Thursday, June 22, 2017

معرفی شارژر خورشیدی موبایل و قابلیت های آن

https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/06/sharzher00.jpg
یکی از بهترین دست آورد های بشر در دنیای امروز به عنوان لوازم جانبی گوشی موبایل و سایر لوازم الکترونیکی ، شارژر خورشیدی می باشد که تشکیل شده از پنل های خورشیدی برای ذخیره انرژی نورانی خورشید در هر زمان و هر مکان می باشد که بسیار مورد نیاز برخی افراد می باشد . بسیاری از افراد میزان شارژ تلفن همراهشان بسیار مهم است و هرگز نباید حتی برای ساعتی تلفن همراهشان خاموش شود این افراد باید از لوازم جانبی ای مانند شارژر فندکی خودرو ، پاور بانک و شارژر خورشیدی موبایل استفاده نمایند.

شارژر خورشیدی موبایلجالب است بدانید که شارژر خورشیدی موبایل تنها مختص تلفن های همراه تعبیه نشده است و قابلیت این را دارد که انواع گوشی های موبایل، دستگاه های  mp4، mp3، دوربین های دیجیتال و ... را شارژ نماید پس دیگر با خرید شارژر خورشیدی ، موبایل و سایر دستگاه ها دیگر نگران خالی شدن باتری دستگاه خود در طول روز نمی باشید.

کافی است که شارژر نوری را به مدت حدود ۳ ساعت زیر نور آفتاب و یا نور چراغ معمولی قرار دهید تا باتری داخلی دستگاه شارژ شود و سپس می توانید با استفاده از یکی از چند مبدل همراه این دستگاه، گوشی و سایر لوازم الکتریکی خود را شارژ کنید. در واقع شما می توانید در طول روز باطری دستگاه را شارژ کرده و مثلا هنگام شب، از شارژ آن استفاده کنید. این ویژگی مخصوصا مناسب کسانی است که اهل ماجراجویی و مسافرت هستند و به ندرت دسترسی به برق دارند.

شارژر خورشیدی موبایل به طور کلی شارژر خورشیدی بسیار کوچک و کم حجم در عین حال زیبا و کارآمد می باشد که مناسب افرادی است که در طول روز مدت زمان زیادی را به پریز برق دسترسی ندارند و یا افرادی که زیاد به سفر  می روند به همین ترتیب یکی از بهترین انتخاب ها در خرید لوازم جانبی گوشی موبایل می باشد .

برخی از ویژگی های این محصول عبارت است از :

  • امکان شارژ دستگاه با برق و استفاده از آن در مواقع عدم دسترسی به برق

  • امکان شارژ دستگاه توسط USP کامپیوتر

  • امکان شارژ دستگاه توسط تمامی لامپ های معمولی

  • کانکشن های اضافه برای پشتیبانی از تمامی گوشی های موجود در بازار

  • امکان شارژ دستگاه در حین استفاده

  • امکان استفاده در اتومبیل،اتوبوس،قطار و ...

  • مطمئن ترین نوع شارژر زیرا در هر شرایطی قابل استفاده است


اما روش های شارژ کردن شارژر خورشیدی علاوه بر استفاده از نور به دو روش دیگر هم ممکن است یک از طریق آداپتوری که به همراه دستگاه به فروش می رسد برای شارژ از طریق برق و راه دوم شارژ از طریق کابل USB کامپیوتر می باشد. توجه داشت باشید که بعد از شارژ شدن کامل شارژر خورشیدی موبایل چراغ روی آن به رنگ سبز در می آید و دیگر در این زمان قابل استفاده است .

شارژر خورشیدی موبایلقابليت های شارژر خورشیدی موبایل :
  • قابلیت شارژ از طریق فتوسل هاي خورشيدي

  • قابلیت ذخیره نیرو و بازدهی آن در شرایط لازم

  • قابلیت شارژ به مدت دو ساعت و بازدهی شارژ در تلفن همراه شما در حدود 200 دقیقه

  • قابليت شارژ باتري دروني دستگاه بوسيله شارژر 220 ولت

  • محافظ خوب برای تلفن همراه در برابر ولتاژ بالای برق

  • داراي چراغ نمايشگر هنگام شارژ توسط نور آفتاب

  • قابلیت شارژ لوازمی مانند گوشيهاي موبايل ، دوربينهاي ديجيتال ، PDA، MP4، MP3

روش استفاده از شارژر خورشیدی موبایل :

ابتدا باید این شارژر به طور خوب شارژ نمایید که به سه روش مختلف این عمل امکان پذیر است که در بالا به ان اشاره کرده ایم وقتی که شارژر خورشیدی شما به خوبی شارژ شد سپس پورت مورد نظر را مشخص نمایید که با استفاده از این شارژر چه نوع وسیله ی الکتریکی را می خواهید شارژ نمایید.

[fruitful_dbox] حتما بخوانید : بهترین پاور بانک ها در سال ۲۰۱۷ [/fruitful_dbox]

اگر می خواهید تلفن همراه خود را شارژ نمایید باید بدانید که این دستگاه توانایی این را دارد که اگر یک ساعت آن را شارژ نمایید تا تقریبا نود دقیقه باتری تلفن همراه شما را شارژ کند .

شارژر خورشیدی موبایلهمان طور که در ابتدای این متن اشاره شد استفاده از تلفن همراه در دنیای امروز بسیار زیاد شده است و زندگی روزمره ی مردم با تلفن همراه و لوازم الکترونیکی ادغام شده است و تقریبا اکثر کار های روز مر را با تلفن همراه انجام می دهند ؛ تلفن های همراه هوشمند هم به دلیل قابلیت هایی که دارند شارژ بیشتر ی را مصرف می کنند و پس برای افراد شارژر های همراه مانند پاور بانک و شارژر خورشیدی بسیار مورد نیاز است.

 
مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/06/22/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%b4%d8%a7%d8%b1%da%98%d8%b1-%d8%ae%d9%88%d8%b1%d8%b4%db%8c%d8%af%db%8c-%d9%85%d9%88%d8%a8%d8%a7%db%8c%d9%84-%d9%88-%d9%82%d8%a7%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%aa-%d9%87%d8%a7/

No comments:

Post a Comment