Wednesday, May 3, 2017

بهترین گیاهان دارویی برای شادابی پوست

https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/05/zibae-poost2.jpg
زیبایی و شادابی پوست امری است که تقریبا همه ی مردم مخصوصا خانم ها به آن ها اهمیت زیادی می دهند بعضی از افراد به سراغ استفاده از کرم ها و محصولات شیمیایی ای که توسط کمپانی های مختلف ساخته می شود می روند ولی باید بدانند که گیاهان دارویی ای وجود دارد که استفاده از آن ها تاثیر بسیار فوق العاده ای بر روی سلام و شادابی پوست شما می گذارد . دراین مقاله به معرفی چند نوع از بهترین گیاهان دارویی برای شادابی پوست می پردازیم .

آویشن

آویشن به عنوان یکی از بهترین گیاهان دارویی برای شادابی پوست می باشد . آویشن را می توانید دم کنید و به صورت دمنوش میل نمایید که بسیار بوی دلنشین و مطبوعی دارد اما طعم آن بسیار تند و تیز است ولی تاثیر زیادی در سلامت و شادابی پوست شما دارد .

بهترین گیاهان دارویی برای شادابی پوستاسطوخودوس

اسطوخووس خاصیت ضد عرقی بسار بالایی دارد به این گونه که اگر کف دست و پای شما زیاد عرق می کند تنها راه چاره ی آن چند قطره محلول اسطوخودوس می باشد که به صورت قابل توجی از عرق کردن این بخش ها از بدن جلوگیری می کند .

گل بنفشه

یکی دیگر از بهترین گیاهان دارویی برای شادابی پوست گل بنفشه می باشد که خواص بی نظیری دارد شما می توانید مقداری گل خشک بنفشه را در مقداری شیر بجوشانید و کرمی متفاوت با تاثیر حیرت آور توولید کنید و آن را به صورت و دست خود بمالید . این کرم تولید شده توسط شما خاصیت نرم کنندگی فوق العاده ای دارد که به سفیدی و نرمی دست بسیار کمک می کند .

همچنین شما می توانید مقداری برگ تازه ی این گیاه را در شیر بجوشانید و بر روی پوست صورت خود بمالید و تاثیر آن بر پوست خود را مشاهده نمایید .

بهترین گیاهان دارویی برای شادابی پوستگیاه بومادران

بومادران جز دسته ی گیاهان دارویی می باشد که استفاده از آن به طراوت و شادابی پوست دست و صورت شما تاثیرات ویژه ای می گذارد ؛ شما می توانید با مخلوط کردن مقداری بومادران با روغن کنجد کرم ضد آفتاب بسیار قوی ای تولید کنید و پوست دست و صورت خود را از تشعشعات مضر نور آفتاب حفظ نمایید .

[fruitful_dbox] حتما بخوانید : گیاهان دارویی مناسب رشد موی سر[/fruitful_dbox]

گل سوسن

اگر پوست دست و صورت شما دچار چین و چروک شده است نگران نباشید چاره ی کارتان مقداری آب پیاز گل سوسن می باشد با نقداری عسل و دو قاشق موم سفید آب شده که آن ها را به خوبی باهم مخلوط نمایید و اندکی بگذارید تا قوام یابد سپس هر شب قبل از خواب بر روی دست و صورت خود بمالید .

بهترین گیاهان دارویی برای شادابی پوست گل شقایق

اگر پوست شما پوستی چرب است می توانید اندکی گل شقایق را با گیاهانی مثل مریم گلی و ... کرم هایی برای برطرف کرن چربی پوستتان بسازید .

همچنین می توانید مقداری از گلبرگ شقایق را در نیم لیتر اب بجوشانید و بگذارید تا خنک شود . آن را از صافی رد کنید و به عنوان یکی از بهترین لوسیون های گیاهی را تولید نمایید .

شقایق همراه با گیاهان دیگری از قبیل مریم گلی ، برای ساخت کرم های مخصوص حفظ و اصلاح پوست های چرب به کار می رود . دم کرده ۱۵ گرم گلبرگ در نیم لیتر آب به صورت صاف شده و سرد لوسیون خوبی برای حفظ پوست است . همچنین برای آرامش چشم های خسته یا تحریک شده بسیار سودمند است.
مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/05/03/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%da%af%db%8c%d8%a7%d9%87%d8%a7%d9%86-%d8%af%d8%a7%d8%b1%d9%88%db%8c%db%8c-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%b4%d8%a7%d8%af%d8%a7%d8%a8%db%8c-%d9%be%d9%88%d8%b3%d8%aa/

No comments:

Post a Comment