Monday, June 12, 2017

طراحی زیبای اتاق‌خواب با تم جنگ‌ ستارگان

https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/06/jang-setaregan-1.jpg
در زمان‌های دور، در کهکشانی دوردست، نیرویی عظیم از دل این اتاق‌خواب با تم جنگ‌ ستارگان بیدار شده است. این اتاق‌خواب برای جدای کوچک شما عالی است. فیلم‌های جنگ‌ ستارگان دهه‌هاست که طرفداران خود را داشته است و با انتشار فیلم‌های جدید این سری، نسل‌های کنونی نیز عاشق این مجموعه خواهند شد. در نتیجه کودکانمان شاید بخواهند اتاق‌خوابشان تم این فیلم محبوب را به خود بگیرد. بنابراین طراحی زیبای اتاق‌خواب با تم جنگ ستارگان می‌تواند برای کودکان شما بسیار زیبا به نظر برسد.

ورود به سمت تاریکی ارتش ستارگان

با این که ارتش ستارگان نیرویی فرازمینی با قدرت‌هایی فوق‌بشری بودند، به هیچ وجه به این معنی نیست که شما نیز نمی‌توانید نیروهای ارتش امپراطوری آن‌ها را برای طراحی زیبای اتاق‌خواب فرزندتان به خدمت بگیرید. یک نقاشی از استورمتروپرها بر روی دیوار می‌تواند این کار را برای شما بکند. می‌توانید برای اینکه ظاهری امپراطوری به اتاق بدهید از رنگ‌های تک در وسایل اتاق استفاده کنید.

ژست‌های مورد علاقه‌تان را به تصویر بکشید

طراحی زیبای اتاق‌خوابدر طراحی زیبای اتاق‌خواب خلاق باشید و از صحنه‌های مورد علاقه‌‌ی کودکتان در فیلم الهام بگیرید. برای جمع‌آوری تزئیناتی که دائمی نیستند می‌توانید از یک قفسه استفاده کنید.

کهکشان خود را نورپردازی کنید

با لامپ‌های طرح جنگ ستارگان فضاهای داخلی را روشن کنید تا کهکشان را در اتاق بازسازی کنید.

بر روی ستاره‌ی مرگ بنشینید

طراحی زیبای اتاق‌خوابستاره‌ی مرگ، آخرین و قوی‌ترین سلاح امپراطوری بود. یک ایستگاه فضایی به اندازه‌ی کره‌ی ماه قادر به نابود کردن کامل یک سیاره‌ بود. این طرح برای یک صندلی راحتی که بر روی آن بتوان لم داد، ایده‌ی بسیار خوبی است.

[fruitful_dbox] حتما بخوانید : ایده هایی برای اتاق بازی کودکان [/fruitful_dbox]

برای آخر کار و افزودن تزئینات شگفت‌انگیز می‌تواند از استیکر‌های دیواری و جملات قصار فیلم استفاده کنید. طوری طراحی کنید که با جنسیت فرزندتان مطابقت داشته باشد و یا اگر دختر و پسرتان در یک اتاق هستند نیز می‌توانید مناسب آن ایده‌هایی داشته باشید. این طرح موقتی را می‌توانید هر چه سن کودکتان بیشتر می‌شود، به راحی به روز رسانی کنید.

به جای تخت از یک سفینه‌ی فضایی استفاده کنید

طراحی زیبای اتاق‌خوابفیلم را به دنیای واقعی بیاورید و برای این کار از یک سفینه‌ی فضایی به جای تخت استفاده کنید. می‌توانید از تخت‌هایی که به راحتی سر هم می‌شوند استفاده کرده و از پارچه‌های رو تختی مختلف برای اینکه طرح دلخواه را ایجاد کنید، استفاده بنمایید.
مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/06/12/%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d8%b2%db%8c%d8%a8%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d8%aa%d8%a7%d9%82%e2%80%8c%d8%ae%d9%88%d8%a7%d8%a8-%d8%a8%d8%a7-%d8%aa%d9%85-%d8%ac%d9%86%da%af%e2%80%8c-%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d8%b1/

No comments:

Post a Comment