Monday, May 8, 2017

چهار نکته مهم در خرید کاکتوس های آبدار

https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/05/succulent-plant-1.jpg
هنگام خرید کاکتوس های آبدار باید به دنبال چند نکته اساسی باشید. خرید کاکتوس های آبدار به دو علت مهم کمتر به ذهن می آید: من به تازگی چند گیاه تازه خریده ام اما به دنیال گیاهان دیگری برای خرید هستم. هرگاه که به خرید کاکتوس های آبدار می روم متوجه نکات جدیدی درباره این گیاه می شوم. به این فکر کردم که شاید این نکات برای شما هم مفید باشد.

انواع کاکتوس های آبدار

اولین چیزی که من هنگام ورود به مغازه گل فروشی درباره کاکتوس های آبدار متوجه می شوم، تنوع بالای این گیاه است. تنوع زیاد این گیاه چندان هم تعجب برانگیز نیست. در حالی که در جست و جو برای خرید کاکتوس های آبدار بودم متوجه شدم که گل فروشی های محلی کافی نیستند پس به سراغ بازارهای گل رفتم. می دانم که در بازار می توانم آنچه که به دنبالش هستم را پیدا کنم پس ارزش رفتن به آنجا را دارد. شما می توانید با خرید آنلاین نیز آنچه که می خواهید را پیدا کنید.

[fruitful_dbox] حتما بخوانید:توصیه‌ هایی برای پرورش کاکتوس خرگوشی [/fruitful_dbox]

قیمت

نکته بعدی که باید در نظر بگیرید قیمت است. فروشگاه های زنجیره ای اغلب تعداد کمی از کاکتوس های آبدار را برای فروش قرار می دهند که قیمت های مناسبی نیز دارند. گل فروشی ها اغلب کاکتوس های متنوع زیادی دارند اما معمولا تعداد کمی کاکتوس آبدار دارند. کاکتوس های معمولی در خرید آنلاین ارزان می باشند که تنها پول حمل و نقل و هزینه کم گل را شامل می شود. اما چیز های دیگری به جز قیمت نیز هستند که باید بررسی شوند. دو دلیل دیگر وجود دارد که باعث می شود برای خرید گیاه ساکولنت (آبدار) ترغیب شوید.



تعداد گیاهان بیشتر در یک گلدان

بزرگ ترین چیزی که به ارزش این گیاه برای خرید می افزاید تعداد گیاهان در گلدانی است. برای مثال: Echeveria Blue Curls گلی که من خریدم قیمت آن کمی گران بود. مدتی بود که به دنبال این گل بودم پس ارزش خرید را داشت. اما اگر اینقدر شیفته این گل نشده بودم می توانستم آن را حتی با قیمت پایین تر هم پیدا کنم، و همینطور هم شد در یک گل فروشی دیگر همان گل را با قیمت پایین تر یافتم. قطعا به دنبال گلدانی با چند نوع گل بودم. گل Topsy Turvy را توانستم با قیمت بسیار کمی پیدا کنم. این به آن بزرگی که من می خواهم نبود، اما ارزش صبر کردن برای بزرگ شدن را داشت. شما می توانید چند نوع از این گیاه را در یک گلدان بزرگ بکارید اما توجه داشتخ باشید که جای گل ها در گلدان تنگ نباشد.



یک کاکتوس آبدار سالم

آخرین نکته در نظر گرفتن سلامت گیاه است. هنگام خرید گل مطمئن شوید که آن زخمی نباشد. از آنجایی که کاکتوس های آبدار برگ های خود را تا مدت طولانی نگه می دارند از خریدن گیاهان زخمی خودداری نمایید. همچنین پیش از خرید مطمئن شوید که هیچ گونه حشره یا مریضی نداشته باشد. درواقع از شادابی گیاه مطمئن شوید.

امیدوارم که این راهنمایی ها در خرید کاکتوس های آبدار به شما کمک کرده باشد.
مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/05/08/%da%86%d9%87%d8%a7%d8%b1-%d9%86%da%a9%d8%aa%d9%87-%d9%85%d9%87%d9%85-%d8%af%d8%b1-%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%da%a9%d8%a7%da%a9%d8%aa%d9%88%d8%b3-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a2%d8%a8%d8%af%d8%a7%d8%b1/

No comments:

Post a Comment