Sunday, May 14, 2017

معرفی بازار مبل یافت آباد در تهران

https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/05/yaft-abad.jpg
بازار مبل یافت آباد بزرگترین و با کیفیت ترین بازار مبل و صنایع چوبی در ایران می باشد که در منطقه ی یافت آباد تهران قرار گرفته است . این خیابان از خیابان امام زاده حسن آغاز می شود و تا چهار راه یافت آباد ادامه دارد و در این منطقه بزرگترین بازار ها و پاساژ های مبل و صنایع چوبی را می توانید مشاهده نمایید .

یکی از ویژگی هایی که این محدوده در تهران دارد این است که جز منطقه ی طرح ترافیک و طرح زوج و فرد نمی باشد و به راحتی شما می توانید با خودروی شخصی خود برای خرید باه ان جا مراجعه نمایید .

بازار مبل یافت آبادمسیر های دسترسی آسان به بازار مبل یافت آباد عبارت است از :

مسیر شماره 1

ميدان آزادي . بزرگراه آيت اله سعيدي . چهارراه يافت آباد . يافت آباد شرقي . بازار مبل يافت آباد

مسیر شماره 2

ميدان آزادي . بزرگراه آيت اله سعيدي . سه راه آذري( ميدان شمشيري) . خيابان شهيد قدرت پاكي . خيابان يافت آباد شرقي . بازار مبل يافت آباد

مسیر شماره 3

ميدان قزوين . خيابان قزوين . دوراهي قپان . خيابان امين الملك (امامزاده حسن) . خيابان يافت آباد شرقي . بازار مبل يافت آباد

مسیر شماره 4

بزرگراه آزادگان . ميدان جهاد . بزرگراه آيت اله سعيدي . چهارراه يافت آباد . خيابان يافت آباد شرقي .  بازار مبل يافت آباد

مسیر شماره 5

بزرگراه شهيد نواب صفوي . ميدان 9 دي (حق شناس سابق) . به طرف ميدان قزوين . خيابان قزوين . دوراهي قپان . خيابان امامزاده حسن( امين الملك) . خيابان يافت آباد شرقي . بازار مبل يافت آباد

مسیر شماره 6

ميدان ابوذر (فلاح) . چهارراه سجاد . خيابان سجاد شمالي . خيابان شهيد ولي عابدي . خيابان يافت آباد شرقي. بازار مبل يافت آباد

شما از طریق این شش مسیر به راحتی می توانید به بازار مبل یافت آباد برسید اما اگر می خواهد از طریق مترو برای رفتن با این بازار اقدام نمایید بهترین و نزدیک ترین ایستگاه های متروی این بازار ایستگاه آزادی و ایستگاه قلعه مرغی می باشد .

بازار مبل یافت آباداین محدوده شامل پاساژ ها و مغازه های مختلف فروش لوازم چوبی می باشد که اصلی ترین و بزرگ ترین مراکز این بازار به سه قسمت تقسیم می شود که عبارت اند از :

  • بازار مبل شماره 1

  • بازار مبل شماره 2

  • بازار مبل شماره 3

ویژگی های بازار مبل شماره 1

این مرکز خرید دارای پنج ورودی می باشد که با نام های سراي حافظ ، سراي فردوسي، سراي مولوي، سراي سعدي و سراي خيام نام گذاری شده اند و از چهار راه یافت اباد آغاز می شود و تقریبا تا خیابان محمدی ادامه می یابد و دارای کلیه ی امکانات رفاهی اعم از آسانسور ، پله برقی ، سرویس بهداشتی ، پارکینگ و ... می باشد .

ویژگی های بازار مبل  شمار 2

مرکز خرید شماره 2 بازار مبل یافت اباد از خیابان امامزاده حسن آغاز می شود که در شش طبقه احداث شده است که دو طبقه ی ان مختص پارکینگ برای مراجعه کنندگان می باشد و در چهار طبقه ی دیگر آن انوع برند های ایرانی و خارجی سرویس چوب عرضه می گردد.

اين مجموعه داراي پله برقي ، آسانسور ، كافي شاپ و رستوران و سرويس بهداشتي مي باشد

ویژگی های بازار مبل شماره 3

یکی از جدیدترین و بزرگترین بازار های مبلمان در ایران می باشد که طبقات ان محل برگزاری نمایشگاه های مبل و سرویس چوب می باشد .این مجموعه نیز شامل پله برقي ، آسانسور، كافي شاپ و سرويس بهداشتي مي باشد.

[fruitful_dbox] حتما بخوانید :بازار مبلمان کالا شهر خاوران  [/fruitful_dbox]

اگر به دنبال برند خاص و محصولات با کیفیت ایرانی و خارجی تحت برند معروفی هستید حتما به این س مرکز مراجه نمایید که اکثر مغازه های آن نمایندگی های برند های مختلف مبلمان و لوازم چوبی می باشند .

بازار مبل یافت آبادعلاوه بر این سه بازار بزرگ در خیابان یافت آباد پاساژ های چند طبقه با امکانات رفاهی عالی به عنوان بورس فروش انواع لوازم چوبی ، ناهار خوری و سرویس خواب فعالیت می کنند که نام برخی از این پاساژ های بازار مبل یافت آباد عبارت است از:

همان طور که می دانید منطقه ی یافت آباد دارای بافت قدیمی و گاراژ های بسیار بزرگ بوده است که بعد از تبدیل شدن این منطقه به بازار مبل ایران اکثر مغازه ها و گاراژ های این منطقه تغییر کاربری داده اند و به تولید و فروش لوازم چوبی مشغول شده اند .

اگر شما برای خرید سرویس چوب و مبلمان در بازار مبل یافت آباد به دنبال برند خاص و معتبری می گردید حتما به یکی از بازار ها و یا پاساژ های این منطقه مراجعه نمایید اما اگر برند خاصی مدنظر ندارید به سراغ این گاراژ ها نیز بروید در این گاراژ ها اکثرا مشغول به ساخت و تولید انواع مبلمان و سرویس های چوبی هستند که بعد از تولید با قیمت مناسب تر به فروش می رسانند .
مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/05/14/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%a7%d8%b1-%d9%85%d8%a8%d9%84-%db%8c%d8%a7%d9%81%d8%aa-%d8%a2%d8%a8%d8%a7%d8%af-%d8%af%d8%b1-%d8%aa%d9%87%d8%b1%d8%a7%d9%86/

No comments:

Post a Comment