Monday, May 29, 2017

آموزش صحیح ساخت اپل آیدی (Apple ID) 

https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/05/apple-id.jpg
ساخت اپل آیدی یکی از مهمترین کار هایی است که یک کاربر اپل باید انجام دهد زیرا Apple ID به عنوت شناسنامه ی هر شخص می باشد . ساخت اپل آیدی این امکان را به شما می دهد تا به راحتی از ستور غنی و اپلیکیشن‌ های بی‌ نظیر اکو سیستم آی‌او‌اس استفاده نمایید .

ضریب امنیت اپل بسیار بالا است و روند ساخ آن کمی سخت تر و کمی پیچیده تر از گوگل و ماکروسافت است . شرکت اپل در راه جلوگیری از مراحل ساخت اپل آیدی به صورت تقلبی و یا راه های ساده تر با ضریب امنیت کمتر تا حد زیادی جلوگیری کرده است .

در این مقاله به توضیح مرحله به مرحله ی ساخت اپل آیدی پرداخته ایم تا اگر شما یکی از کاربران اپل هستید بتوانید به راحتی حساب کاربری خود را بر روی تلفن همراه هوشمندتان دایر نمایید .

اخت این حساب کاربری دارای مقدمات و پیش نیاز هایی نیز می باشد که اولین و مهمترین آن ها نرم افزار آیتونز اپل است که به کمک این نرم افزار می توانید به ساخت اکانت شخصی خود مشغول شوید .

 

حالا وقت آن رسیده است که یک نرم افزار تغییر ip داشته باشید تا بتوانید بعد از متصل شدن به iTunes بااستفاده از کامپیوتر و VPN اقدام به تغییر ip کنید و حتما آن را بر روی ایالت متحده تنظیم نمایید تا بعد ها دچار مشکل نشوید .

مراحل ساخت اکانت Apple ID

مرحله اول:

با باز کردن iTunes مطابق تصویر زیر در سمت چپ و بالای صفحه یک علامت سه نقطه می بینید آن را انتخاب نمایید .

ساخت اپل آیدی

از منوی باز شده Apps را انتخاب نمایید تا به بخش استور هدایت و وارد شوید .

ساخت اپل آیدی

مرحله دوم:

در مرحله ی دوم ساخت اپل آیدی با وارد شدن به صفحه جدید کل صفحه را بگردید و به دنبال نرم افزار رایگان باشید تا نصب کنید توجه داشته باشید که حتما نرم افزار رایگان را نصب کنید تا در مراحل بعدی دچار مشکل نشوید .

ساخت اپل آیدی

مرحله‌ سوم:

بعد از انتخاب اپلیکیشن رایگان که در اینجا ما massenger انتخاب کرده ایم به صفحه ی دانلود فایل آن وارد می شوید در این بخش  مطابق تصویر زیر گزینه ی get را انتخاب نمایید .

ساخت اپل آیدی

مرحله چهارم:

در این مرحله پنجره ی ورود حساب کاربری شما باز می شود در این بخش برای ساخت اپل آی دی بر روی گزینه Create Apple ID کلیک کنید .

ساخت اپل آیدی

مرحله پنجم:

در مرحله ی پنجم ساخت اپل آیدی پس از انتخاب گزینه‌ی Create Apple ID پنجره‌ی خوش‌آمد گویی ظاهر می‌شود که در این مرحله روی گزینه‌ی Continue باید کلیک کنید.

ساخت اپل آیدی

مرحله ششم:

حالا تمامی قواعد و قوانین برای شما عمانند تصویر زیر نمایش داده می شود که شما می توانید با انتخاب گزینه ی agree این مرحله را بپذیرید و رد شوید .

ساخت اپل آیدی

مرحله‌ هفتم:

در بخش هفتم شما باید نهایت دقت را داشته باشید زیرا مهمترین و حیاتی ترین بخش کاری شما می باشد .

ابتدا آدرس ایمیل خودر ا با دقت وارد نمایید این آدرس همان شناسه اپل آیدی شما در ساخت اپل آیدی می باشد . سپس باید رمز و عبور خود را وارد کنید که باید از هشت کارکتر عدد و حروف تشکیل شده باشد .

بعد از وارد کرد رمز عبور به مرحله ی سوالات امنیتی در بخش ساخت اپل آی دی می رسید که به دقت باید به سوالات جواب دهید و آن ها را در ذهن خود به یاد داشته باشید تا در زمانی که به مشکل خوردید و این سوالات ازتان پرسیده د به راحتی بتوانید حساب خود را دوباره باز نمایید .

توجه : در صورت اشتباه جواب دادن به هر یک از سوالات حساب کاربری شما بلوکه می شود .

بعد از این مرحله شما نیاز به یک ایمیل پشتیبان دارید تا در صورت فراموشی هریک از این سوالات بتوانید از طریق آن حساب خود را مجددا راه اندازی کنید .

در بخش بعدی باید تاریخ تولدتان را وارد کنید دقت نمایید که باید حتما به میلادی باشد . بعد ها در زمان استفاده ی شما اپل بار ها و بار ها تاریخ تولدتان را برای اطمینان بپرسد .

در نهایت با انتخاب گزینه‌ی Continue به صفحه‌ی نهایی ارسال خواهید شد.

ساخت اپل آیدی

مرحله هشتم:

در این بخش کاربران باید اطلاعات پرداخت و آدرس سکونت خود را وارد کنند. کاربران مختلف همواره در این بخش به مشکل می‌خورند.

[fruitful_dbox] حتما بخوانید : شایعات گوناگون در مورد آیفون ۸ [/fruitful_dbox]

پس برای راحتی کار طبق دستورالعمل زیر عمل نمایید :

در بخش اول ابتدا از payment type‌ گزینه‌ی none را انتخاب کنید تا نیازی به وارد کردن اطلاعات بانکی نباشد.

نکته: داگر این گزینه‌ برای شما وجود ندارد به این معنی است که ابتدا در محیط استور از طریق اپلیکیشن رایگان اقدام به ثبت نام اپل آیدی نکرده‌اید.

سپس کلیه ی اطلاعاتی که از شما می خواهد را وارد نمایید  بعد در بخش بعدی آدرس محل سکونت ، کد پستی و شماره تلفن را درج کنید. در نظر داشته باشید که اپل حساسیت بسیاری در این قست دارد و با بررسی آدرس آی‌پی و اطلاعات وارد شده صحت کاربری را می‌سنجد و در صورت وجود تمایز، از ثبت نام جلوگیری می‌کند. آدرس‌ها را دقیقا مطابق با اطلاعات زیر وارد کنید.

Street: 1 Infinite loop

City: CUPERTINO

Province: CA

Zipcode: 95014-2083

Tel: 031 1298567

ساخت اپل آیدی

آدرس دوم:

Street: 9592, Harding Avenue, Surfside

City: Miami

Province: FL

Zipcode: 33154

Tel: 305-8611077

هر دو آدرس تست شده‌اند.

مرحله نهایی ساخت اپل آیدی :

ساخت اپل آیدی

بعد از مشاهده ی پیام verify  می توانید به ایمیلی که در ساخت اپل آیدی خود استفاده کرده این مراجعه نمایید و بنید که اپل پیامی برای اطمینان از صحت اطلاعات برایتان فرستاده است با تایید آن یعنی شما کلیه ی مراحل را به خوبی پشت سر گذاشته اید و حساب شما آماده شده است .
مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/05/29/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d8%b5%d8%ad%db%8c%d8%ad-%d8%b3%d8%a7%d8%ae%d8%aa-%d8%a7%d9%be%d9%84-%d8%a2%db%8c%d8%af%db%8c-apple-id/

No comments:

Post a Comment