Sunday, May 7, 2017

معرفی بهترین لپ تاپ های دنیا در سال 2017

https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/05/behtari-laptop-haye-donya00.jpg
بروز رسانی: ما بهترین راهنمای خرید لپ تاپ را جهت منعکس کردن روش رتبه بندی جدید اصلاح کرده ایم. ما همچنین مدل HP Spectre X360 سال قبل را با مدل جدید و بهبود یافته امسال جایگزین کرده ایم. مطالعه کنید تا متوجه شوید که چرا این ها در دسته بهترین لپ تاپ های دنیا در سال 2017 برای خرید قرار گرفته اند.

با سرازیر شدن گروهی از کامپیوترهای تبلتی به بازار که تحت رهبری ipad در سال 2010 اتفاق افتاد ، سبب شد تا تنها در حدود چند سال قبل ، انقراض PC را زودتر از موعد مقرر اعلام کنیم. در حالی که تعداد انگشت شماری از این دسته موفقیت آمیز بوده اند اما بسیاری از خریداران علاقمند به Chromebook ها و دستگاهی 2 در 1 بوده اند.

از آن جایی که این دسته از دستگاه های جدید در بازار نفوذ کرده اند ، کسانی که علاقمند به صفحه نمایش لمسی و عمر طولانی باتری هستند ، انتخاب Ultrabooks نظیر HP Spectre را در اختیار دارند. با این حال اگر شما با دید نرم افزارهای مخرب ، منصرف از خرید نشده اید ، پیشنهادات قدیمی تر نظیر MacBook همچنان وجود دارند.

گفته شده که تطبیق پذیری با تغییرات مدلی نظیر Acer Swift 7 بیش از یک مدل خلاقانه قابل استفاده می باشد. به عنوان مثال ، اگر شما تا به حال خواسته باشید که جهت خوش گذرانی به تماشای یک نمایش Netflix در رختخواب بپردازید ، آنگاه داشتن یک نوت بوک 2 در 1 بدین معنی است که شما می توانید با داشتن یا نداشتن یک صفحه کلید فیزیکی نیز کار خود را انجام دهید.

با وجود انتخاب های زیاد و حتی ارتقای بیشتر عملکرد در این راه ، پیدا کردن بهترین لپ تاپ که برطرف کننده ی نیازهای شما باشد ، کار چندان آسانی نیست. جهت کمک کردن برای کامل شدن لیست لپ تاپ ، یک لیست قطعی از 15 تا از بهترین لپ تاپ هایی را که شما می توانید پول خود را صرف خرید آن ها بکنید ، ارائه می کنیم.

Dell XPS 13 یکی از بهترین لپ تاپ های دنیا در سال 2017

تاکنون با رتبه اول، همراه با Kaby Lake

CPU مدل Intel Core i3-i7، گرافیک مدل Intel HD Graphics 620، صفحه نمایش 13.3 اینچ QHD-FHD، حافظه 512 GB-128 GB

سریع تر از مدل های مشابه ، طول عمر بیشتر باتری ، موقعیت نامناسب وب کم ، بدون  پیغام خوش آمدگویی ویندوز

بهترین لپ تاپ های دنیامدل Dell XPS 13 2016 بهترین لپ تاپی است که شما امروزه می توانید خریداری کنید. باریک و سبک با طول عمر باتری بیش از 7 ساعت و با توجه به آزمون فیلم ، سبب شده تا لپ تاپ Dell  گل سرسبد  Ultrabook شود. یک بار دیگر، Dell موفق شده است تا یک صفحه نمایش 13.3 اینچی را درون یک فریم 11 اینچی جای دهد که این کار سبب شده تا صفحه نمایشی بدون مرز و لبه ایجاد شده که این به نوبه خود معجزه ای در طراحی به شمار می آید. مجهز به آخرین مدل پردازنده Intel Kaby Lake و حافظه سریع است. Dell XPS 13 با نمایش گل رز طلایی رنگ در هنگام خوش آمد گویی هم چنین می تواند تاثیرگذار نیز باشد. بدون شک جای هیچ گونه تعجبی نیست که هم چنان این مدل جز بهترین لپ تاپ های موجود باشد.

 

 

 

Samsung NoteBook 7 Spin یکی از بهترین لپ تاپ های دنیا در سال 2017

قیمت مقرون به صرفه ، ممتاز

CPU مدل 2.5 GHz Intel Core i7-6500 u، گرافیک مدل Nvidia Geforce 940 MX- Intel HD Graphics 520، RAM 12GB- 16GB، صفحه نمایش 15.6 اینچ Full HD، صفحه لمسی با نور LED، حافظه 1 TB HDD، 128 GB SSD

بهترین لپ تاپ های دنیاصفحه نمایش با ارزش HDR عالی ، وزن سنگین ، علامت از دست دادن دقت گرافیکی

اگر شما توانایی مالی برای خرید لپ تاپ MacBook Pro را دارید، لپ تاپ Samsung NoteBook 7 Spin نه تنها دارای سبک و زیبایی لپ تاپ Apple می باشد بلکه حتی دارای صفحه نمایش لمسی نیز است. با وزن سنگین به همراه CPU Core i7 و RAM 12GB وحتی یک Nvidia GPU مجزا، لپ تاپ Samsung NoteBook 7 Spin با در نظر گرفتن ارزش خود در راس قرار می گیرد. اما چرا در این نقطه قرار گرفته است؟

لپ تاپ Samsung با وجود داشتن تنها 1080P رزولوشن دربردارنده صفحه نمایش HDR می باشد. اگر چه هنوز هم تمامی سرویس ها از این تکنولوژی پشتیبانی نمی کنند و تعدادی بر ضروریت این مسئله نسبت به رزولوشن اختلاف نظر دارند. سیاهی بیشتر و رنگ های پر جنب و جوش تر هستند.

Acer Aspire S13

CPU مدل Intel Core i3-i7، گرافیک مدل Intel HD Graphics 520-620، RAM 4GB-8GB، صفحه نمایش 13.3 اینچ FHD، صفحه نمایش لمسی ضد تابش خیره کننده IPS، حافظه 128 GB-512GB

کارایی بالا ، عمر مناسب باتری ، قیمت پایین این لپ تاپ را به عنوان یکی از بهترین لپ تاپ های دنیا در سال 2017 شناسانده است .

بهترین لپ تاپ های دنیاهر چند مسلما لپ تاپ MacBook Air منقضی شده است اما موارد مشابه نشان می دهد که تولید آن هیچ گاه متوقف نمی شود. در این بین لپ تاپ Acer Aspire S13 که جایگزین مقرون به صرفه ای برای لپ تاپ Apple می باشد که حتی در بعضی جنبه ها نیز می تواند آن را شکست دهد. این مدل کاملا به باریکی و سبکی مدل Ultrabooks نمی باشد، همچنین قیمت آن نیز گران به نظر می رسد. به هر حال، لپ تاپ Acer Aspire S13 از نظر کارایی معقول به نظر می رسد. USB مدل C و صفحه نمایش full HD لپ تاپ Acer Aspire سبب شده تا با وجود قیمت پایین تر، لپ تاپ Acer  با مدل 13 اینچی MacBook Air  در رقابت قرار بگیرند.

با وجود اثرات CPU،  لپ تاپ Acer Aspire S13 باتری را طبق نتایج آزمایش فیلم، تا 7 ساعت و 49 دقیقه نگه می دارد.

Surface Book

لپ تاپ هیبریدی با ویندوز 10 Ultimate یکی از قدرتمندترین و بهترین لپ تاپ های دنیا می باشد .

CPU مدل Intel Core i5-i7، گرافیک مدل Intel HD Graphics 520-Nvidia  Geforce Graphics، RAM 8GB-16GB، صفحه نمایش 13.5 اینچ، صفحه نمایش 3.000 * 2.000 پیکسلی، حافظه 128 GB – 256 GB

بهترین لپ تاپ های دنیاطراحی مدرن و غیر معمول، جداسازی یکپارچه تبلت، طول عمر مناسب باطری

اگر به دنبال یک نوت بوک فوق العاده سنتی هستید، شرکت ماکروسافت با اولین لپ تاپ خود یعنی، Surface Book این امکان را برای شما فراهم کرده است. اگر چه دارای نسبت ابعاد 3:2 خاص و صفحه 13.5 اینچی است که از محدوده نرمال اغلب لپ تاپ های Ultrabook  فراتر رفته اما یکی از بهترین لپ تاپ های تغییرپذیر طراحی شده تا به امروز می باشد.

به عنوان یک تبلت مستقل و یا شناخته شده تحت عنوان Clipboard، مدل فوق جز قدرتمند ترین و باریک ترین کامپیوترها یا ویندوز 10 در جهان محسوب می شود. با اتصال صفحه نمایش  به پایه صفحه کلید می توان عملکرد بهتری را حتی بیشتر از یک GPU مجزا در اختیار داشت.

 HP Spectre X360 15

HP Spectre X360 15 یکی از بهترین لپ تاپ های دنیا در سال های اخیر می باشد که بسیار باریک تر، سریع تر و جذاب تر از هر مدلی تا به امروز بوده است.

CPU مدل Intel Core i7، گرافیک Nvidia Geforce 940 MX، RAM 16 GB، صفحه نمایش 15.6 اینچ، دارای نور پس زمینه چند لمسی IPS UWVA ، حافظه 512 GB

بهترین لپ تاپ های دنیاصفحه کلید بی عیب و نقص، طراحی دیدنی به همراه قلم، طول عمر مناسب باطری، پد جهت تایپ کردن

HP نسخه 2016 خود را تحت عنوان Spectre X360 معرفی کرد و با تکمیل آن نسخه 2017 را که به همراه جنبه های جدیدی برای لپ تاپ های همه کاره / تبلت هایبریدی بوده به بازار عرضه کرد.

اگر چه این مدل به کوچکی سایر مدل های Ultrabook نیست اما HP Spectre X360 15 هم چنان زیبا بوده و با استفاده از آن احساس فوق العاده ای خواهید داشت.

با داشتن لولای 360 درجه این امکان برای شما فراهم می شود که در جهت استفاده آسان تر لپ تاپ را بنا به نیاز خود به هر سمتی که می خواهید بچرخانید. بنابراین می توانید کیفیت ساخت و طراحی حیرت انگیز و برخی از بهترین سخت افزارهایی که در حال حاضر جهت تامین قدرت لپ تاپ های مدرن استفاده می شوند را دارا باشید.

آیا می توان این لپ تاپ را دوست نداشت؟

MacBook

مجلل ، باریک و سبک

CPU مدل Intel Core m3-m5، گرافیک مدل Intel HD Graphics 515، RAM 8GB، صفحه نمایش 12 اینچ- 2304 *1.440، صفحه نمایش IPS با نور پس زمینه LED، حافظه 256 GB- 512 GB

طراحی فوق العاده ، بلندگوهای شگفت انگیز، پردازنده کند، هزینه بالا برای عملکرد پایین

بهترین لپ تاپ های دنیاشرکت Apple جذاب ترین لپ تاپ خود را با پردازنده Intel Skylate Core M بروزرسانی کرده است. لپ تاپ MacBook مدل 2016 برای آن دسته از افرادی است که به قابلیت حمل و نقل همانند قدرت لپ تاپ نیاز چندانی ندارند. زیبا، طراحی بدنه آلومینیومی و صفحه نمایش Retina همگی جز ویژگی های این مدل هستند. جدای از جک هدفون 3.5 mm ، تنها پورت اتصال دهنده ی باقیمانده پورت USB-C می باشد، هر چند رابط قابل برگشت کشش خود را از سال گذشته به دست آورده است. اگر شما مایل به حمل کابل آداپتورها و داشتن طراحی زیبا و درخشان و نام تجاری جدید هستید این مدل برای شما است.

HP Spectre

لپ تاپ HP Spectre به عنوان یکی از بهترین لپ تاپ های دنیا در سال 2017 بسیار باریک ، قدرتمند و شیک می باشد.

CPU  مدل Intel Core i5-i7، گرافیک مدل Intel HD Graphics 520، RAM 8GB LPDDR3 SDRAM،صفحه نمایش 13.3 اینچ FHD(1.920*1.080) IPS UWVA WLED، حافظه 256 GB- 512 GB

پر زرق و برق ، صفحه کلید لمسی فریبنده ، باطری با طول عمر میانگین ، پد اسفنجی

بهترین لپ تاپ های دنیابا نگاهی گذرا به لپ تاپ HP Spectre به عنوان یکی از بهترین لپ تاپ های دنیا تصور خواهید کرد که برای مصارف خانگی مناسب باشد. آن چه که شما از کشف آن هیجان زده خواهید شد این است که نه تنها ظاهر زیبای خود را به رخ می کشد بلکه لپ تاپ HP مدل Spectre در واقع از آخرین مدل MacBook  قدرتمندتر بوده و از لحاظ قیمت نیز، پایین تر است. با داشتن لولای طلایی به زیبایی طراحی شده و پیکربندی Intel Core i7 اختیاری و پورت های سه تایی مدل USB-C ، شما قطعا یک لپ تاپ مناسب و توانمند را در اختیار خواهید داشت. اگر چه با داشتن یک صفحه نمایش 1080P مورد انتقاد قرار گرفت اما توسط یک طراحی صنعتی عالی بر آن چیره گشته اند.

MacBook Pro(15 inch- Late 2016)

بزرگ تر بودن اندازه لپ تاپ همواره یک حسن محسوب نمی شود اما در مورد لپ تاپ MacBook Pro این قضیه صدق نمی کند . این ویژگی و دیگر ویژگی های این مک ذوک باعث شده تا در سال 2017 به عنوان یکی از بهترین لپ تاپ های دنیا شناخته شود .

CPU مدل Intel Core i7، گرافیک AMD Radeon Pro 450-460، RAM 16GB

صفحه نمایش 15.4 اینچ Retina، نور پس زمینه LED، حافظه 256 GB-2TB

صفحه نمایش درخشان ، بلندگوهای با کیفیت صدای عالی، نوار لمسی نامناسب، پد با اندازه بزرگ

بهترین لپ تاپ های دنیاسال های بسیاری برای تولید رسانه از لپ تاپ های MacBook Pro 15 اینچی استفاده شده و در حال حاضر نیز از آن استفاده می شود. سالانه تغییرات جزئی در طراحی به همراه ارتقا CPU انجام شده که سبب طرح ریزی لپ تاپ MacBook Pro  جدید می شود. امسال نیز شرکت Apple تغییراتی را چه خوب و یا چه بد انجام داده است که به طور چشمگیری لپ تاپ MacBook Pro را تغییر خواهد داد. در خارج از شرکت Apple ، تصمیم حذف تمامی پورت های استاندارد USB و شکاف های SD و اضافه نمودن چهار اتصال USB-C می تواند کمی گیج کننده باشد.

[fruitful_dbox] حتما بخوانید : لپ تاپ های ایسر ، کاربردی و مناسب  [/fruitful_dbox]

برای طرفداران ، این یک تصمیم استراتژیک برای آینده است. صرف نظر از این که شما در مورد امتیازات چگونه احساس می کنید، اختراع جذاب ترین نوار لمسی برای MacBook Pro که جایگزین صفحه کلید شده و به نوبه خود معرفی یک لایه از قابلیت آخرین مدل  MacBook Pro را امکان پذیر می سازد.به همین دلالیل است که به عنوان یکی از بهترین لپ تاپ های دنیا شناخته شده است .

Lenovo Yoga 900 بهترین لپ تاپ دنیا در سال 2017

به خوبی به یک مدل 2 در 1 قابل تبدیل است.

بهترین لپ تاپ های دنیاCpu مدل 2.5 GHz Intel Core i7-6500 U، گرافیک مدل Intel Iris Graphics 540، RAM 8GB-16GB، صفحه نمایش 13.3 اینچ QHD + صفحه نمایش IPS(3.200*1.800)، حافظه 512 GB-1TB

صفحه نمایش زیبا ، طراحی باریک ، صفحه کلید مسطح ، مسئله نمایش درایورها

لپ تاپ Lenovo Yoga Pro 900 به صورت بسته می باشد. با ارتقای پردازنده های سری Intel Core-i و قدرتمندتر شدن آن ها و باطری های بزرگ تر، آخرین مدل لپ تاپ Lenovo با قابلیت تغییرپذیری می تواند پا به پای اغلب لپ تاپ های ultrabook و حتی آخرین لپ تاپ شرکت Apple، مدل Surface Book  گام بردارد. تمامی این ویژگی های اضافه سبب شده تا مدل  Yoga 900 باریک تر و اندکی سنگین تر شود. با این حال هنوز هم تا حد زیادی یک قاب بسیار نازک و انعطاف پذیر برای تبدیل به حالت تبلت را حفظ کرده است. برای کسانی که به دنبال باریک ترین و سبک ترین لپ تاپ هستند، Lenovo مدل بسته Yoga 900S را ارائه می دهد.

HP Chromebook 14 از بهترین لپ تاپ های دنیا در سال های اخیر

سرگرم کننده ، روشن و مقرون به صرفه

CPU مدل 1.83 GHz Intel Celeron N2940 Processor، گرافیک مدل Intel HD Graphics، RAM 4GB DDR3، صفحه نمایش 14 اینچ(1.920* 1.080 )، حافظه 16 GB

صفحه کلید فوق العاده، ترک پد، باطری با طول عمر متوسط، صفحه نمایش روشن ولی نه به خوبی برخی مدل های نوت بوک بالاتر

بهترین لپ تاپ های دنیابا داشتن صفحه نمایش 14 اینچی ، این لپ تاپ HP مدل Chromebook کوچک ترین یا سبک ترین دستگاه با سیستم عامل OS نمی تواند باشد. با این حال توازن خوبی بین ویژگی قابلیت حمل و فضای کافی برای صفحه نمایش فراهم کرده است. صفحه کلید درجه یک و پد لمسی به همراه یک صفحه نمایش بزرگ لپ تاپ Chromebook 14 سبب شده تا شما با صرف هزینه کمتر بتوانید در وب گشت و گذار کنید.

از سوی دیگر ، اگر شما خواهان طراحی آلومینیومی و عملکرد ارتقا یافته هستید ، لپ تاپ HP با اندازه کوچکتر ، مدل Chromebook 13 می تواند به عنوان یکی از بهترین لپ تاپ های دنیا انتخاب شما باشد.
مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/05/08/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%84%d9%be-%d8%aa%d8%a7%d9%be-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%af%d9%86%db%8c%d8%a7-%d8%af%d8%b1-%d8%b3%d8%a7%d9%84-2017/

No comments:

Post a Comment