Sunday, June 25, 2017

بررسی کنترل از راه دور لوازم برقی بیسوس

https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/06/bisoos.jpg
شاید تا چند سال پیش حرف زدن در مورد یخچال های هوشمند ، اجاق گاز هوشمند و یا به طور کلی لوازم برقی هوشمندی که در خانه یا هر جای دیگری استفاده می شوند خنده دار به نظر می آمد. اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی که به سرعت در حال پیشرویست نه تنها اغلب کالاهای برقی هوشمند شده اند بلکه با کنترلی که برای هدایت آن ها توسط انسان در نظر گرفته شده است به راحتی قابل استفاده و کنترل می باشند. همین امر البته گاها سبب می شود که به دلیل ازدیاد این کنترل ها و داشتن چندین محصول هوشمند مختلف در محیطی مثل خانه دچار دردسر و کلافه شوید. این یکی از عللی است که کنترل از راه دور لوازم برقی بیسوس از این کمپانی تصمیم به تولید چنین ابزاری و ارائه ی آن به بازار لوازم جانبی گرفت. شما به وسیله ی کنترل از راه دور لوازم برقی بیسوس قادر خواهید بود تا بسیاری از لوازم هوشمند برقی خود را مدیریت کنید.

گفتنی است که کنترل از راه دور لوازم برقی بیسوس فقط برای گوشی ها و تبلت های کمپانی اپل قابل استفاده می باشد.کنترل از راه دور لوازم برقی بیسوس

کاربران آیفون و آیپد به وسیله ی این دستگاه بسیار جالب از شرکت بیسوس می توانند چندین دستگاه را در خانه مدیریت و کنترل نمایند.

اغلب کنترل های تلویزیون ، دی وی دی ، تهویه ی هوا و غیره همه از تکنولوژی مادون قرمز استفاده می کنند. کنترل از راه دور لوازم برقی بیسوس هم به بهره گیری از مادون قرمز گوشی یا تبلت میزبان به یک کنترلر برای همه وسایل یاد شده تبدیل می شود و راحتی چند برابر برای کاربران به ارمغان می آورد.

کنترل از راه دور لوازم برقی بیسوسدرباره ی نحوه ی کارکرد کنترل از راه دور لوازم برقی بیسوس اینگونه باید ذکر کرد که بوسیله ی مادون قرمزی است که از طریق جک 3.5 میلی متری آیفون یا آیپد به آن متصل می شود. نصب این قسمت از کنترلر بدون دردسر و به سادگی انجام می گیرد. حتی در صورت عدم استفاده هم لازم نیست که آن را از درگاه جک خارج کنید ، چرا که این وسیله می تواند به عنوان درپوشی عمل کند و از ورود گرد و غبار به داخل دستگاه جلوگیری کند که خود باعث جلوگیر آسیب می باشد. ابعاد بسیار کوچک و وزن 0.8 میلی متری آن تغییر به خصوصی روی گوشی یا تبلت ایجاد نمی کند به همین سبب احساس نارضایتی در کاربر ایجاد نمی شود.

کنترل از راه دور لوازم برقی بیسوساین سوئیچ بسیار کوچک به هیچ وجه نیازمند اتصال به برق و باتری و انجام عملیات شارژ را ندارد و به محض اتصال به جک گوشی فعال خواهد شد و قابل استفاده می باشد. این مبدل می تواند تا شعاع 12 متری را پوشش دهد و همه ی دستگاه های موجود در این شعاع را تحت کنترل قرار دهد.

کنترل از راه دور لوازم برقی بیسوسهمانطور که در ابتدا ذکر شد کنترل از راه دور لوازم برقی بیسوس برای کاربران اپل کاربرد دارد اما این کمپانی با مدل های طراحی PCB که محدوده فرکانس های مختلف را شامل می شود شرایطی را فراهم آورده است که با اضافه کردن یک قطعه الکترونیکی به آن ریموت بیسوس در سایر گوشی های هوشمند نیز قابل استفاده می باشد.

جنس این ریموت از استیل زنگ نزن است که علاوه بر دوام بسیار بالا ظاهر شیک و براقی هم دارد. نکته ای که نباید فراموش کرد این است که کنترل از راه دور لوازم برقی بیسوس فقط با iOS 7.0 و بالاتر سازگار است.کنترل از راه دور لوازم برقی بیسوس

طریقه استفاده از کنترل از راه دور لوازم برقی بیسوس

  1. ریموت بیسوس تنها مربوط به بخش سخت افزاری کنترلر می شود و شما برای استفاده از کنترل از راه دور لوازم برقی بیسوس باید نرم افزار آن را نیز دانلود کنید. این نرم افزار Fingertip Remote International نام دارد.

  2. ریموت بیسوس را از طریق جک به گوشی متصل کنید.

  3. در حالی این ریموت به گوشی متصل است آن را 90 درجه بچرخانید تا دستگاه شما آن را شناسایی کند.کنترل از راه دور لوازم برقی بیسوس

  4. در صورت درست انجام دادن عملیات و اتصال موفق ریموت به گوشی علامت Headset Volume روی گوشی ظاهر می شود.

  5. در برنامه ی Fingertip Remote International که پیش تر آن را دانلود کردید به جستجوی نام محصولی که می خواهید کنترل آن را به دست بگیرید بپردازید.

  6. وسیله برقی مورد نظر خود را انتخاب کنید.

  7. گزینه ی Matching را انتخاب کنید و این تغییرات را ذخیره نمایید.


پس از انجام این مراحل ارتباط بین گوشی و ریموت کنترلر برقرار می گردد و کاربران قادر خواهند بود با چرخاندن ریموت در جک 3.5 میلی متری گوشی آن را از برنامه قطع کنند و غیر فعال نمایند. در این حال ریموت وظیفه ی دوم خود را انحام می دهد و آن هم حفاظت از گوشی در برابر ورود گرد و غبار به آن است.
مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/06/25/%d8%a8%d8%b1%d8%b1%d8%b3%db%8c-%da%a9%d9%86%d8%aa%d8%b1%d9%84-%d8%a7%d8%b2-%d8%b1%d8%a7%d9%87-%d8%af%d9%88%d8%b1-%d9%84%d9%88%d8%a7%d8%b2%d9%85-%d8%a8%d8%b1%d9%82%db%8c-%d8%a8%db%8c%d8%b3%d9%88%d8%b3/

No comments:

Post a Comment