Tuesday, May 30, 2017

بررسی فروشگاه آیتونز - iTunes Store

https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/05/iTunes-Store-1.jpg
شرکت اپل برای اولین بار iTunes Store را در 28 آوریل 2003 (8 اردیبهشت 1382) با یک مفهوم ساده برای خرید و دانلود موزیک های روز، عرضه کرد. صرف وقت زیاد برای این برنامه یک ریسک بزرگ به حساب می آمد، اما با موفقیتی که امروزه در بخش تجاری شرکت اپل ایجاد کرده می توان گفت که ارزش آن را داشت. برای دسترسی به فروشگاه اپل آیتونز تمام چیزی که نیاز دارید نرم افزار آیتونز است. اگر از کامپیوتر استفاده می  کنید می توانید به راحتی و به صورت رایگان آن را از وب سایت iTunes دانلود کنید. اگر از یک دستگاه اپل استفاده می کنید می توانید نسخه ای که برای سیستم عامل iOS است را پیدا کنید. برای بررسی فروشگاه آیتونز - iTunes Store مطالب جامعی را در ادامه ارائه داده ایم.

ویژگی های محتوای فروشگاه iTunes:

مزایا:

  • مجموعه گسترده ای از موسیقی ها و ژانرهای مختلف را ارائه می دهد.

  • همه خرید های شما به صورت امن در iCloud ذخیره می گردد.

  • نرم افزار آیتونز ویژگی های غنی دارد که راه حل های ساده ای را به صورت کاربر پسند در اختیار کاربران قرار می دهد.

  • قیمت آهنگ ها مناسب است.

  • برای دادن اعتبار به کاربران گزینه های بسیاری (کارت هدیه آیتونز، گواهینامه و یا کمک هزینه) وجود دارد.


معایب:
  • آهنگ ها تنها در فرمت ACC هستند.

  • نرم افزار آیتونز پخش فایل های WMA را ساپورت نمی کند.

بررسی فروشگاه آیتونزمطالب فروشگاه موزیک

با بررسی فروشگاه آیتونز می توان گفت که احتمالا بزرگ ترین مجموعه موزیک ها را دارد، تضمین می کند که تمام ژانرهای موجود را قرار داده است. شما این گزینه را دارید تا هر آهنگی را پیش از خرید از طریق کلیپ 90 ثانیه آهنگ مورد نظرتان، پیش نمایش کنید.

فروشگاه موزیک آیتونز همیشه با نسخه های جدید به روز می شود، مجموعه آهنگ های خود را به روز نگه دارید.

بررسی فروشگاه آیتونز - موزیک ویدئو

اگر شما به چیزی کمی بصری تر نیاز دارید اما این ویژگی بصری تنها با تم آهنگ مورد نظرتان به شما داده می شود، فروشگاه آیتونز علاوه بر فایل صوتی و تم، موزیک ویدئو آهنگ مورد نظر شما را نیز ارائه می دهد.

بررسی فروشگاه آیتونز - کتاب های صوتی

از زمانی امکان حمل فایل صوتی از طریق دستگاه های دیجیتالی ایجاد شد، کتاب های صوتی محبوبیت بسیاری پیدا کرده اند. فروشگاه اپل آیتونز مجموعه بی نظیری از کتاب های صوتی را ارائه می دهد.

بررسی فروشگاه آیتونز - پادکست

یکی دیگر از جاذبه های فروشگاه موزیک آیتونز این است که مجموعه گسترده ای از پادکست های صوتی و تصویری را به صورت رایگان برای کاربران قرار می دهد. هزاران پادکست در آن وجود دارد که موضوعات بی شماری را پوشش می دهد.

بررسی فروشگاه آیتونز - آیتونز U

یکی دیگر از سرویس های رایگان این فروشگاه فایل های صوتی سخنرانی، همایش و ویدئو کلیپ های آنها می باشد.

فروشگاه برنامه (App Store)

اگر شما برنامه های مربوط به موسیقی می خواهید، App Store مجموعه بزرگی از برنامه های پخش و ساخت موسیقی دارد.

بررسی فروشگاه آیتونزفرمت و نوع پخش موزیک در Tunes Store

بیشتر موزیک های دیجیتالی که از فروشگاه اپل آیتونز فروخته می شوند، با فرمت DRM رایگان و فرمت کد گذاری شده AAC هستند. با توجه به این موضوع، موزیک هایی که با فرمت DRM هستند الگوریتم " fairplay" و پسوند ".m4p" دارند. همچنین تمام آهنگ های موجود در موزیک آیتونز در فرمت آیتونز پلاس نیز ارائه شده اند. هنگامی که یک آهنگ را می خرید و دانلود می کنید با فرمت 256kbps AAC کد گذاری می شود.

استفاده از دستگاه هایی غیر از اپل

یک نسخه از ویندوز آیتونز تنها iPod، iPhone و یا تلوزیون های اپل را ساپورت می کند، بنابر این هر گونه اقدامی برای پخش آهنگ ها از طریق دستگاه های دیگر امکان پذیر نخواهد بود. این می تواند برای اشخاصی که یک دستگاه دیجیتال پخش موسیقی به جز اپل دارند، کمی نا امید کننده باشد.

کاربران مک (Mac) اگر بدانند که با سیستم عامل OS X همانند کاربران کامپیوترهای معمولی نیستند و می توانند از آهنگ های اپل آیتونز بهره بگیرند قطعا خوشحال خواهند شد، اما گزینه های کمی برای استفاده در آیپاد ها وجود دارد.

ویژگی های نرم افزار آیتونز

هنگامی که برنامه رایگان آیتونز را دانلود کرده و بر روی مک و یا کامپیوتر خود نصب نمودید، می توانید به فروشگاه اپل آیتونز متصل شده و از آن استفاده نمایید. پس از اینکه برنامه راه اندازی شد، شما یک رابط کاربر پسند که گزینه های مناسبی ارائه می دهد را مشاهده خواهید کرد. اپل کار بسیار فوق العاده ای با ارائه نرم افزار های خود به صورت جامع، انجام داده است. در قسمت میانی آن یک پخش کننده موسیقی پر از ویژگی وجود دارد که آهنگ ها را پخش و تبدیل می کند. این نرم افزار تنظیم کننده موسیقی های دیجیتال همچنین آهنگ های به روز را در پلی لیست ارائه می دهد.

[fruitful_dbox] حتما بخوانید:بررسی سامسونگ Galaxy S7 edge[/fruitful_dbox]

نحوه اتصال به آیفون، آیپد و آیپاد

دستگاه های اپل همان طور که همه از این کمپانی انتظار دارند برنامه را به صورت خودکار دارند. متصل کردن دستگاه های iOS به صورت خودکار انجام می گیرد و به صورت خود کار به مجموعه آهنگ های آیتونز متصل می شود.

وارد کردن سی دی های موسیقی

حتی اگر نمی خواهید موزیک های دیجیتال را از اینترنت دانلود کنید و یا بخرید،از برنامه آیتونز برای وارد کردن مجموعه سی دی های خود استفاده کنید دلیل آن این است که این نرم افزار یکی از بهترین نشر دهندگان موسیقی می باشد. وارد کردن سی دی به صورت خودکار انجام می گیرد و فایل ها با فرمت 256kbps AAC ذخیره نمی گردند. شما می توانید کدگذاری فایل ها را از طریق، تنظیمات و انتخاب AIFF، Apple lossless، MP3 و WAV تغییر دهید.

با بررسی فروشگاه آیتونز به این نتیجه می رسیم که یک گزینه بسیار خوب است که می تواند نیاز شما به موزیک های دیجیتالی را رفع کند. با این حال به دلیل عدم ساپورت دستگاه های دیگر می تواند نظر شما را درباره دستگاه های اپل تغییر دهد و شما را به داشتن یک اپل ترقیب کند. نرم افزار آیتونز در فروشگاه آیتونز قرار دارد و یک برنامه مدیریت فایل موزیک های دیجیتال فوق العاده است.
مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/05/30/%d8%a8%d8%b1%d8%b1%d8%b3%db%8c-%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%a2%db%8c%d8%aa%d9%88%d9%86%d8%b2-itunes-store/

No comments:

Post a Comment