Tuesday, May 2, 2017

گیاهان دارویی مناسب رشد موی سر

https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/05/DARMAN-RIZESH-MOO1.jpg
در دنیای امروز با توجه به عوامل آسییب گذار مختلف ، خیلی از افراد به ریزش موی شدید مواجه می شوند این عوامل شامل استرس ، تشویش ، آلودگی هوا ، دخانیات و... می تواند باشد . ریزش مو به صورت روزانه صد الی دویست تار طبیعی است اما اگر از این مقدار بیشتر شود نیاز به درمان دارد . امروز می خواهیم چند نوع از گیاهان دارویی مناسب رشد موی سر را به شما معرفی کنیم .

اگرتوجه داشته باشید سالیان سال است که برخی از شرکت های تولید کننده شامپو به سمت استفاده از مواد اولیه طبیعی ماندد گیاهان دارویی روی آورده اند .

آلوئه ورا

آلوئه ورا یکی از بهترین گیاهان مناسب برای رشد موی سر می باشد زیرا آنزیم های موجود در آن می تواند پوست آسیب دیده و مرده را ترمیم نماید و از آسیب رسیدن به قسمت های دیگر پوست جلوگیری نماید همچنین از آلوئه ورا ژلی تهیه می شود که این ژل دارای پروتئین است و مانند یک نرم کننده عمل می کند به همین دلیل هم به موی شما پروتئین لازم می رسد و هم نرم و خوش حالت باقی می ماند و از همه مهم تر رشد آن بهبود می یابد .

ریحان

گیاهان دارویی مناسب رشد موی سرمنیزیم ماده ای است که خاصیت ضد التهابی و تقویت کنندگی دارد که در ریحان به وفور وجود دارد وقتی که عصاره ی ریحان را بر روی پوست سر و موی خود بریزید بافت مو تقویت می شود و چریان خون در زیر پوست سر بیشتر می شود و باعث رشد مو می شود و از ریزش آن جلوگیری می شود پس یکی از بهترین گیاهان دارویی مناسب رشد موی سر می باشد .

ریشه زنجبیل

گیاهان دارویی مناسب رشد موی سراگر شما دچار ریزش موی شدید می باشید و دلیل آن را نمی دانید باید بگویم که مو های هر انسان دارای فولکیول هایی می باشد که جریان خون در داخل آن باعش رشد خوب و سلامت مو ها می شود وقتی به این فولکیول ها خون کم برسد و یا اصلا نرسد مو ها دچار مردگی می شوند و ریزش پیدا می کنند حالا چاره ی کار چیست ؟ بهترین درمان برای آن استفاده از روغن ریشه زنجبیل می باشد زیرا آنزیم هایی که در داخل این روغن وجود دارد که جریان خون در فولیک ها را افزایش می دهد و رشد مو مجددا آغاز می شود .

توجه داشته باشید در هنگتم مصرف اندکی از روغن را بر سر خود بریزید و به آرامی ماساژ دهد تا به خوبی جذب سرتان شود . همچنین این ماده یک ضدعفونی کننده ی قوی نیز می باشد .

ختمی

گیاهان دارویی مناسب رشد موی سریکی دیگر از گیاهان مناسب برای رشد موی سر گیاه ختمی می باشد و دلیل آن تنها وجود آنزیم ها و اکسیدان هایی است که موی سر هر انسانی برای رشد به آن ها احتیاج دارد .

[fruitful_dbox] حتما بخوانید : گیاهان دارویی طبیعی بسیار قدرتمند  [/fruitful_dbox]

اگر می خواهید یک معجون فوق العاده برای رشد سریع موی سر خود درست کنید باید مقداری روغن نارگیل را با شکوفه های جوان گل ختمی مخلوط کنید تا ماده ای خمیر مانند بدستتان بیاید این خمیر تولید شده را در فاصله زمانی های منظم برروی سرتان قرار دهید و ترمیم و رشد موهایتان را بعد از مدتی مشاهده نمایید .

رازک

گیاهان دارویی مناسب رشد موی سرگل گیاه رازک حاوی روغنی است که می‌تواند به عنوان تحریک کننده برای رشد موها به کار رود همچنین یکی از دلایلی ک امکان دارد رشد موی سر شما متوقف شود این است که پوست سر شما دچار عفونت هایی شده باشد استفاده از روغن گل رازک باعث ضدعفونی شدن این عفونت ها می شود و رشد موی شما بهبود می یابد پس گیاهان دارویی مناسب رشد موی سر می باشد.
مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/05/03/%da%af%db%8c%d8%a7%d9%87%d8%a7%d9%86-%d8%af%d8%a7%d8%b1%d9%88%db%8c%db%8c-%d9%85%d9%86%d8%a7%d8%b3%d8%a8-%d8%b1%d8%b4%d8%af-%d9%85%d9%88%db%8c-%d8%b3%d8%b1/

No comments:

Post a Comment