Thursday, June 22, 2017

شیرالات لوکس برای خانه های مدرن

https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/06/luxtury-valve-1.jpg
شیر آب  مدل اکسور استرک (Axor Starck) ،که جزء شیرالات لوکس به شمار می رود، به ما اجازه می دهد تا انرژی حیاتی را در خانه خود تجربه کنیم. یک گرداب آب قدرتمند نیروی ذاتی طبیعت را تشدید می کند. بدنه شیشه ای و سر شیر باز به ما این اجازه را می دهد تا عنصر طبیعی آب را با صورت بی سابقه ای در خانه هایمان تجربه کنیم.

شیرالات لوکسطراح این شیر آب، فیلیپ استرک در توصیف مفهوم اصلی طراحی مینیمالیستی خود می گوید: " اکسور استرک یک انقلاب در مدل های شیر آب می باشد ماهیتی از گردآب و مینیمالیسم، این شیر شگفتی طبیعت را با ظرافت تمام در بر گرفته است." بدنه آن از شیشه شفاف ساخته شده است به گونه ای که شما می توانید چرخش گرداب را ببینید. یک شگل طبیعی و هنری، یک تصویر کامل از گراداب را به نمایش می کشد.

کلاوس گرو، پسر بنیانگذار صنعت شیرالات لوکس ، هنس گرو که پرچمدار تولید این محصول است، با تاثیر زیادی که از این مدل گرفته، می گوید: "تاسف برانگیز است که ما تا کنون قادر به تماشای آب در شیر آب نبودیم." محققان شرکت هنس گرو و شرکت اکسور در تلاش ارتقاء خود بودند تا اینکه موفق به طراحی منحصر به فرد این نوع شیر شدند.

[fruitful_dbox] حتما بخوانید: معرفی چند نمونه از شیرآلات ظرفشویی های علمدار [/fruitful_dbox]

شیرالات لوکس علاوه بر زیبایی قابلیت های دیگری نیز دارند این شیر هم از این قائده مستثنا نیست، قابلیت های مانند: باز کردن آن و توقف عملکرد پخش آب به گونه ای ساده و جدا شدن قسمت شیشه ای به آسانی از بدنه که تمیز کردن آن کار بسیار ساده ای می باشد، حتی می توان این کار را بدون نیاز به بستن شیر آب انجام داد. مواد ساخت این نوع شیر نیز به دقت انتخاب شده اند: کریستال قسمت شیشه ای از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و همچنین سطح آن ضد گرد و غبار است، که این ها بیان کننده این هستند که می توان این شیر را در داخل ماشین ظرف شویی قرار داد و آن را تمیز کرد.

شیرالات لوکسکروم سفید براق آن نیز بسیار با کیفیت بوده و بخش تولید اکسر 12 مدل از آن مانند: نیکل براق برای پایه و نوعی کریستال شنی برای بدنه را ارائه کرده است.

آب انرژی آزاد می کند که به راحتی می توان آن را در این نوع شیر به تصویر کشید. شکل این شیر واقعا چشمگیر است، که طراحی شیرالات را به کمال خود رسانده است.

دستگیره های آن در دو مدل می باشند، در مدل اول دستگیره های آن در کنار پایه قرار دارد که با چپ و راست کردن انتقال آب به داخل حوضچه را کنترل می کند، و در مدل دوم دستگیره ها بر روی بدنه آن نصب شده است.
مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/06/22/%d8%b4%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d9%84%d9%88%da%a9%d8%b3-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%ae%d8%a7%d9%86%d9%87-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%85%d8%af%d8%b1%d9%86/

No comments:

Post a Comment