Monday, August 14, 2017

معرفی خودروی تویوتا C-HR 2017

https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/08/ToyotaCHR2017-9.jpg
تویوتا C-HR 2017 یکی از جدید ترین محصولات تویوتا می باشد که در کلاس یک شاسی بلند و بر اساس پلتفورم tnga ساخته شده از پریوس است.  تویوتا شاسی بلند chr ازلحاظ فنی نیز این برنامه را دارد که در سال اغارین در اروپا قریب به صدهزار دستگاه از تویوتای c-hr  را به بازار فروش عرضه کند  حدود 70 درصد از این خودروی استثنایی هیبریدی و 25 درصد باقی مانده ی آن با قابلیت پیشرانه ی بنزینی 1.2 لیتری توربو به دست مشتریان می رسد . به صورت کلی تویوتای C-HR  دارای پیشرانه های بنرینی 1.2-1.5 و2 لیتری هیبریدی به فروش می رسد البته به نظر می رسد که در ایران مدل 1.2 لیتری وارد کشور شود لازم به ذکر است شرکت تویوتا به تازگی اعلام کرده است که در آمریکا مدل 2 لیتری بنزینی قابل سفارش می باشد حال توضیحاتی حول پیشرانه ی عرضه شده ی این خودرو در ایران را  در این راهنمای خرید خودرو ارائه خواهیم کرد.

خودروی تویوتا C-HR 2017طراحی ظاهری تویوتا C-HR 2017

طراحی ظاهری تویوتا C-HR توسط یکی از بهترین طراحان ژاپنی به نام آقای هیرو کوبا انجام شده است طراحی این مدل تویوتا از نظر کلی متفاوت از مدل های قبلی است گرچه همچنان در بدنه خودرو ویژگی هایی چون خطوط شکسته برجستگی های چشم گیر و... وجود دارد که باعث شده که این مدل مورد توجه نسل جوان باشد .

در دید جلو چراغ هابسیار کشیده می باشند که در نگاه اول انگار به هم متصل هستند و نمای جلو تنها یک چراغ بسار بزرگ دارد اما با کمی دقت متوجه خواهید شد که این دو چراغ به وسیلهی آرم کمپانی تویوتا از وسط جدا شده اند . جلو پنجره ی باریک و کاپوت و سپر عضلانی به همراه دو نمای عقب و کنار ماشین ظاهری خشن و چشم نواز را به ماشین القا می کند به علاوه ورودی تعبیه هوا در جلوی سپر ماشین قرار دارد.
خودروی تویوتا C-HR 2017در نمای کناری تویوتا C-HR خطوط منحنی در پایین درها و قسمت های کناری گلگیرها وجود دارد دیگر نکته ی قابل توجه دستیگیره ی در های عقب است که به صورت مخفی طراحی شده است.

خودروی تویوتا C-HR 2017وقتی شما از نمای پشت به این خودرو نگاه می کنید  متوجه می شوید که چراغ های نوعی پیکان را برای شما تداعی می کند و به شکل حرف c  به همراه برآمدگی چشم نوازی است چراغ ترمز نیز همانند توبوتا پریوس 2017 در زیر سپر قرار دارد.

ابعاد تویوتا C-HR

سایز این خودرو تا حدودی مشابه مدل rav4 کمپانی تویوتاست البته تویوتا C-HR 2017 در طول و ارتفاع 20 و 16 سانتی متر کوچکتر است.

طول عرض و ارتفاع این خودرو به ترتیب 4.36 -1.79و1.56 متر است

طراحی داخلی تویوتا C-HR 2017

خودروی تویوتا C-HR 2017کیفیت کابین تویوتا C-HR برتری قابل توجهی نسبت به سایر انواع تویوتا دارد طراحی خاص و شیک اورگونومیک جادار و مدرن باعث این برتری شده است طراحی نامناسب به همراه پلاستیک های ضمختی که در تویوتا4 وجود داشت دیگر در این مدل وجود ندارد و فرد با طراحی داخلی بسیار زیبا که از آن می توان به طراحی داشبورد با زمینه ی سیاه رنگ اشاره کرد که زیبایی فوق العاده ای را به این بخش بخشیده است .

ایمنی تویوتا C-HR 2017

خودروی تویوتا C-HR 2017کمپانی تویوتا همواره محصولاتی ایمن را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد و همین موضوع باعث شده که شرکت تویوتا پنج ستاره ی ایمنی را از موسسه ی euroncap دریافت کند حال توضیحاتی چند از ویژگی های ایمنی این خودرو را در اختیارتان قرار می دهیم:

خودروی تویوتا C-HR 2017امکانات  ایمنی و رفاهی

  • کیسه های هوای راننده ، سرنشین وجانبی

  • سیستم ضد سرقت ایموبیلایزر

  • سنسور حرکت و هشدار نفوذ

  • سیستمهای تهویه مطبوع اتوماتیک جلو و عقب

  • مانیتور۸ اینچی لمسی ، بلوتوث ، ورودی AUX و USB ، شش بلندگو ، کنترل سیستم صوتی روی فرمان

  • صندلی جلو با تنظیم برقی با روکش چرم

  • تنظیم برقی آینه های کناری به همراه گرمکن ، تنظیم خودکار آینه عقب

  • شیشه بالابرهای برقی ، برف پاک کن های اتوماتیک ، شیشه های سولار

  • سقف سانروف

  • سیستم تشخیص و جلوگیری از برخورد با عابر پیاده

  • سیستم تشخیص خروج از بین خطوط

  • سیستم هشدار دهنده نقاط کور

  • چراغ مه شکن جلو

  • کنترل پایداری خودرو

  • کنترل کشش

  • دوربین عقب

  • کروز کنترل تطبیقی

  • ترمز پارک الکترونیکی

نکات فنی  تویوتا C-HR 2017

این خودرو مجهز به یک موتور 1.2 لیتری می باشد که این پیشرانه قابلیت تولید 115 اسب بخار را دارد با چنین نیرویی می توان به وسیله ی گیربکس ctv به چهار چرخ ماشین متصل شود بعلاوه کربن دی اکسید و سایر گازهای تولید شده حدود 144 گرم در هر کیلومتر است که به نسبت سایر خودرو ها مناسب است.

خودروی تویوتا C-HR 2017تویوتا C-HR پیشرانه های محدودی دارد بنابراین شما نخواهید توانست پیشرانه های دیزلی را برگزینید اما پیشرانه بنزینی 4 سیلندر تویوتا C-HR دارای توانایی های قابل توجهی است به عنوان مثال این پیشرانه همان طور که گفته شد دارای 114 اسب بخار قدرت و گشتاوری به بزرگی 185 نیوتن متری است در ابتدا ممکن است گمان کنید که این خودرو چندان خودری مناسبی نیست اما توجه داشته باشید که این ماشین تولید ژاپن وزن کمتری نسبت به سایر ماشین ها دارد که باعث بهبود عملکرد آن می شود همچنین قدرت پیشرانه به وسیله ی گیربکس ctv به همه ی چرخ های خودرو منتقل می شودکه این گیربکس با پیشرانه همانگی مناسبی دارد و عملکرد خوبی از خودرو را به نمایش می گذارد .

[fruitful_dbox] حتما بخوانید : معرفی کامل خودروی چری آریزو ۵ چینی [/fruitful_dbox]

همه و همه ی این قابلیت ها باعث شده که تویوتا C-HR تبدیل به خودرویی منحصر به فرد شود.  تناسب پیشرانه با وزن باعث همگونی قوای محرکه با خودرو می شود .

شتاب و مصرف سوخت تویوتا C-HR

خودروی تویوتا C-HR 2017گفته شد تویوتا chr وزن کمی نسبت به رقبای خود دارد که این میزان برابر است با 1تن و 375 کیلو گرم بنابراین این خودرو قادر خواهد بود 0 تا 100 کیلومتر را در حدود 11 ثانیه طی کند به علاوه در هر 100 کیلومتر سیکل ترکیبی تنها 6 لیتر بنزین مصرف می کند .

جمع بندی

خودروی تویوتا C-HR 2017یه طور کلی خودرو ی تویوتا C-HR 2017 همانند سایر محصولات کمپانی تویوتا از کیفیت خوب و قابل قبولی برخوردار می باشد که همین کیفیت به علاوه ی ایمنی و قدرتی که تویوتا برای خودرو های خود در نظر گرفته است باعث پر طرفداری این محصولات شده است.

همچنین این کراس اوور بسیار جادار می باشد به گونه ای که تمامی سرنشینان در داخل آن از لحاظ فضا بسیار راحت و در آرامش کامل قرار گرفته اند که این امر نیز بسیار مورد توجه مشتریان قرار گرفته است .
مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/08/15/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%ae%d9%88%d8%af%d8%b1%d9%88%db%8c-%d8%aa%d9%88%db%8c%d9%88%d8%aa%d8%a7-c-hr-2017/

No comments:

Post a Comment