Tuesday, May 9, 2017

معرفی بازار فرش هفت تیر

https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/05/bazar-farsh-7tir.jpg
یکی از مهمترین اجزای تشکبل دهنده در طراحی منازل ، فرش می باشد که در بین ایرانی ها فرش جایگاه مهمی را دارا می باشد . ایران مهد تولید فرش و قالی های نفیس و بسیار ارزشمند دستباف می باشد که در سراسر جهان شهرت دارد . فرش دستباف ایرانی چون دارای کیفیت بسیار بالایی است قیمت به نسبت بالایی هم دارد به همین دلیل شاید خیلی از افراد به دلیل بالابودن قیمت از خرید این نوع فرش ها اجتناب کنند و به سراغ خرید فرش های ماشینی که دارای قیمت مناسب تر هستند بروند . حالا باید بدانیم که فرش ماشینی مرغوب و با کیفیت که دارای کیفیت قابل قبول باشد کدام است ؟ برای خرید این محصولات به کجا باید مراجعه کرد ؟ و بسیاری از سوالات مختلف که در ذهن هر فرد شکل می گیرد . امروز در این مقاله می خواهیم یکی از بازار های معتبر فرش های ماشینی یعنی بازار فرش هفت تیر را به شما معرفی کنیم که یکی از بهترین مراکز برای خرید انواع فرش ایرانی تولید شده توسط شرکت های فرش بافی مختلف می باشد .

بازار فرش هفت تیر تهران یکی از معتبر ترین مراکز خرید فرش مخصوصا فرش های ماشینی مرغوب می باشد که به راحتی شما می توانید طرح و نقش مورد علاقه ی خود را به راحتی در فروشگاه های این بازار تهیه نمایید .

وقتی شما در خیابان هفت تیر تهران قدم می زنید عمدتا مغازه هایی که مشاهده می کنید مغازه ها و فروشگاه ای فروش فرش می باشد اما در لا به لای آن ها مغازه هایی که به فروش مانتو و البسه مشغول باشند هم دیده می شود ؛ اما به دلیل زیادی مغازه های فرش فروشی در این راسته ، این خیابان به بازار فرش هفت تیر شهرت پیدا کرده است .

[fruitful_dbox] حتما بخوانید : فرش های زیبا در مجموعه آقای فرش [/fruitful_dbox]

محصولاتی که در بازار فرش هفت تیر به فروش می رسد دارای کیفیت و جنس فق العاده ای می باشند و همه جز برند های معتبر ایران محسوب می شوند .

بازار فرش هفت تیربرخی از نمایندگی های معتبر بازار فرش هفت تیر عبارت است از :

  • فرش نگین

  • فرش زمرد مشهد

  • ستاره طلایی دلیجان

  • ستاره کویر

  • فرش خاطره

  • فرش مهستان

  • فرش فرهی


به جرات می توان گفت محصولات این شرکت ها از لحاظ کیفیت دست کمی از فرش دستباف ایرانی ندارند و جز بهترین فرش های ماشینی در ایران محسوب می شوند .

در پایان اگر شما به دنبال خرید فرش ماشینی با کیفیت وخوش طرح و نقش می باشید بازار فرش هفت تیر تهران یکی از بهترین گزینه ها برای شما می باشد .

آدرس : تهران - میدان هفت تیر
مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/05/09/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%a7%d8%b1-%d9%81%d8%b1%d8%b4-%d9%87%d9%81%d8%aa-%d8%aa%db%8c%d8%b1/

No comments:

Post a Comment