Wednesday, August 9, 2017

معرفی و بررسی کیا کادنزا ۲۰۱۷

https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/08/2017-Kia-Cadenza.jpg
کمپانی خودرو ساز کیا یکی از بزرگترین تولید نندگان خودو های با کیفیت می باشد که در چند سال اخیر فعالیت های چشمگیری داشته است . این کمپانی فعالیت خودرا مختص به تولید یک کلاس خودرو نکرده است و در کلاس های گوناگون اقدام کرده است و بسیار موفق بوده است امروز می خواهیم در این راهنمای خرید خودرو یکی از بهترین خودروهای تولید شده درکلاس سدان توسط کیاموتورز با نام تجاری کیا کادنزا ۲۰۱۷ یک خودرو ی بسیار زیبا و بی دردسر را مورد بررسی قرار دهیم .

طراحی ظاهری کیا کادنزا ۲۰۱۷

طراحی ظاهری کیا کادنزا ۲۰۱۷ بسیار هوشمندان و جالب می باشد به گونه ای که شما اگر از هر زاوی ای به ان نگاه کنید چهره ی خودرو بسیار جذاب به نگاه شما می آید . رنگی که برای بدنه ی کیا کادنزا ۲۰۱۷ به کار رفته است از بهتر و با کیفیت ترین نوع رنگ موجود می باشد که با اجزا کرومی آمیخته شده است و زیبایی خاصی به خودرو بخشیده است .

کیا کادنزا ۲۰۱۷همچنین چراغ‌های LED به شکل Z و همینطور مه‌ شکن‌های چهارتایی، یکپارچگی خوب و ترکیب متناسبی را ایجاد کرده‌اند.

در قسمت پشت خودرو نیز طراح همانند بخش جلویی ، بسیار هوشمندانه عمل کرد است در چراغ های عقب نیز ال ای دی ها به شکل Z قرار گرفته اند که بسیار زیبا می باشد .

کیا کادنزا ۲۰۱۷همچنین هماهنگی جالب اگزوز ها با سپر نیز نمای بسیار خاصی را به قسمت عقب خودرو بخشیده است به طور کلی این خودرو ی فوق العاده از لحاظ زیبایی خارجی نمره ی قابل قبولی را دریافت می کند .

طراحی کابین کیا کادنزا ۲۰۱۷

وقتی که شما داخل کابین این خودرو می نشینید متوجه می شوید که طراح در بخش داخلی نیز همانند بخش خارجی خوب عمل کرده است و چیزی کم نگذاشته است در این قسمت اجزاء بسیار باکیفیت داشبورد با تزئینات چوبی تیره رنگ براق و همینطور صندلی‌های بزرگ و جادار به خوبی در کنار یکدیگر قرار گرفته اند و زیبایی خیره کننه ای را به داخل کابین بخشیده اند .

کیا کادنزا ۲۰۱۷فاصله ی بین صندلی های جلو و عقب ب گونه ای طراحی شده است که به خوبی برای سرنشینان عقب فضای کافی وجود داشته باشد و در مسافت های طولانی مدت دچار مشکل نشوند .

همچنین در داخل کابین یک سیستم سرگرمی به همراه یک مانیتور 8 اینچی تعبیه شد است که به بهترین شکل نیازهای چند رسانه‌ای، قابلیت‌های ترافیکی و ارتباطی را برای سرنشینان آن فراهم کند.

پیشرانه و عملکرد

کیا کادنزا ۲۰۱۷ مجهز به یک موتور 3.3 لیتری به همراه شش سیلندر می باشد که می تواند قدرتی معادل 290 اسب بخار ایجاد نماید ک این قدرت برای یک خودرو در کلاس سدان بسیار عالی است .

کیا کادنزا ۲۰۱۷یکی از بهترین قطعات به کار رفته در این خودرو گیربکس 8 سرعته ی اتوماتیک می باشد که بسیار خوب و نرم عمل می کند و هماهنگی بسیار عالی ای با پیشرانه ی خودرو دارد به همین علت عملکرد کلی خودرو بسیار خوب و شگفت انگیز می باشد .

تنها ایرادی که شاید بتوان به این خودرو ی با کیفیت گرفت این است که با توجه ب مصرف سوخت آن ، نمی توان در دست ی خودرو های کم مصرف دسته بندی شود . کیا کادنزا ۲۰۱۷ به طور کلی در هر صد کیلومتر در سیکل ترکیبی حدودا 10.2 لیتر بنزین مصرف می کند .

[fruitful_dbox] حتما بخوانید : معرفی کامل خودروی چری آریزو ۵ چینی [/fruitful_dbox]

سیستم تعلیقی که در این خودرو به کار گرفته شده است بسیار نرم و روان است و عملکرد بسیار مناسبی را در شرایط مختلف به نمایش می گذارد .

به طور کلی با چشم پوشی از میزان مصرف سوخت این خودرو ، کیا کادنزا ۲۰۱۷ از لحاظ فنی عملکرد بسیار خوب و قابل قبولی را دارد .

 آپشن های ایمنی کیا کادنزا ۲۰۱۷

کیا کادنزا ۲۰۱۷در بخش بدنه ی این خودرو از سازه ای بسیار سبک و با مقاومت بالا استفاده شده است که دفع کننده ی بسیاری از ضربات وارده به خودرو می باشد همچنین علاوه بر این مورد از لحاظ ایمنی دارای آپشن های دیگری همچون موارد زیر می باشد .

  • سیستم کمکی رانندگی بین خطوط و حسگر نقاط کور

  • سیستم کمکی شروع حرکت در شیب

  • سیستم کنترل کشش (TCS)

  • کنترل پایداری الکترونیکی (ESC)

  • سیستم ترمز ABS+EBD

  • حسگر تشخیص موانع در جلو

  • سیستم ترمز کمکی (BAS)

  • سنسور پارک خودرو

  • دوربین عقب

کیا کادنزا ۲۰۱۷جمع بندی

به طور کلی کیا کادنزا ۲۰۱۷ یکی از مقاوم ترین و با کیفیت ترین خودرو هایی می باشد ک توست کمپانی کیاموتورز تولید شده است . این خودرو دارای آپشن ها و امکانات رفاهی فوق العاده می باشد . از لحاظ سیستم فنی هم دارای یک موتور بسیار پر قدرت و با کیفیت است کهبا چشم پوشی از میزان مصرفسوخت این خودرو می توان آن را جز دسته ی بهترن خودرو های سال 2017 دسته بندی کرد .
مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/08/09/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d9%88-%d8%a8%d8%b1%d8%b1%d8%b3%db%8c-%da%a9%db%8c%d8%a7-%da%a9%d8%a7%d8%af%d9%86%d8%b2%d8%a7-%db%b2%db%b0%db%b1%db%b7/

No comments:

Post a Comment