Saturday, May 27, 2017

ابزار مهم باغبانی برای فصل پاییز

https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/05/important-gardening-tools-0.jpg
ممکن است هنگامی که هوا رو به سرد شدن می رود چندان کار سرگرم کننده ای در باغچه نداشته باشید. اما یکی از روش هایی که باعث لذت بردن شما از باغچه تان در فصل پاییز می شود داشتن مجموعه ای از ابزار است که به شما در هرس و مرتب سازی گیاهان کمک می کند. در ادامه چند ابزار مهم باغبانی را برای شما معرفی می کنیم تا با استفاده از آنها در فصل پاییز از کار باغبانی لذت ببرید.

ابزار مهم باغبانیبزرگ ترین چالش برای باغبانان در فصل پاییز چیست؟ پاسخ برگ ها می باشند. در یک مرحله از سال آنها بسیار سبز و دوست داشتنی هستند و با طبیعتی که دارند پیش از اینکه در فصل پاییز به رنگ های فوق العاده در بیایند، به زیستگاه خود سبزی و زندگی می بخشند. اما در فصل پاییز لزج (اگر در نقاط بارانی مانند آتلانتا زندگی کنید لزج) و قهوه ای می شوند که با ریختن بر روی زمین و چمن ها آنها را کثیف و شلخته می کنند.

یک دستگاه باد و یا جاروی مکنده الکتریکی، نجات دهنده می باشد که هم می تواند برگ ها را برای جمع آوری به یک سو جمع کنند و هم می توانند برگ ها را برای تهیه مالچ و کمپوست باغچه برای فصل بعدی در خود جمع کنند.

ابزار مهم باغبانیو حالا صدای برگ ها، اگر شما هم جزء افرادی هستید که از جمع آوری و تمیز کردن برگ ها لذت می برید، به یک چنگک جمع آوری برگ نیاز دارید. این یک ابزار مهم باغبانی برای جمع آوری برگ ها می باشد که کنترل و هدایت آن بسیار ساده است. در هنگام پاکسازی برگ ها از سطح زمین باغچه آنها را به صورت یک تپه در می آورید. دندانه های بلند و نزدیک به هم آن برگ ها را به حرکت در می آورد و آنها را به محل بعدی نگهداریشان منتقل می کند شما می توانید آنها را در کیسه جمع کنید و یا تبدیل به کمپوست برگی کنید.

ابزار مهم باغبانیاین کیسه های محکم واقعا دوست داشتنی هستند که در سایز های متعدد برای فصل جمع آوری برگ ها بسیار مناسب و مهم هستند. هنگام باغبانی از برگ ها پر می شوند و در سراسر باغچه قابل حمل هستند.

ابزار مهم باغبانیاگر شما وسیله ای راحت تر را ترجیح می دهید از چرخ دستی ها استفاده نمایید، این وسیله نه تنها برای جمع آوری برگ ها مناسب است بلکه برای انتقال نشاء ها گلدان ها و گیاهان بسیار مناسب است.

[fruitful_dbox] حتما بخوانید:آشنایی با پر کاربرد ترین لوازم باغبانی [/fruitful_dbox]

این چرخ دستی برای استفاده در فضاهای تنگ و کوچک مناسب است که دارای چرخ های تراکتور شکل خوبی است که به راحتی از روی هر مانعی عبور می کند.

ابزار مهم باغبانیکسانی که به وسایل سنتی تر جهت باغبانی علاقه دارند می توانند از چرخ دستی های کلاسیک استفاده کنند که نمایی دلنشین تر نیز دارند. این وسیله به آسانی وزن زیادی را جابه جا می کند. تنها دلیلی که می تواند شما را مجاب کند تا از آنها استفاده کنید شکل زیبای آنها می باشد.

ابزار مهم باغبانییک وسیله پرکاربرد برای زمان های بارانی و باغچه های خیس، هنگامی که در زمین ها گلی و خیس راه می روید چکمه باغبانی است، که با آج مناسب و قوی که دارند از مچ پا نیز محافظت می نمایند.

ابزار مهم باغبانیدر نهایت یکی از کارهای مهم و دوست داشتنی هرس گیاهان است. یک ابزار مهم باغبانی قیچی هرس است. هیچ چیزی نمی تواند سرگرم کننده تر از هرس و مرتب کردن درخت ها و درختچه ها باشد. هرس می تواند گاهی هم سخت باشد برای مثال هرس شاخه های ضخیم کار دشواری است.

ابزار مهم باغبانیمی توانید از تبر کوچک استفاده نمایید. تبر های کوچک برای نگهداری در دست، جمع و جور و راحت هستند، این وسیله برای قطع کردن شاخه های بزرگ مناسب است، گاهی برای قطع کردن یک شاخه باید مبارزه کرد و تسلیم نشد. تبر های کوچک با توجه به جسته ای که دارند بسیار قوی و محکم هستند.

ابزار مهم باغبانییکی دیگر از ابزار مهم باغبانی چه چیزی می تواند باشد؟ یک هرس کننده بی سیم است. این وسیله دسته ارگونومیک مناسبی دارد. از این وسیله می توان برای وجین یا هرس معمولی استفاده کرد. اما اگر می خواهید یک هرس کامل و مرتب داشته باشید بهتر است از ماشین چمن زن استفاده نمایید. این وسیله برای هرس پیچک ها مناسب است.
مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/05/27/%d8%a7%d8%a8%d8%b2%d8%a7%d8%b1-%d9%85%d9%87%d9%85-%d8%a8%d8%a7%d8%ba%d8%a8%d8%a7%d9%86%db%8c-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d9%81%d8%b5%d9%84-%d9%be%d8%a7%db%8c%db%8c%d8%b2/

No comments:

Post a Comment