Saturday, May 20, 2017

خرید کاکتوس و ساکولنت های رنگی

https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/05/colorfull-succulent-1.jpg
این گیاهان که مراقبت از آنها بسیار ساده است با ظاهر جالب و رنگ های زیبایی همچون، زرد، قرمز و نارنجی بسیار شگفت انگیز هستند. برای خرید کاکتوس و ساکولنت های رنگی چند نمونه جذاب و محبوب را با ذکر علت محبوبیت آنها برای شما معرفی کرده ایم.

آیا ساکولنت ها همان چیزهایی هستند که ما تمام عمر به دنبالشان بوده ایم؟ با بررسی و نگاهی به آنها در مراکز فروش کاکتوس و ساکولنت خواهید دید که چگونه عاشق آنها می شوید. این گیاهان برگ دار رنگارنگ در بافت های خود آب ذخیره می کنند که همین امر آنها را در ذهن باغبانان تبدیل به گیاهی رویایی و فراموش نشدنی می کند. به آنها خاک خوب زهکشی شده و نور خورشید زیادی دهید در نهایت پس از اینکه از یک تعطیلات باز می گردید خواهید دید که ساکولنت های شما بسیار زیبا و شاداب به نظر خواهند رسید.

[fruitful_dbox]مقایسه کاکتوس و ساکولنت ، کدام یک را باید خرید؟ [/fruitful_dbox]

به دلیل عوامل استرس زا و عواملی همچون: نور بیش از حد خورشید، گرم و سرد شدن جای گیاه، خشکی بیش از حد بعد از یک تعطیلات طولانی مدت، زندگی و شکل ساکولنت ها آسیب های جدی خواهد دید. به طور معمول برگ های سبز و سبز-آبی با یک طیف رنگی از رنگ های قرمز، نارنجی، صورتی، بنفش و زرد می شود. یک نکته عجیب درباره ساکولنت ها این است که در فصل زمستان گل می دهند. بنابراین هنگامی که گیاهان خود را برای جلوگیری از سرما زدگی به داخل خانه می آورید تنها با قرار دادن آن در جای مناسب شاهد گل های آنها خواهید بود. در هنگام خرید کاکتوس و ساکولنت های رنگی از سلامت گیاه اطمینان حاصل کنید.

لیست خرید کاکتوس و ساکولنت های رنگی شامل 10 ساکولنت محبوب می باشد.

خرید کاکتوس و ساکولنت های رنگی

  1. فرفیون tirucallii


با شاخه های باریک و عمودی که هر کدام به قطر یک مداد هستند، مانند شعله های آتش بر روی یک سنگ به نظر می رسند. همچنین این گیاه، گل مداد قرمز نیز نامیده می شود و به خاطر ظاهر آتشی که دارد مانند شعله های روشنی است که در فصل تابستان زرد و در فصل زمستان قرمز است.

مراقب باشید: هنگامی که شکسته می شود و یا آسیب می بینند، شیره ای که از آن تراوش می کنند برای پوست مضر است.

علت محبوبیت این گیاه ارتفاع و شکل این گیاه نمای جالبی را در گلدان ایجاد می کند همچنین تغییر رنگ فصلی نمایش شگف آوری را می آفریند.

خرید کاکتوس و ساکولنت های رنگی
  1. مارنیریانا


برگ های هندسی که روی هم قرار گرفته اند و شکلی همانند گل های رز را به تصویر می کشند ترجیح می دهند که تا حد کمی از نور خورشید در امان باشند. در فصل زمستان گل های سفید رنگی از انتهای رشته برگ های آن پدیدار می شود.

علت محبوبیت این گیاه این است که هنگامی که در مرکز یک گلدان کاشته می شود، رشته های برگ همچون مارهایی از کناره های گلدان آویزان می شود.

خرید کاکتوس و ساکولنت های رنگی
  1. آلوئه نوبیلیس

آلوئه نوبیلیس برگ هایی به رنگ سبز تیره دارند که زیر نور آفتاب مستقیم به رنگ های داغ تری در می آیند. اما اگر در قسمت های سایه آفتاب قرار گیرند، رنگ برگ های آنها متمایل به سبز می شود. اگر رنگ قسمت های دندانه دار رو به طلایی برود، نشانی از خراب شدن آلوئه باشد.

علت محبوبیت این گیاه ساقه هایی به رنگ قرمز و نارنجی است و در فصل تابستان شهد محبوب مرغ مگس خوار را می دهد.

خرید کاکتوس و ساکولنت های رنگی
  1. رویانیوم


چرا به جای داشتن مرغ و جوجه که روشی قدیمی برای پر کردن حیاط خانه است از رویانیوم های شکلاتی زیبا استفاده نمی کنید؟ این ساکولنت مقاومت بالایی در آب و هوای سرد را دارد.

علت محبوبیت این گیاه این است که اگر گلدان خود را با این گیاه طراحی کنید، شما را با رنگ های شگفت انگیزی که دارد شگفت زده می کند.

خرید کاکتوس و ساکولنت های رنگی
  1. کالانکوآ


برگ های صاف و گرد این ساکولنت که به عنوان کلم صحرایی نیز شناخته می شود تا پهنای 6 اینچ نیز می تواند رشد کند. برگ آنها از نوک رو به پایین شروع به قرمز شدن می کند که این رنگ ها با زیاد و کم کردن نور خورشید و یا درجه حرارات، تغییر می کنند.از اواخر زمستان تا اوایل بهار شکوفه هایی به رنگ زرد می دهد که تضاد دلنشینی را با برگ ها ایجاد می کند.

علت محبوبیت این گیاه رنگ و الگوهای بسیار خیره کننده آن است.

خرید کاکتوس و ساکولنت های رنگی
  1. اچیوریا "سپیده دم"


یک ساکولنت با زیبایی خیره کننده ممکن است به سختی رشد کند، درست است؟ جواب منفی است! این گونه ساکولنت بسیار محبوب است. این نوع ساکولنت ترجیح می دهد که خاکی غنی از مواد آلی نسبت به دیگر انواع ساکولنت ها داشته باشد همچنین تحت نور غیر مستقیم شکوفا می گردد.

علت محبوبیت این گونه برگ های زیبا و پودری آن است که همانند یک نیلوفر آبی و یا شکوفه یک لوتوس باز می شود اما این گونه همیشه همانند یک شکوفه باز است.

خرید کاکتوس و ساکولنت های رنگی
  1. ساکولنت آتش و یخ


برگ های مخروطی مواج که مانند رز می باشند پهنایی به اندازه یک فوت دارند. محدوده رنگ های آن از آبی-سبز با لبه هایی به رنگ قرمز-بنفش و یا برگ هایی از رنگ آبی دریا-سبز با لبه هایی به رنگ صورتی پر رنگ دارد.

علت محبوبیت آن به دلیل شفافیت کم برگ ها و لبه های قرمز نئونی که دارد می باشد.

خرید کاکتوس و ساکولنت های رنگی
  1. کراسولا اسفرزه، غروب هامل


در ماه های سرد برگ های آن در قسمت مرکزی طلایی می شود و در لبه ها به رنگ اکر در می آید. از اواخر پاییز تا زمستان گل هایی به رنگ سفید که با بنفش کمرنگ آمیخته می شود می دهد. در هنگام خرید کاکتوس و ساکولنت های رنگی به خاطر داشته باشید، اگر می خواهید چند گیاه را با یکدیگر در یک گلدان ترکیب کنید برخی از آنها مانند این گونه بهتر است که در یک گلدان کاشته شوند و مناسب ترکیب با انواع دیگر از نظر فضایی که در گلدان می گیرند نمی باشند.

علت محبوبیت آن این است که اگر در جایی تمام سایه قرار بگیرد رنگ آن مایل به سبز یشمی خواهد شد.

خرید کاکتوس و ساکولنت های رنگی
  1. گل ناز nussbaumerianum


برگ های آن انتهایی استوانه ای شکل دارد که در تابستان زیر نور خورشید به رنگ طلایی متمایل می شود. از ژانویه (دی) تا ماه آوریل (فروردین) شکوفه های سفید رنگی می دهد.

علت محبوبیت این گل این است که با گل های سفید در طول زمستان و برگ های طلایی در طول تابستان طاقچه شما را زیبا خواهد کرد.

خرید کاکتوس و ساکولنت های رنگی
  1. آئونیوم


این گونه کمی بیشتر از سایر ساکولنت ها آب و سایه را ترجیح می دهد. با گل های رز مانند بزرگی که دارد به خوبی شناخته می شود، آئونیوم های قرمز-سبز به گلدان شما تجلل میافزایند. در خرید کاکتوس و ساکولنت های رنگی این گونه از محبوبیت بسیاری برخوردار است.

علت محبوبیت آن دو رنگ جذاب این گیاه می باشد که گونه سبز-قرمز آن بسیار محبوب است و در تمام فصول سال رنگارنگ است.

اگر برای خرید کاکتوس و ساکولنت های رنگی تا به امروز اطلاعات کافی را نداشته اید و به دلیل عدم اطلاعات کافی مردد بوده اید، با داشتن این اطلاعات می توانید برای خرید اقدام نمایید.
مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/05/20/%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%da%a9%d8%a7%da%a9%d8%aa%d9%88%d8%b3-%d9%88-%d8%b3%d8%a7%da%a9%d9%88%d9%84%d9%86%d8%aa-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%b1%d9%86%da%af%db%8c/

No comments:

Post a Comment