Sunday, June 25, 2017

بررسی دوربین خانگی موتورولا Focus73

https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/06/durbin-khanegi-motorolla.jpg
حتما مسئله امنیت برای شما نیز بسیار مهم خواهد بود وقتی چندین ساعت از روز را در خانه نباشید و یا چیز های گران بهایی را در منزل نگهداری می کنید. به یمن محصول جدید کمپانی موتورولا در بازار لوازم جانبی ، دوربین خانگی موتورولا فوکوس 73 که یک دوربین امنیتی وای فای با کیفیت HD است که شما می توانید امنیت منزل خود را تامین نمایید. می خواهیم در ادامه به طور خلاصه دوربین خانگی موتورولا را مورد بررسی قرار دهیم.

دوربین خانگی موتورولا با استفاده از یک Cloud-Base به طور پیش فرض ویدیو ها ی ضبظ شده را در یک فضای ابری با کیفیت HD 720p ذخیره می کند که البته شما قادر خواهید بود با اتصال آن به گوشی های هوشمند ، تبلت و یا رایانه ی شخصی خود به راحتی و با سرعت بالا ویدیو های ثبت شده را مشاهده کنید.

قابلیت ذخیره سازی در حافظه ابری

دوربین خانگی موتورولا فوکوس 37 دوربینی بر پایه حافظه ی ابری یا به اصطلاح Cloud-Base است که به طور پیش فرض همانطور که گفته شد ویدیو های ضبط شده را با کیفیت HD 720p روی حافظه ی ابری خود ذخیره می کند.

شما به راحتی می توانید با نصب نرم افزار کاربردی Hubble روی گوشی های هوشمند خود ، تبلت و لپ تاپ ، این ویدیو ها و تصاویر ثبت شده توسط دوربین خانگی موتورولا را دریافت و مشاهده کنید. برای استفاده از Hubble تنها به اینترنت بی سیم با سرعت 0.6 مگابایت بر ثانیه نیاز است که امروزه در همه ی خانه ها موجود است.
حداقل نیازمندی های این برنامه سیستم عامل اندروید 4.2 ، iOS 7.0 ، مک OS 10.7 می باشد.

دوربین خانگی موتورولادوربین وای فای CCTV

شما در هر کجای دنیا که باشید قادر خواهید بود تا منزل خود را تحت نظر داشته باشید و این واقعا فوق العادست. در هر جا که هستید با اتصال به اینترنت می توانید از دید 270 درجه ای دوربین خانگی موتورولا فوکوس 73 بهره ببرید و حیوانات خانگی ، وسایل منزل ، حیاط و ... را ببینید.

فیلمبرداری هوشمند ضد آب

دوربین خانگی موتورولا 73 دوربینی بسیار هوشمند در ارائه ی امنیت بالا به شماست که می تواند با نظارت بر حرکات و صدا های محیطی در هر جایی که هستید برای شما نوتیفیکیشن بفرستد. این دوربین گر چه دوربین خانگی موتورولا نام گرفته است ولی برای فضای باز در نظر گرفته شده است و با پوشش شیشه ای که روی آن قرار گرفته است در روز های بارانی و برفی دیده بانی مطمئن به حساب می آید.

قابلیت دید در شب

دیگر مشخصه ی مهم و مثبت دوربین خانگی موتورولا ، فیلم برداری با کیفیت به وسیله ی فناوری مادون قرمز در شب و در سطوح نور های بسیار پایین می باشد و این دوربین را به یک دوربین 24 ساعته با قابلیت کارکرد در محیط های مختلف تبدیل می کند. این امکان دید در شب دوربین خانگی موتورولا برای مسافرت های طولانی مفید است چرا که مجبور نیستید چراغی را برای فیلم برداری روشن بگذارید.

دوربین خانگی موتورولانصب آسان

دوربین خانگی موتورولا 73 با برنامه ی رایگان یاد شده یعنی Hubble کار می کند. کافی است که دوربین را از بسته بندی خارج کنید و به برق وصل کنید ، برنامه را دانلود کنید و از طریق آن به دوریبن متصلش کنید. در Hubble نصب و راه اندازی طی مراحلی توضیح داده شده است.

ویژگی های کلیدی

دوربین خانگی موتورولا ، دوربینی بسیار سبک و کم حجم می باشد که حتی برای فضاهای بیرونی و باز هم گزینه ای مناسب است. این دوربین قابلیت ذخیره ی فایل هایش را در حافظه ی ابری ای که برایش در نظر گرفته شده است را دارد که از این حیث کاربر با کمبود حافظه مواجه نخواهد شد. با همه ی گوشی های اندروید ، اپل و انواع لپ تاپ ها و کامپیوتر های رومیزی سازگاری کامل دارد.

[fruitful_dbox] حتما بخوانید : بهترین پاور بانک ها در سال ۲۰۱۷ [/fruitful_dbox]

شما هم چنین قادر خواهید بود ویدیو ها را مستقیم بر روی برنامه Hubble ذخیره نمایید. در ضب ط ویدیو هایی که با کیفیت HD 720p ذخیره می شوند صدا های محیط تفکیک شده و با کیفیت مناسب ضبط می شوند. تغییرات صدا و حرکات غیر عادی فورا از طریق اپلیکیشن به کاربر مورد نظر گزارش می شود.

این دوربین ضد آب با قابلیت دید در شب به آسانی نصب می گردد.

 

 

 

مشخصات

دارای ابعاد 233.6x165.1x165.1 میلی متر با وزن ناچیز 93.5 گرم که با اخذ استاندارد IP66 در برابر باد و باران مقاوم می باشد. قابلیت دید در شب با زاویه چرخش 270 درجه ، خرید لوازم جانبی به اسم دوربین خانگی موتورولا فوکوس 73 را گزینه ای مناسب برای امنیت منزل الزامی می کند.

 

نیازمندی های حداقلی

گوشی و یا تبلت مجهز به اندروید 4.2 به بالا و هم چنین iOS 7.0 به بالا و در خصوص رایانه، ویندوز 7 و مک OS 10.7 به بالا ، مرورگرهای کروم 24، اینترنت اکسپلورر 9، سافاری 6، فایرفاکس 18، ادوب فلش 15 و جاوا 7 به بالا و اینترنت Wi-Fi حداقل 0.6 مگابایت بر ثانیه برای آپلود نقشه ها برای هر دوربین حداقل نیازمندی ها برای راه اندازی این دوربین می باشند.

محتویات بسته بندی دوربین خانگی موتورولا Wifi Home Video Two Cameras Focus73

  • یک دوربین خانگی

  • براکت فلرزی

  • پایه های دیواری به همراه پیچ

  • دفترچه راهنما استفاده سریع


مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/06/25/%d8%a8%d8%b1%d8%b1%d8%b3%db%8c-%d8%af%d9%88%d8%b1%d8%a8%db%8c%d9%86-%d8%ae%d8%a7%d9%86%da%af%db%8c-%d9%85%d9%88%d8%aa%d9%88%d8%b1%d9%88%d9%84%d8%a7-focus73/

No comments:

Post a Comment