Saturday, June 24, 2017

معرفی دکمه هوشمند FlicLights

https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/06/FlicSingle-Smart-Button-1.jpg
دکمه هوشمند FlicLights یکی از بهترین دستگاه های هوشمندی است که به عنوان روح و جان خانه های هوشمند تنها با یک دکمه می باشد. این دستگاه مقرون به صرفه و ساده بوده که با تک تک دستگاه های دیجیتال به خوبی همکاری می کند.

یکی از بهترین دکمه های هوشمندی است که در حال حاضر در بازار با قیمت 34 دلار در دسترس است و نام آن Shortcut Labs Flic است که به صورت جادویی با بیش از 40 دستگاه و سیستم عامل ، از کنترل فیلیپس Hue LED گرفته تا دستگاه های ترکیبی IFTTT، به خوبی کار می کند. چیزهایی که دستگاهی مانند Flic را جذاب می کنند، انعطاف پذیری و مقرون به صرفه بودن آنها می باشد.

دکمه هوشمند FlicLightsShortcut Labs یک تجربه جدید با یک دکمه هوشمند می باشد- که باعث می شود قیمت Flic اصلی به 20 دلار کاهش یافته و کارایی آن را کم تر می کند. سری FlicSingle این دکمه ها شامل پنج محصول می شوند: FlicMusic، FlicLights، FlicSelfie، FlicFind و FlicLocation. این گجت ها از یک مکانیزم یکسان برای انجام کارها استفاده می کنند- توسط برنامه IFTTT، برنامه های Flic را بر روی گوشی شما از طریق بلوتوث نصب می نماید. با این حال، بر خلاف Flic اصلی، این دکمه ها تنها برای انجام یک تابع یا مجموعه ای از توابع ساخته شده اند.

[fruitful_dbox] حتما بخوانید: معرفی داک شارژر آیفون – شارژی بدون دغدغه [/fruitful_dbox]

بهترین FlicSingle تا کنون FlicLights است. این دستگاه موارد وارد شده را در جای خود اعمال می کند که باعث می شود دکمه هوشمند به نظر برسد، اما هدف اصلی و عملکرد آن به زیبایی ارائه می شود.

دکمه هوشمند FlicLights اساسا سوئیچ نور متصل شده برای خانه شما است. علت محبوبیت FlicLights در برگیری هر انعطاف پذیری می باشد: شما می توانید سه شخصی سازی با روش های مختلف فشردن دکمه اعمال کنید (یکبار فشردن، دوبار فشردن و نگه داشتن دکمه به مدت طولانی). این بدان معنی است که شما به قابلیت های روشن / خاموش یک سوئیچ معمول محدود نمی شوید، بلکه می توانید یک تنظیم سوم را نیز اعمال کنید. این دستورات مختلف با لامپ های رنگی یا صحنه های برنامه، به خوبی کار می کند.

دکمه هوشمند FlicLightsاین دستگاه دو مشکل اصلی دارد. یکی این که تنها با LED متصل می شود. بر خلاف سوئیچ های هوشمند سخت افزاری، FlicLights چراغ های بیهوده شما را هوشمند نخواهد کرد. دوم اینکه، چون ارتباط این دستگاه یا گوشی شما از طریق بلوتوث است باید همیشه برنامه آن را در حال اجرا قرار دهید و گوشی را در نزدیکی آن بگذارید. این یک نقص برای اکثر این دستگاه ها می باشد، به خصوص اگر چندین نفر در خانه بخواهند از این دستگاه استفاده کنند. این لوازم جانبی در هنگام استفاده می تواند تنها با یک گوشی هماهنگ شود.

اما چنین نقص هایی برای دستگاهی که هزینه آن تنها 20 دلار است تعجب برانگیز نیست. چیزی که دکمه هوشمند FlicLights را جذاب می کند قیمت پایین آن می باشد. آنها به شما اجازه می دهند یک ابزار جدید هوشمند را در خانه امتحان کنید. علاوه بر این برچسب های ساده ای بر روی دکمه ها نصب می کنند تا شما بدانید که چه کارهایی با آن می توانید انجام دهید. دکمه هوشمند FlicLights به سادگی یک سوئیچ نور معمولی را به  LEDاسمارت متصل می کند.
مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/06/24/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%af%da%a9%d9%85%d9%87-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af-fliclights/

No comments:

Post a Comment