دهید دچار مشکل نشوید .

هیوندای سانتافه اسپورت 2017همچنین طراح برای راحتی تمامی سرنشینان در این خودرو فضای داخلی را به گونه ای طراحی کرده است تا فضای رفاهی کامل برای هر پنج سرنشین در خودرو وجود داشته باشد و در مسافت های طولانی مدت هیچ یک از سرنشینان خسته و یا دچار مشکل نشوند .

تجهیزات و امکانات رفاهی و ایمنی

برخی از آپشن هایی که در هیوندای سانتافه اسپورت 2017 به کار رفته است در نسخ های قبلی نیز بوده و اکنون هم با ارتقا دوباره قرار گرفته است و همچنین برخی آپشن های جدید نیز ب این خودرو افزوده شده است .

هیوندای سانتافه اسپورت 2017برخی از آپشن های سانتافه 2017 عبارت است از :

  • سیستم اطلاعات سرگرمی اضافی

  • سیستم انتخاب حالت رانندگی (شامل تنظیمات اسپورت، اکو و نرمال)

  • دوربین چند نمایی

  • چراغ‌های جلوی اتوماتیک

  • کنترل‌های سیستم صوتی روی فرمان و بلوتوث

  • ورود بدون کلید

  • آینه‌های برقی به همراه دوربین نقاط کور راننده

  • چراغ‌های روز روشن

  • لامپ های ال ای دی

  • صفحه لمسی 8 اینچی

  • رینگ‌های آلیاژی 19 اینچی

  • صندلی های چرمی با کیفیت

  • چراغ مه شکن‌های جلو

  • سقف پانوروما

پیشرانه ی هیوندای سانتافه اسپورت 2017

هیوندای سانتافه اسپورت 2017هیوندای سانتافه اسپورت 2017 مجهز به یک پیشرانه ی پرقدرت 2 لیتری 4 سیلندره می باشد که این پیشرانه توانایی داد تا قدرتی معادل 240 اسب بخار را ایجاد نماید همچنین هماهنگی این پیشرانه با گیربکس شش دنده ای اتوماتیکی که در این خودرو استفاده شده است باعث شده تا عملکرد بسیار خوب و روانی را از خودرو در سیکل های مختلف شاهد باشیم .

[fruitful_dbox] حتما بخوانید: گران ترین خودروهای سال ۲۰۱۷ [/fruitful_dbox]

مصرف سوخت هیوندای سانتافه اسپورت 2017 طی برآورد ها و آزمایشاتی که انجام شده است به شرح زیر می باشد :
  • مصرف سوخت شهری ( در هر 100 کیلومتر ) : 12.3 لیتر

  • مصرف سوخت بزرگراهی ( در هر 100 کیلومتر ) : 9.8 لیتر

  • مصرف سوخت ترکیبی ( در هر 100 کیلومتر ) : 11.2 لیتر


تنها چیزی که شاید بتوان به عنوان نقطه ضعف و یا ایراد در این خودرو ب آن اشاره کنیم و قدری مسئله‌ساز است به لگ و تأخیر توربو در هنگام تحت‌فشار قرار گرفتن خودرو می باشد که امدواریم در نسخه های بعدی این مشکل به طورکامل رفع شود .

هیوندای سانتافه اسپورت 2017نتیجه گیری

در مجموع سانتافه اسپورت 2017 یک کراس اوور خانوادگی خوب برای کسانی است که مدامعلاقه به سفر با خودرو دارند . این خودرو رفتاری اسپورت دارد اما این مسئله از خصلت های این خودرو در کلاس یک کراس اوور پرقدرت کم نمی کند . تنها ایراد این خودرو در بخش توربو ی پیشرانه می باشد که م یبا تاخیر عمل می کند اما به طور کلی خودرو ی بسیار با کیفیت و پر قدرتی محسوب می شود .
مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/08/07/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d9%87%db%8c%d9%88%d9%86%d8%af%d8%a7%db%8c-%d8%b3%d8%a7%d9%86%d8%aa%d8%a7%d9%81%d9%87-%d8%a7%d8%b3%d9%be%d9%88%d8%b1%d8%aa-2017/

No comments:

Post a Comment