Wednesday, June 21, 2017

نقد و بررسی بررسی هوم پاد اپل

https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/06/homepod.jpg
هوم پاد اپل یک اسپیکر قدرتمن است که علاوه بر این که به بالا بردن طول عمر دستگاه هایتان ، صدای قوی تر و مطلوب تری را به کاربران می دهد. هوم پاد اپل قابلیت اتصال و سازگاری با تمام دستگاه های اپل نظیر آیفون ، آی پد ، آی پاد و ... را دارد. از طرفی هم با دنیای موسیقی Apple Music و هم چنین ربات هوشمند Siri ارتباط کامل و بی نقصی دارد. در ادامه به بررسی این اسپیکر بی نظیر خواهیم پرداخت.

اپل با ارائه ی این محصول الفبای پخش موسیقی از اسپیکر را متحول کرده و به همه نشان داده است که یک اسپیکر چگونه باید موسیقی پخش کند. قطعا این شاهکار جای برگزیده ی خود را در بازار لوازم جانبی پیدا خواهد کرد.

هوم پاد اپل متشکل از فناوری های صوتی اپل به همراه نرم افزار های قدرتمند و پیشرفته ای است که پخش موسیقی را در خانه شما به بهترین شکل انجام می دهد.

مهندسی هوم پاد اپل

هوم پاد اپلهوم پاد اپل متشکل است از یک ووفر و یک آمپلی فایر که رنج صوتی از بم ترین صدا تا بالاترین و زیر ترین صدا را با بالاترین کیفتیت پوشش می دهد.

موتوری قدرتمند درایور های 20 میلی متری این اسپیکر به نوع خود جالب است. هوم پاد اپل با به کارگیری یک الگوریتم بسیار پیشرفته به طور پیوسته موسیقی خروجی را بررسی می نماید و به صورت مداوم فرکانس های صوتی را بررسی می کند تا بهترین صدا را به شنوندگان برساند.

هوم پاد دارای 7 تویتر نوری متمرکز بر صدا می باشد که در تمام زوایای کیفیت بالا را تضمین می کند. این آرایه ی بی نظیر با استفاده از طیف های ظریف صوتی صدای به وسعت 360 درجه را تولید و پخش می کند که در تمام فواصل و زوایا صدای مناسب را به گوش می رساند و اهمیتی ندارد که در چه فاصله ای از آن حضور داشته باشید.

فناوری جدید عرضه شده در ساخت هوم پاد اپل تراشه ی هوشمند A8 است که همیشه صدا ها را کنترل می کند. کنترل بین این صدا که امری سخت است به سادگی توسط این تراشه کنترل می شود. تصور کنید که صدای ووفر ها در حال پخش است و میکسی از صدا های مستقیم و محیط در فضا جاری است ، در این بین میکروفون قادر خواهد بود تا صدای شما را از بین انبوه صدا ها بشنود و دستورات لازم را انجام دهد. این امری است که ما اسم آن را قدرت تراشه A8 می گذاریم.

با هدف یک طراحی منحصر به فردهوم پاد اپل

هوم پاد اپل در طراحی خود دو فاکتور زیبایی و حداکثر قابلیت و قدرت را در نظر گرفته است و به حق به هر دوی آن ها هم دست یافته است.

این دستگاه در دو رنگ سفید و مشکی در بازار لوازم جانبی عرضه شده است که در کیفیت سخت افزاری با هم تفاوتی ندارند. این اسپیکر هوشمند 7 اینچی به راحتی در هر کجا که بخواهید می تواند جا شود.

کارایی بسیار ساده با اتوماتیک شدن همه چیز

یکی از ابتکارات به کار رفته در هوم پاد اپل این است که این اسپیکر هوشمند می تواند هوم پاد های دیگر در محیط را شناسایی کند و در هماهنگی کامل با آن ها موسیقی مورد نظر شما را پخش کند. تمامی این امور به طور اتوماتیک انجام می شود و همینجاست که این اسپیکر از مابقی محصولات متمایز می شود. در واقع تنها کاری که زحمت آن به گردن شماست ، گوش کردن به موسیقی است.

بررسی هوشمند موقعیت مکانی در خانههوم پاد اپل

مهم نیست که شما هوم پاد را در کدام قسمت خانه به کار خواهید گرفت. در هر کجای خانه که از این اسپیکر ها استفاده کنید هوم پاد به طور اکوستیک مکان خود را مورد بررسی قرار می دهد و بهترین صدا را در مناسب ترین جهت به شما عرضه می کند. دیگر اهمیتی ندارد که در برابر دیوار قرار دارد و یا در کنار قفسه و وسایل دیگر یا حتی در نقطه ی میانی اتاق باشد.

خاصیت دو در یک

هوم پاد دیگر خود را در اتاقی دیگر بگذارید و هر دو را به طور همزمان به استفاده بگیرید ، خواهید دید که به سادگی و به طور اتوماتیک همدیگر را شناسایی کرده و به پخش صدایی واقعی تر برای شما می پردازند.

به وسیله این هوم پاد دوم و AirPlay2 قادر خواهید بود تا صدای خروجی از هوم پاد را در کل فضای خانه هم بشنوید و علاوه بر آن قادر خواهید بود تا کار های هماهنگی و کنترل را هم به صورت دستی انجام دهید.

ارائه بهترین صدا

مطمئن باشید که قوی ترین و بهترین صدا را شما به غیر از هوم پاد اپل از جای دیگری نخواهید شنید. هم چنین شما به وسیله ی اپل موزیک و سیری پیوسته با کل جهان در ارتباط خواهید بود. هوم پاد موسیقی شناس به طرزی هوشمند به شما کمک می کند تا فقط موسیقی هایی را که دوست دارید بشنوید. به طور شگفنت انگیزی قادر خواهد بود علاقمندی های شما را بشناسد و هم چنین موسیقی هایی را دوست ندارید را برای شما پخش نکند.

40 میلیون موزیک در خانه شماستهوم پاد اپل

دو میلیون خواننده را در هوم پاد خود داشته باشید. با پیوستن به اپل موزیک می توانید به این گنجینه دسترسی داشته باشید. به وسیله سیری قادر خواهید بود تا این موسیقی ها را از فیلتر های مورد نظر خود گذرانده به خوبی طبقه بندی کنید تا فقط هر آن چه را که دوست دارید بشنوید و با سایر اعضای حاضر در خانه به اشتراک بگذارید.

[fruitful_dbox] حتما بخوانید : معرفی داک شارژر آیفون [/fruitful_dbox]

شما می توانید به سری بگویید که چه چیزی را پخش کند یا مثلا یک موسیقی متفاوت پخش کند. با توجه به آن دسته از موسیقی هایی که بیشتر به آن ها گوشی می دهید و باب میل و سلیقه ی شماست برای شما موسیقی پخش می کند. یعنی شما به نوعی می توانید انتخاب موسیقی را هم به هوم پاد خود بسپارید. جالب این جاست که وقتی از دیگر دستگاه ها اپل موزیک باز شود لیست علاقمندی های شما وجود دارد و هر کجا که بروید پلی لیست شما همراهتان است.

پاسخ به هر لمس شماهوم پاد اپل

با فشار دادن قسمت بالای هوم پاد که با لامپ LED مشخص شده است سری به شما گوش می دهد و شما را راهنمایی خواهد کرد.

سایر امکانات هوم پاد اپل

این دستگاه فقط در پخش موسیقی قوی نیست بلکه می تواند به تمام سوالات روزمره شما پاسخ دهد و علاوه بر آن می تواند کنترل سایر وسایل هوشمند خانه را نیز به عهده بگیرد.

سیری فرمانروای هوم پاد

هوم پاد با تجهیز به سیری می تواند علاوه بر کنترل وسایل هوشمند می تواند پاسخگوی اغلب سوالات روزمره شما باشد. تایمر، ساعت، اندازه گیری ها، ترجمه، اخبار، ورزش، آب و هوا، ترافیک  و اطلاعات عمومی همه و همه توسط این دستگاه قابل بررسی و پاسخگویی است.

برج مراقبت اتاق

تنها کاری که باید انجام دهید روشن کردن Homepod است. پس از آن از سیری بخواهید اتاق را روشن کند یا آن را خنک تر و یا گرم تر کند. تمام لوازم هوشمند خانه که با Homekit همخوانی دارد از سیستم های تهویه گرفته تا روشنایی و درب پارکینگ و ... همگی توسط سیری می توانند کنترل شوند تنها کافی است که به لوازم منزلتان Home app را اضافه کنید تا دیگگر فقط با فرامین صوتی کار هایتان را به انجام برسانید.هوم پاد اپل

مشخصات فنی دستگاه

ارتفاع : 172 میلیمتر

عرض : 142 میلیمتر

وزن : 2.5 کیلوگرم

وایرلس : 802.11a/b/g/n/ac Wi Fi with MIMO

پشتیبانی از AirPlay2

زبان : انگلیسی (Australia, UK, U.S.)
مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/06/21/%d9%86%d9%82%d8%af-%d9%88-%d8%a8%d8%b1%d8%b1%d8%b3%db%8c-%d8%a8%d8%b1%d8%b1%d8%b3%db%8c-%d9%87%d9%88%d9%85-%d9%be%d8%a7%d8%af-%d8%a7%d9%be%d9%84/

No comments:

Post a Comment