Wednesday, May 10, 2017

معرفی بهترین لنزهای دوربین آیفون

https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/05/behtarin-lenz-ha.jpg
تلفن های همراه هوشمند سالیان سال است که در بین کاربران محبوبیت پیدا کرده است و دلیل این محبوبیت بیشتر ه خاطر دوربین هایی است ک در تلفن های همرا کارگذاری شده است . شما می توانید به راحتی با تلفن هوشمند خود عکس یا فیلم بگیرید و در مدت زمان گوتاهی آن را در فضای مجازی و شبکه های مختلف قرار دهید این مساله باعث شده است تا روز به روز شرکت های تولید کننده ی گوشی های هوشمند کیفیت دوربین های خود را به بالاترین حد ممکن برسانند . شرکت اپل از همان ابتدای کار بهترین و با کیفیت ترین دوربین ها را بر روی محصولات خود قرار می داد به همین علت یکی از بهترین و محبوب ترین تلفن ای مراه بین کاربران دنیا می باشد . با وجود دوربین فوق العاده ی اپل باز هم بعضی از شرکت های تولید کننده ی لوازم جانبی دست به ساخت بهترین لنزهای دوربین آیفون پرداختند .

هدف این شرکت ها از تولید بهترین لنزهای دوربین آیفون ارتقای کیفیت فیلم و عکس تا حد دوربین های DSLR می باشد . البته هنوز به این حد نرسیده اند ولی با تلاش های بی شماری که مشاهده می شود به راحتی می توانند سطح دوربین های تلفن همراه را به DSLR برسانند .

بهترین لنزهای دوربین آیفون توسط کمپانی های مختلف لوازم جانبی موبایل ساخته و عرضه می گردد . در این مقال دو نمونه از بهترین و موفق ترین لنز دوربین های پیشرفته ی آیفون که در بین کاربران بسیار مورد قبول واقع شده است را به شما عزیزان معرفی می کنیم.

OlloClip 4-in-1 Lens

اولوکلیپ یکی از برند های معرف تولید کننده ی لوازم جانبی موبایل به قیمت و کیفیتی مناسب می باشد که از نظر مصرف کنندگان در سطح قابل قبولی قرار گرفته است اما باید بگویم که لنز تولید شده ی این کمپانی بهترین و مناسب ترین لنز برای آیفون نمی باشد در اصل این لنز به عنوان مناسبترین لنز از لحاظ قیمت برای آیفون است زیرا قیمت آن از سایر لنز های تعبیه شده برای آیفون کمتر است و با توج به قیمت کیفیت قابل قبولی هم به شما نشان می دهد .

بهترین لنزهای دوربین آیفوناین لنز به صورت گیره ای بر روی دوربین جلو و عقب آیفون به صورت همزمان  سوار می شود و شما به راحتی می توانید عکس و فیلم های با کیفیت بگیرید .

اما این لنز معیبی نیز دارند ک عبارت اند از :

  • کیفیت عکس‌ها فوق‌العاده نیست

  • برای استفاده از آن حتما باید کیس گوشی را از آن جدا کرد

DxO One

یکی از بهترین و فوق العاده ترین لنز دوربین های پیشرفته ی آیفون DxO One می باشد که سطح انتظار کاربران در جهان از آن بسیار بالا است .

[fruitful_dbox] حتما بخوانید : بهترین پاور بانک ها در سال ۲۰۱۷ [/fruitful_dbox]

برخی از ویژگی های لنز DxO One عبارت است از :
  • حسگر 1 اینچی 20.2 مگاپیکسلی

  • فاصله کانونی 32 میلی‌متر

  • بازشدگی دیافراگم f/1.8


این ویژگی ها باعث شده است تا کاربران با خرید این لنز تلفن همراه آیفون خود را به یک دوربین حرفه ای تبدیل نمایند و در حد یک عکاس و یا فیلمبردار حرفه ایبه عکاسی و فیلمبرداری بپردازند .

بهترین لنزهای دوربین آیفونDxO One به عنوان یکی از بهترین لنز های دوربین آیفون از طریق وای‌ فای ارتباط پایداری با گوشی آیفون شما برقرار خواهد کرد اما کمپانی اپل برای آسوده خاطری شما در حین استفاده از یک ارتباط نوری پایدار هم کمک گرفته که دیگر به هیچ عنوان ارتباط دستگاه با لنز قطع نخواهد شد .

DxO One مجهز به درگاه دریافت کارت‌های حافظه ی  MicroSDمی باشد که فایل‌های RAW خود را به طور مستقیم ذخیره می نماید .

اما این لنز فوق العاده دارای معایبی هم می باشد یکی از این معایف صعیف بودن باتری است که در عرض چند ساعت خالی می شود و دیگر عیب آن دسترسی محدود در هنگام قفل بودن گوشی می باشد که در این زمان شما نمی توانید از لنز دوربین استفاده نمایید .
مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/05/10/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%84%d9%86%d8%b2%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%af%d9%88%d8%b1%d8%a8%db%8c%d9%86-%d8%a2%db%8c%d9%81%d9%88%d9%86/

No comments:

Post a Comment