Saturday, May 27, 2017

دستگاه فرش ماشینی HCPX2

https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/05/dastgah-farsh-bafi-HCPX2-2.jpg
دستگاه فرش ماشینی HCPX2 یکی از دستگاه های فرش بافی می باشد که در بازار جهانی بسیار مورد استقبال قرار گرفته است ؛ به گونه ای که اکثر شرکت های قالی بافی برای بافت فرش های ماشینی از این دستگاه استفاده می نمایند .

دستگاه فرش ماشینی HCPX2 توسط شرکت وندویل با هدف بافت و طراحی فرش ماشینی با همان کیفیت و نقش فرش های دستبافت ایرانی ساخته شده است و فرش هایی که از خروجی این دستگاه بیرون می ایند واقعا دارای کیفیت و طرح زیبا  مورد قبولی می باشند .

نکته ای که بسیار مشخص است این است که تفاوت کیفیت و نقش فرش های دستبافت وماشینی بسیار زیاد است اما به جرات می توان گفت که فرش های که توسط دستگاه فرش ماشینی HCPX2 بافته می شوند تا حد زیادی به فرش دستبافت نزدیک است .

دستگاه فرش ماشینی HCPX2 خوب است بدانید که دردستگاه فرش ماشینی HCPX2 از ژاکارد بناس مدل MJ با ظرفیت بالا و قابلیت برنامه ریزی برای24000نخ خاب در فرش های 700 شانه ، 8 رنگ و 4 متر عرض و یا 500 شانه و 10 رنگ استفاده شده است.

[fruitful_dbox] حتما بخوانید : طراحی کامپیوتری نفشه فرش [/fruitful_dbox]

یکی از ویژگیهایی که این دستگاه فوق العاده دارد این است که شما می توانید در آن نوع پود را برای استفاده در فرش انتخاب نمایید و به راحتی جنس نخ را ضخیم یا نازک و ... مشخص نمایید مزیتی که این کار دارد این است که تراکم پودی فرش را تا 3000 بالا برده تا پشت فرش واضحتر و شبه دست بافت داشته باشیم .

آپشن هایی که دراین دستگاه تعبیه شده است باعث راحتی و سهولت انجام کار برای کاربرانی است که با این دستگاه کار می کنند و همچنین این دستگاه یکی از دستگاه های فرش بافی ای است که کمترین ضایعات را تولید می کند و تا جای امکان از از بین رفتن نخ ها جلوگیری می کند .

یکی دیگر از ویژگی های خوبی که این دستگاه فرش بافی دارد این است که با تمامی الیاف سازگاری دارد و شما به راحتی می توانید با الیافی مانند پشم ، اکریلیک، پلی استر، پلی پروپیلن ، ابریشم ، ویسکوز و ... به بافت فرش و تابلو فرش مشغول شوید .

طبق آخرین آماری که از شرکت وندویل دریافت شده است تولید این دستگا از سایر دستگاه ها تا حد دو برابر بیشتر است .
مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/05/27/%d8%af%d8%b3%d8%aa%da%af%d8%a7%d9%87-%d9%81%d8%b1%d8%b4-%d9%85%d8%a7%d8%b4%db%8c%d9%86%db%8c-hcpx2/

No comments:

Post a Comment