Monday, May 29, 2017

راهنمای خرید آیفون – بخش 2

https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/05/iphone-buying-guide-0.jpg
در خرید آیفون هنگامی که صحبت از صفحه نمایش بزرگتر می گردد مشخصا اندازه آن بزرگتر است و وزن بیشتری دارد، بنابراین اگر به دنبال یک گوشی سبک تر هستید، طبیعتا آیفون 6s، 5.5 اینچی آن چیزی که شما به دنبالش هستید، نیست. همچنین اگر دستان کوچکی دارید، در دست نگه داشتن آیفون 6s پلاس چندان کار راحتی نیست. این مورد درباره آیفون 7 پلاس نیز صدق می کند، اما این مدل نسبت به مدل های پیشین سبک تر است.

با اینکه آیفون 6s و 7 نسبت به آیفون SE باریکتر هستند، وزن بیشتری نسبت به آن دارند. و این واقعیت چندان تعجب برانگیز نیست که سطح این مدل ها بهتر است.

وزن و ابعاد مدل های آیفون که در حال حاضر به فروش می رسند از این قبیل هستند:

  • آیفون 7 پلاس: 158.2 میلی متر × 77.9 میلی متر × 7.3 میلی متر | 188 گرم

  • آیفون 7: 138.3 میلی متر × 67.1 میلی متر × 7.1 میلی متر | 138 گرم

  • آیفون 6S پلاس: 158.2 میلی متر × 77.9 میلی متر × 7.3 میلی متر | 192 گرم

  • آیفون 6S : 138.3 میلی متر × 67.1 میلی متر × 7.1 میلی متر | 143 گرم

  • آیفون SE :123.8 میلی متر × 58.6 میلی متر × 7.6 میلی متر | 113 گرم


اگر برای شما سبک بودن یک نکته کلیدی است، همچنین اگر در حال حاضر یک تبلت دارید و یا از یک کامپیوتر معمولی استفاده می کنید، دیگر به خرید آیفون با صفحه نمایش بزرگ نیازی ندارید. اگر امکان استفاده از یک صفحه نمایش بزرگ را دارید دیگر نیازی به آیفون 6s پلاس را ندارید، صفحه نمایش آیفون 6، 38 درصد از صفحه نمایش آیفون 5s بزرگتر است.

خرید آیفونانتخاب رنگ آیفون

هنگامی که آیفون 7 و 7 پلاس به بازار ارائه شدند شامل دو رنگ جدید: سیاه (مات) و Jet Black (براق) بودند. آیفون 7 و 7 پلاس شامل رنگ های خاکستری، نقره ای، طلایی، صورتی، سیاه و Jet Black است. توجه داشته باشید که آیفون Jet Black با حافظه ارزان 32GB در دسترس نیست.

آیفون های قدیمی تر رنگ های سیاه و Jet Black را ندارند. آیفون SE، آیفون 6s و 6S پلاس در چهار رنگ نقره ای، طلایی، صورتی و خاکستری در دسترس هستند. هیچ محدودیتی نسبت به رنگ و حافظه آنها همانند آیفون 7 و 7 پلاس وجود ندارد.

البته اگر برای محافظت از گوشی، آن را در قاب قرار دهید-که بسیاری از افراد هم این کار را می کنند- انتخاب رنگ چندان اهمیت نخواهد داشت.

[fruitful_dbox] حتما بخوانبد:راهنمای خرید گوشی های هوشمند – نکات پیش از خرید[/fruitful_dbox]

کدام iPhone بهترین نرم افزار را دارد؟

در حالی که جدیدترین نسخه ios در حال نوشتن است، ios 10 بهترین نسخه است. ios 10 با آیفون 5 و سری های بعد از آن سازگار است. اگر گوشی شما از مدل های جدید است شما می توانید از بسیاری از به روز رسانی های OS بهره بگیرید. اگر در حال خرید آیفون جدید هستید، از قبل ios 10 بر روی آن نصب شده است.

در حال حاضر شما می توانید هر می توانید به خرید آیفون های مختلفی فکر کنید- و یا نسخه های دست دوم آیفن های پیشین را بخرید- و با خوشنودی ios 10 را بر روی آن نصب نمایید. اما یک فاکتور مهم این است که باید به خرید آیفون های جدید فکر کنید تا از به روز رسانی بیشتر ios برای آینده برخوردار باشید. iPhone 5 با ios 11 سازگار نخواهد بود. iPhone 5s با ios 12 سازگار نخواهد بود و به همین ترتیب ادامه دارد. گوشی های جدید برای سال ها عملکرد سطح بالا، به روز رسانی رایگان و ویژگی های جدید را دارند.

این امر تنها مختص ios نیست. هنگامی که در App Store جست و جو می کنید، نرم افزارهایی می بینید که تنها با یک نسخه یا نسل خاصی از iPhone سازگاری دارند، بنابراین با خرید آیفون های جدید مطمئن خواهید بود که با برنامه ها و بازی ها می توانید زمان بیشتری بهره بگیرید. به عنوان آخرین نکته: به نظر می رسد که Apple در این زمینه بهتر عمل خواهد کرد، اما همیشه نصب یک ios جدید بر روی دستگاه آیفون و اینکه آیا آن را اجرا می کند یا نه، کمی مخاطره آمیز است برای نمونه iPhone 4 قدیمی ترین آیفونی است که ios 7 را ساپورت می کند.

خرید آیفونکدام آیفون برای عکاسی بهتر است؟

هیچ یک از دوربین های گوشی ها نمی توانند جایگزین دوربین SLR دیجیتال برای عکاسی سطح بالا باشند، اما آیفون ها در این زمینه واقعا خوب عمل می کنند. پس از اینکه آیفون 6s و 6s پلاس بزرگ ترین ارتقاء در دوربین های آیفون را با دوربین 12Mp انجام دادند، آیفون 7 و 7 پلاس حتی جهش بزرگتر از این را هم انجام داد: یک روزنه بزرگ (F / 1.8، تا f / 2.2)، یک دوربین سریع تر، تثبیت کننده نور در هر دو مدل (در مدل پیشین تنها برای 6s پلاس این ویژگی وجود داشت و برای آیفون 6s وجود نداشت)، یک فلاش به روز شده که شامل "یک سنسور نور" برای کنترل کیفیت نور مصنوعی و یک دوربین دو لنز بر روی مدل پلاس می باشد که زوم اپتیکال و فوکوس مجدد پس ضربه زدن به شاتر را دارد. به عبارت دیگر برای یک عکاسی حرفه ای آیفون 7 پلاس تنها انتخاب است، اما شما مبلغ زیاد را برای قابلیت های آن می پردازید.

کدام iPhone بهترین عمر باتری را دارد؟

اپل می گوید ارتقاء باتری به این معناست که برای مثال باتری iPhone 7 Plus باید به صورت میانگین یک ساعت بیشتر از iPhone 6s Plus کار کند، با این حال باتری آیفون 7 نسبت به آیفون 6s دو ساعت بیشتر کار می کند. متوجه خواهید شد که باتری های کمی برای نسل آیفون 7 وجود دارد و درواقع بسیار کمتر از باتری هایی هستند که برای آیفون 6s وجود دارد.

کدام آیفون برای بازی بهتر است؟

این موضوع به نوع بازی بستگی دارد. اگر بازی که به پردازنده فشرده گرافیکی نیاز دارد، مانند بازی Infinity Blade، مد نظر شما است- و اگر شما دوست دارید که با بازی های قدیمی تر در آینده هم بازی کنید- پردازنده سریع A10 (که در آیفون 7 و 7 پلاس وجود دارد) می تواند برای شما مناسب باشد، با این حال پردازنده A9 که در آیفون 6s، 6s پلاس و آیفون SE وجود دارد، 64-بیت را ساپورت می کند.

App Store شامل بازی هایی است که تنها با سخت افزار ios جدید سازگار است. اگرشما علاقه دارید جدیدترین بازی ها را بر روی آیفون خود به اجرا درآورید لازم است از سخت افزاری قوی و به روز بهرمند باشید برای اجرای بدون دردسر این بازی ها شما نیاز دارید تا از آخرین مدل آیفون استفاده کنید.

با توجه به تجربیات می توان گفت که حافظه 32GB برای بازی کنندگان حرفه ای کم است، اگرچه آنها بر تعداد کمی از بازی ها تمرکز می کنید و می توانید بازی هایی که تمام شده اند را حذف کنید.
مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/05/29/%d8%b1%d8%a7%d9%87%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c-%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d8%a2%db%8c%d9%81%d9%88%d9%86-%d8%a8%d8%ae%d8%b4-2/

No comments:

Post a Comment