Wednesday, June 21, 2017

بررسی لامپ هوشمند مايپو مدل BTL201

https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/06/Accessories-Mobile-Light-Bulb-Mipow-BTL201.jpg
آیا لامپ هم به عنوان یک لوازم جانبی می تواند حرفی برای گفتن داشته باشد؟ یا این که آیا شما از یک لامپ به جز روشنایی و نوردهی انتظار کاربرد دیگری را دارید؟ لامپ هوشمند مايپو یکی از محصولاتی است که به تازگی راه به بازار لوازم جانبی یافته است و گویا کاربرد هایی فرا تر از یک لامپ را داراست.

لامپ هوشمند مايپو مدل BTL201 نام کامل محصولی است که تعاریف لامپ را به طور گسترده ای دگرگون کرده است. در ساختمان داخلی این لامپ چهار LED به رنگ های قرمز ، سبز ، آبی و سفید استفاده شده است که با ترکیب این چهار رنگ می تواند منجر به تولید 16.8 میلیون رنگ گردد. در ادامه در خصوص لامپ هوشمند مايپو توضیحاتی بیشتری را ارائه خواهیم داد.

کاربرد های لامپ هوشمند مايپو

تجربه ی استفاده از رنگ دلخواهتان و چیزی به جز رنگ سفید و زرد در نورپردازی اتاق هایتان را می توانید با لامپ هوشمند مايپو بدست بیاورید.لامپ هوشمند مايپو

انسان ها طبق آن چیزی که تا کنون بوده در خانه ها و کلا در هر مکانی برای روشنایی معمولا از نور سفید یا نهایتا نور زرد بهره می جسته است. یا اگر خیلی ذوق و سلیقه به خرج دهند به ترکیب این دو رنگ با هم رضایت می دادند. اما می بینیم که در عالم هستی این همه رنگ وجود دارند که شاید تا انتهای عمر هم قادر نباشیم تمامی آن ها را ببینیم اما تا آن جا که میسر باشد می توانیم از آن ها نهایت لذت را ببریم. برای مثال می توان اتاق کودکان را به رنگ های مختلف و شاد مزین کرد یا برای مهمانی ها در خانه از رنگ های متنوعی بهره برد. یا در پذیرایی خانه تن لامپ های رنگی ای داشته باشید که همراه با پخش موسیقی از فضای حاکم نهایت لذت را ببرید.

داشتن لامپ هوشمند مايپو می تواند زندگی را از حالت تکراری بودن خارج کند و محیطی مهیج و شاداب فراهم کند. می توانید با کمک این لامپ اتاق خواب ها ، آباژور ها و سایر قسمت های خانه را به شکلی زیبا در بیاورید. طوری که خودتان با دیدن آن ها به وجد بیایید و وادار به تحسین جو حاکم شوید.لامپ هوشمند مايپو

لامپ هوشمند مايپو نوری به میزان یک لامپ 40 وات تولید می کند که در بیشترین حالت به میزان 5 وات توان الکتریکی را مصرف می کند که می توان گفت این لامپ به شدت کم مصرف است. دیگر فاکتور مثبت این لامپ عمر بالای آن است. زمانی معادل با 20 هزار ساعت کارکرد این لامپ را برای آن تخمین زده اند. این میزانی که ذکر شد به این شکل است که برای مثال اگر لامپ 10 ساعت در روز روشن باشد و این کار را هر روز انجام دهید ، پنج سال طول خواهد کشید تا عمر اسمی لامپ هوشمند مايپو به اتمام برسد.

[fruitful_dbox] حتما بخوانید : بهترین پاور بانک ها در سال ۲۰۱۷ [/fruitful_dbox]

جالب است که برای نصب لامپ هم نیاز به کار تخصصی و عجیب و غریبی ندارید. تنها کافی است که لامپ را به یک سرپیچ خالی متصل کنید. حال می خواهد روی سقف باشد و یا در یک آباژور یا هر جای دیگر. لامپ هوشمند مايپو روی سرپیچ های E26 و E27 قابل نصب است به همین علت است که می توان انتظار داشت که این لامپ روی اکثر تجهیزات فعلی شما قابل نصب است. البته شما با استفاده از تبدیل های موجود در بازار نیست خواهید توانست لامپ هوشمند مايپو را روی سرپیچ های دیگر نیز نصب کنید.

برنامه موبایل PLAYBULB Xلامپ هوشمند مايپو

تمامی تنظیمات لامپ هوشمند مايپو بوسیله این اپلیکیشن انجام می پذیرد. بسته به نوع گوشی خود باید این نرم افزار را تهیه کنید. خوشبختانه هر دو نسخه ی اندروید و iOS این اپلیکیشن موجود می باشد که پس از نصب می توانید از لامپ استفاده کنید و کنترل آن را به دست بگیرید.

توجه نمایید که برای نصب اپلیکیشن یاد شده حداقلی های مورد نیاز عبارت است از گوشی های مجهز به نسخه 4.0 بلوتوث و اندروید 5 و iOS 7 به بعد.

مثلا شما می توانید برنامه ریزی کنید که مثلا در ساعت 8 صبح لامپ شما با رنگ نارنجی روشن شود و یا هنگام خواب به رنگ سفید یخی در بیاید.لامپ هوشمند مايپو

پس از این که این برنامه را دنلود و نصب کنید کار ها بعد از Pair شدن لامپ با دستگاه به سادگی قابل انجام است. از این پس به سادگی می توانید کنترل همه جانبه ی لامپ را به دست بگیرید. قادر خواهید بود زمان بندی انجام دهید، هر رنگی را که مایل باشید از لامپ هوشمند مايپو بگیرید و خاموش و روشن شدن لامپ را برنامه ریزی کنید.

با استفاده از یک اپلیکیشن قادر خواهید بود کنترل 5 لامپ را بدست بگیرید. البته امکان ایجاد گروه های 5 تایی هم در این اپلیکیشن دارید. می توانید چهار حالت مختلف برای روشن شدن لامپ ها برگزینید. چشمک زن ، ضربان قلب ، رنگین کمانی محو شونده و رنگین کمانی معمولی این حالت ها را تشکیل می دهند.

حالت دیگری در برنامه برای تنظیم نور لامپ ها وجود دارد که Shake نام دارد که حرکات موزون را به اجرا در می آورد. در این صورت با هر بار تکان دادن گوشی شاهد تغییر رنگ در نور خروجی لامپ خواهید بود.

با این برنامه کاربردی می توانید زمان دقیق روشن شدن لامپ با رنگ دلخواه و یا زمان دقیق تغییر رنگ و خاموشی تدریجی آن را تنظیم کنید.

آیا لامپ هوشمند مايپو ارزش خریدن را دارد؟لامپ هوشمند مايپو

این امری کاملا سلیقه ای است و البته محصولی جالب است برای کسانی که به دنبال جدید ترین و خاص ترین تکنولوژی ها می گردند. لامپ هوشمند مايپو با ایجاد چندین میلیون رنگ قطعا نظر آن ها را جلب خواهد کرد.
مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/06/21/%d8%a8%d8%b1%d8%b1%d8%b3%db%8c-%d9%84%d8%a7%d9%85%d9%be-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af-%d9%85%d8%a7%d9%8a%d9%be%d9%88-%d9%85%d8%af%d9%84-btl201/

No comments:

Post a Comment