Friday, August 25, 2017

معرفی و بررسی خودروی کیا ریو جدید

https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/08/Kia-Rio_Sedan22.jpg
خودروی کیا ریو جدید موضوع این قسمت از راهنمای خرید خودرو است.این خودروی متولد کره توسط کمپانی ای به نام و با کیفیت به تولید می رسد و همواره نامی نیکو از ریو در ذهن ایرانیان به جا مانده است.

کمپانی ریو تا کنون سه نسل از خانواده این  خودرو را به بازار عرضه کرده که دو مدل پیشین همچنان در بازارهای فروش وجود دارد.البته نسل دوم ریو وارد بازار ایران نشد.

طراحی ظاهری خودروی کیا ریو جدید

به جرات می توان گفت طراحی خودروی کیا ریو 2017 چندان از دنیای مد پیروی نمی کند البته سادگی به کار رفته در طراحی ریو کیا زیبایی بی نظیری را القا می کند. پنجره ها به سبک همیشگی کیا طراحی شده و چراغ های هالوژن در قسمت میانه ی تعبیه شده است.لاستیک و رینگ ها به همراه آینه های اسپرت نیز در زیبایی آن دخیل بودند.در قسمت عقبی خودرو شاهد چراغ هایی با طراحی دو قسمتی هستیم که بخش هایی از صندوق و گلگیر را اشغال کردند.سپر نیز با انحنای زیبای همراه شده که به آن حالتی حجیم تر و پرقدرت تر می دهد.در این بخش چراغ های شبرنگ نیز دیده میشود.

خودروی کیا ریو جدیددر قسمت داخلی ینی کابین کیا ریوی صندوق دار برخلاف تصور کاملا جادار و راحت به نظر می رسد که این موضوع خبر از طراحی هوشمندانه و اصولی طراحان است. فرمان برخلاف مدل های پیشین شکستگی ندارد وکاملا معمولی است گرچه دکمه های تنظیم کننده ی سیستم صوتی روی فرمان قرار دارد اما چیزی از سادگی و زیبایی آن کم نمی کند.همچنین این قسمت مجهز به استارت دکمه ای نیز می باشد .

خودروی کیا ریو جدیددر بخش داشبور  قسمتی برای تهویه هوای مطبوع و اسپیکر وجود دارد.کیفیت متریال به کار رفته در کابین متناسب با قیمت خودرو(۱۰۰ میلیون تومان)است پس می توان گفت مواد مورد استفاده مرغوب می باشد.

تجربه رانندگی با خودروی کیا ریو جدید

خودروی کیا ریو جدیدقرار بر این شد که خودروی کیا ریو جدید برای تست رانندگی نورد آزمون قرار بگیرد. پیشرانه کیا بسیار مناسب و جمع و جورد است.این پیشرانه دارای موتور ۱.۴ لیتری ۴ سیلندره با قدرت ۱۰۹ اسب بخار می باشد؛بعلاوه گشتاور آن ۱۳۷ نیوتن متر است . کیفیت خودرو از گیربکس خودکار چهار سرعته کاملا قابل تشخیص است.کیا ریو در شتاب گیری کمی کند عمل می کند که البته امنیت آن برای جمع خانوادگی بیشتر است.کیا ریو قادر است سرعت ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر را در ۱۱.۴ ثانیه طی کند که طبق اعلام رسمی با این سرعت در بین خودروهای هم رده در مقام دوم و پس از تویوتا یاریس قرار دارد.

[fruitful_dbox] حتما بخوانید : معرفی کراس اوور پر قدرت کیا سورنتو ۲۰۱۶ [/fruitful_dbox]

درباره ی دنده نیز باید بگوییم کاملا آسوده خاطر باشید. تعویض دنده کاملا روان و بدون ایجاد سروصدا انجام می گیرد و عملکرد آن نیز سریع است.البته برای اقزایش سرعت واکنش می توانید گیربکس را از حالت اتومات به دستی تغییر دهید تا سریع تر عمل کند.لازم به ذکر است در صورت تنظیم گیربکس روی حالت دستی نفوذ صدای موتور به داخل کابین افزایش می یابد که ممکن است کمی ناخوشایند باشد به همین دلیل پیشنهاد می شود گیربکس را روی حالت اتومات قرار دهید. ارتفاع بخش عقبی کابین یعنی محل نشیمن سرنشینان عقب کمی پایین تر از کابین جلو است که باعث می شود در هنگام رد شدن از دست انداز های جاده ای میزان تکانه ها در عقب بیشتر باشد . البته میزان این تکانه ها بسیار کم و عادی است.

درباره ی ایمنی کیا ریو نیز کاملا اطمینان خاطر داشته باشید.ترمز دیسکی برای تمام چرخ ها و سیستم ABS وEBD ضمان امنیت شما در شرایط بحرانی خواهد بود.

خودروی کیا ریو جدید جمع بندی

به صورت کلی و با توجه به توضیحات داده شده این خودرو با فضای کافی برای سرنشینان و صندوق جادار مناسب خانواده طراحی شده و با مصرف سوخت بهینه ی خود(۷.۳ لیتر)و سایر امکانات ذکر شده می تواند سلامت و راحتی کل خانواده در سفر تضمین کند.البته باید اعتراف کرد شتاب گیری این خودرو ضعیف است.چنانچه قصد خرید خودرویی با شتاب عالی و طراحی منحصر به فرد هستید کیاریو انتخاب مناسبی برای شما نخواهد بود.چرا که قیمت این خودرو نیز ممکن است متناسب با آپشن های آن نباشد.
مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/08/26/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d9%88-%d8%a8%d8%b1%d8%b1%d8%b3%db%8c-%d8%ae%d9%88%d8%af%d8%b1%d9%88%db%8c-%da%a9%db%8c%d8%a7-%d8%b1%db%8c%d9%88-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af/

No comments:

Post a Comment