Tuesday, June 13, 2017

نکات کاربردی برای خرید و تعویض انواع شیر آب

https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/06/anva-shir-ab.jpg
یکی از مهمتین اجزا و لوازم در هر خانه ای در دنیای امروز ، شیر آلات می باشد که باید دارای ویژگی های مطلوبی باشد تا به راحتی مورد استفاد قرار گیرد و به سادگی خراب نشود . به همین علت در هنگام خرید شیرآلات باید اطلاعات جامعی در مورد انواع آن ها و ویزگی های آن ها داشته باشید تا شیر با کیفیتی تهیه نمایید اگر شما به هر دلیلی تصمیم به خریئ و تعویض انواع شیر آب اپارتمان یا محل کار خود گرفته اید حتما این مقاله را دنبال کنید در این مقاله ده نکته ی بسیار مفید برای خرید و تعویض انواع  شیر آب را معرفی می کنیم .

دسته های انتخابی شیرآلات

خرید و تعویض انواع شیر آبهمان طور که می دانید شیر آب یکی از وسیله هایی است که شاید در طول روز بار ها و بار ها از آن برای شست و شو استفاده می کنید دسته ی شیر آلات باید به گونه ای باشد که هر بار شما آن را لمس می نمایید به شما حس خوبی بدهد این حس خوب زمانی القا می شود که دسته ی شیر بیار روان عمل کند و سطحی صاف و صیقلی داشته باشد .

ساختار جامد برنجی شیرآلات

خرید و تعویض انواع شیر آب شیرآلات از آلیاژ ها ی بی شماری ساخته می شوند که محبوب ترین آلیاژ ها برای ساخت شیرآلات ، آلیاژ برنج است حالا شاید برایتان این سوال پیش بیاید ک چرا برنج از همه محبوب تر است دلیل آن این است که این الیاژ در طی تست های متعدد در برابر بسیاری از شرایط نامساعد مقاومت قابل توجهی را به نمایش گذاشته است و دارای کیفیت بسیار خوبی اس پس محبوبیت بالای در بین مابقی شیرالات دارد .

شیرآلات قابل نصب بر روی دیوار

خرید و تعویض انواع شیر آب یکی از انواع شیر آب ، شیرالات قابل نصب بر روی دیوار می باشند که بسیار ظاهری زیبا و شکیل را به فضای خانه ی شما می بخشد این شیر اب در بالای سینک و بر روی دیوار نصب می گردد که در دنیای امروز در بین انواع شیر اب این مدل از طرفداران بیاری برخوردار است .

یکی از قابلیت های مثبتی که این مدل شیر از بین انواع شیر آب دارد این است که دیگر خبری از جمع شدن اب و الودگی در اطراف شیرآلاتی که بر روی کانتر یا سینک نصب می شوند نیست .

شیرآلات با قابلیت نصب آسان تر

خرید و تعویض انواع شیر آب باید بدانید که کلیه ی شیرالات دارای نصب بسیار اسان و کاربردی می باشند تنها مشکل آن در هنگام جدا کردن شیر قبلی است زیرا به دلیل زنگ زدگی شاید کمی اذیت شوید ولی وقتی آن را جدا کردید دیگر ظرف مدت چند دقیقه می توانید یکی از انواع شیر اب جدید را با مقداری چسب لوله کشی نصصب کنید حتی برخی از شیر های تازه ساخته شده این قابلیت را دارند که دیگر نیازی به چسب هم ندارند این شیر ها با استفاده از پرچ هایی که در ان تعبیه شده اند به راحتی نصب می گردند و به راحتی می توانید از ان ها استفاده نمایید .

انتخاب مردم

خرید و تعویض انواع شیر آب همان طور که می دانید تمامی شیر الات بعد از ساخت توسط خود کمپانی یک روکش بر روی ان کشیده می شود این روکش باید دارای مقاومت بالایی در برابر پوسیدی و زنگ زدگی داشته باشد تا باعث خرابی شیر آب نشود .در بین انواع شیر اب اکثریت مردم به دنبال شیر اب هایی هستند که دارای روکش کروم می باشد ؛ کروم با دوام، مدتهاست که پوشش مناسبی برای شیرهای آشپزخانه تلقی می شوند و اکثریت افراد این مدل شیرآلات را ترجیح می دهند.

تصفیه کننده آب

خرید و تعویض انواع شیر آبشرکت های تولید کننده ی انواع شیر آب به تازگی شیر های فیلتر داری تولید کرده اند که با استفاده از این شیر ها به راحتی املاح و ناخالصی های داخل اب گرفته می شود و دیگر احتیاجی ب دستگاه های گران قیمت تصویه ی اب نمی باشد و شما به راحتی و آسودگی خاطر می توانید از این شیر های اب کاربردی استفاده نمایید .

شیرالات مخلوط

خرید و تعویض انواع شیر آب شیر های مخلوط دیگر جز دسته ی شیرالات قدیمی دسته بند ی می شوند و در بین مردم طرفدار چندانی ندارد زیرا این شیر ها بر اساس تراکم واشر های لاستیکی کوچک برای توقف آب کار می کنند که این واشر ها پس از از مدتی باعث چکه کردن اب می شود به همین علت از کمترین طرفدار در دنیای امروز هستند .

شیرآلات اهرمی

خرید و تعویض انواع شیر آباین مدل شیر آلات از محبوب ترین انواع شیر در دنیای امروز هستند که از طریق . دو دیسک سرامیکی، جریان آب را کنترل می کند: یک دیسک ثابت و دیسک دیگر حرکت می کند تا جریان آب را ببندد یا باز کند. دیسک ها زمانی که در هم قفل می شوند، یک درز بند را تشکیل می دهند.

چای فوری با شیرآلات مجزا برای آب داغ: شاید برای خیلی از افراد پیش آمده است که می خواهند یک فنجان چای فوری میل کنند اما کتری و سمار آماده نباشد و بخواهید از شیر اب گرم استفاده نمایید در شیر های جدید در هنگام لوله کشی بر اساس نیاز مشتری شیری مجزا که مختص آب جوش می باشد در زیر ظرفشویی تعبیه می شود در در شرایط فوق بتوانید به راحتی آب جوش برای میل کردن چای آماده نمایید .

[fruitful_dbox] حتما بخوانید : طریقه ی تعویض مغزی شیرآلات اهرمی [/fruitful_dbox]

تجهیزات حرفه ای

خرید و تعویض انواع شیر آب شما باید بدانید که در هنگام خرید شیر ، آن را برای استفاده در چه فضا و مکانی می خواهید برای یک آپارتمان کوچک و یا یک رستوران باید بدانید که برای شستشوی حرفه ای ظروف از لوازم حرفه ای استفاده کنید. رستوران ها از شیرهای با قوس بالا مجهز به شیلنگ های بلند، پیچشی و با پوشش فلزی، استفاده می کنند. همچنین برای کار بدون استفاده از دست از سنسورها یا شیرآلات چشمی استفاده می کنند.

برخی از فلزات گران قیمت که امروزه در تولی انواع شیر آب استفاده می شود عبارت است از :

  • فولاد ضدزنگ

  • نیکل صیقل یافته


این فلزات از بهترین ها هستند که از ایجاد لکه های اب بر روی شیر جلوگیری می کنند و کمتر از مواد دیگر نیاز به نظافت دارند در نتیجه شما همیشه سینک شیک و تمیز و براقی دارید .

 نکته ی پایانی

در هنگام خرید و یا تعویض انواع شیر آب نکات مهم را جدی بگیرید و حتما قبل از خرید یا در حین خرید از مشاوره های یک فرد کارشناس اتفاده نمایید تا شیری با کیفیت و مقاوم خریداری نمایید . همچنین در هنگام نصب شیر سعی کنید که از یک فرد متخصص این کار استفاده نمایید تا درصد خطا در هنگام ایجاد سوراخ بر روی کانتر و نصب شیر اب به مشکل برنخورید .
مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/06/13/%d9%86%da%a9%d8%a7%d8%aa-%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d9%88-%d8%aa%d8%b9%d9%88%db%8c%d8%b6-%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%a7%d8%b9-%d8%b4%db%8c%d8%b1-%d8%a2%d8%a8/

No comments:

Post a Comment