Saturday, June 24, 2017

بررسی کیس i-Blades Smartblade

https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/06/smartable-galaxy-case.jpg
گوشی های سامسونگ گلکسی با کیس i-Blades Smartblade ماژولار می شوند. گوشی های ماژولار گوشی هایی هستند که دارای اجزای سخت افزاری قابل تعویض هستند و همچنان کمی رویایی به نظر می رسند. اگرچه LG G5 و موتورولا Moto Z تلاش می کنند که به این مفهوم نزدیک شوند، اما همچنان نتوانسته اند این ایده را کامل کنند.

کیس های گوشی ها نیز باعث می شوند که گوشی های شما ماژولار به نظر برسد همانند کیس Elite Smartcase از i-Blades، که برای سامسونگ گلکسی S6 و S7 (و همتایان آنها Edge) طراحی شده اند، کیس های گوشی های هوشمند به گوشی شما متصل شده و پس از آن می توانند به  یک لوازم جانبی دیگر متصل شده و شارژ و حافظه گوشی شما را ارتقاء دهند. این کیس همچنین دارای پین های مغناطیسی است که به اجزای جانبی متصل می شوند.

[fruitful_dbox] حتما بخوانید:قاب مخصوص زیر آب لنزو برای آیفو [/fruitful_dbox]

این کیس به یک باتری 1800 میلی آمپری متصل است که آن را Smartblade می نامند و همانند Moto Z در پشت خود آهنربا دارد. کیس i-Blades Smartblade همچنین 64 گیگابایت حافظه داخلی دارد و دارای یک میکرو SD بوده که می تواند تا 128 گیگابایت ارتقاء یابد، که هر دوی اینها هنگامی که گوشی شما حافظه اش پر می شود بسیار کار آمد خواهند بود. هنگامی که آن را امتحان کردیم بسیار امن و راحت بوده، نکته ای دیگر درباره این کیس این است که پوشش لاستیکی آن به دوام بالای آن کمک می کند.

i-Blades سری این کار را از ماه نوامبر به بازار عرضه کرده است. علاوه بر Smartblade این شرکت یک کیس ماژول VR نیز دارد که یک کیس اختیاری است و یک سنسور محیطی دارد که می تواند کیفیت هوا را اندازه گیری کند. قیمیت هر دوی این کیس ها با هم 130 دلار اعلام شده و i-Blades  گفته است که آنها همچنان به کار بر روی لوازم جانبی دیگر ادامه می دهند.
مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/06/24/%d8%a8%d8%b1%d8%b1%d8%b3%db%8c-%da%a9%db%8c%d8%b3-i-blades-smartblade/

No comments:

Post a Comment