Wednesday, May 31, 2017

مشکلات آیفون 7 و راه حل های کاربردی

https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/05/moshkelat-iphone-7-0.jpg
جدید ترین نسل آیفون ها یعنی آیفون 7 با نمونه های قبلی چه از لحاظ ظاهری و چه از لحاظ باطنی تغییرات بسزایی دارد اما این نسخه خالی از ایراد نیست در این مقاله به معرفی برخی از مشکلات آیفون 7 و همچنین راه حل رفع آن پرداخته ایم .

آیفون 7 دارای پردازنده ی بسیار قدرتمندی دارد که عمل پردازش را باسرعت و دقت بسیار بالایی انجام می دهد هچنین دوربین و اسپیکر های آن دارای کیفیت فوق العاده ای می باشند .

یکی از بارز ترین و قابل توجه ترین ویژگی آیفون 7 ضد ضربه و ضد آب می باشد که روانه ی بازار شده است . اما با این وجود مشکلات آیفون 7 کم نیست اما راه حل هایی نیز دارد که برای رفع این مشکلات با ما همراه باشید .

مشکلات آیفون 7یکی از مشکلات آیفون 7 ، کمبود جک 3.5 میلی متری هدفون 

اولین و بارز ترین مشکل از بین مشکلات آیفون 7 عدم وجود جک 3.5 میلی متری هدفون می باشد که با نارضایتی بسیاری از کاربران مواجه شده است زیرا دیگر نمی توان از هدفون های با کیفیت ایفون بر روی ایفون 7 استفاده کرد .

همچنین سوکت شارژ و هدفون با درگاه لایتنینگ یکپارچه شده و دیگر امکان گوش دادن به موزیک در حین شارژ وجود ندارد متاسفانه برای این مشکلات راه قطعی وجود ندارد.

مشکلات آیفون 7 راه حل های قابل انجام:

شرکت اپل برای جلب رضایت کاربران در جعبه به همراه گوشی یک کابل تبدیل هم می گذارد تا اگر می خواهید از هدفون استفاده نمایید از طریق این کابل اقدام نمایید .

راه حل دوم این است که از هدست های بلوتوثی و با کیفیت اپل استفاده نمایید که کیفیت بسیار بیشتری نسبت به هدفون و هندزفری دارد.

 

 

مشکلات آیفون 7متاسفانه برای این مشکلات راه قطعی وجود ندارد

یکی از مشکلات آیفون 7 که بار ها و بار ها مورد اعتراض اربران قرار گرفته است عدم آنتن ده آن بعد از خارج کردن دستگاه از حالت Airplane Mode می باشد به گونه ای که وقتی دست گاه را می خواهند به حالت اولیه باز گردانند دیگر آنتن دهی امکان پذیر نیست و دستگاه از سرویس خارج است که این موضوع در واقع یک باگ نرم افزاری است.

راه حل عدم آنتن دهی :

  • در ابتدا مطمئن شوید در منطقهای که قرار گرفته اید آنتن دهی مورد قبول است .

  • یکی از راه حل های احتمالی که امکان دارد به درست شدن دستگاهتان در لحظه کمک کند این است که دوباره حالت پرواز را فعال و غیر فعال نمایید .

  • به خاطر داشته باشید که اگر سفر های برون مرزی دارید، میبایست دیتا رومینگ دستگاه را فعال کنید. برای این کار به منوی Settings بروید. بخش Cellular و گزینه ی Data roaming را فعال کنید.

  • راه حل دیگر این است که آیفون خود را یک بار خاموش و دوباره روشن نمایید تا شاید آنتن گوشی شما باز گردد.

  • آیفون خود را خاموش کنید سیم کارتتان را در بیاورید و دوباره جا بزنید سپس ان را روشن نمایید .

و اگر هیچ کدام از مراحل بالا جوابگوی مشکلات آیفون 7 شما نبود طبق دستور زیر عمل نمایید :

به این مسیر بروید. Settings > General > Reset > Reset Network Settings بروید. برای ریست تنظیمات شبکه احتمالا ممکن است از شما پسورد دستگاه خواسته شود.

مشکلات آیفون 7عمر باتری ضعیف

به طور کلی ظرفیت باتری و همچنین تنگهداری باتری در آیفون 7 بسیار بیشتر و بهتر از آیفون 6 و نسخه های دیگر است و تنها دلیل آن استفاده از پردازنده ی نسل جدید آیفون یعنی A10 Fusion میدباشد که از قدرت و کیفیت بیشتری برخوردار است در عین حال میزان شارژ کمتری هم مصرف می کند .

با وجود تمام این مسائلباز هم بعضی از کاربران انتقاد کرده اند که باتری آیفون 7 شان زود خالی می شود .

مشکلات آیفون 7راه حل های قابل انجام برای رفع مشکل خالی شدن سریع باتری :

در آیفون 7 بخشی تعبیه شده است به نام Low Power Mode که در تنظیمات در بخش Battery قرار گرفته است با فعال کردن این گزینه شما می توانید برنامه هایی مثل ایمیل، Siri، تازه سازی برنامه های سیستمی و پس زمینه، دانلود های خودکار و برخی از افکت های زیباسازی را به صورت موقت کنسل نمایید این کار کمک می کند تا میزان شارژ کمتری از شما هدر رود .

[fruitful_dbox] حتما بخوانید : آموزش صحیح ساخت اپل آیدی (Apple ID) 

[/fruitful_dbox]

بهترین راه برای تشخیص این که متوجه شوید کدام برنامه بیشترین مصرف باتری را داد تا موقتا کنسل شود این است که به بخش Battery Usage مراجعه نمایید و در آن جا این موضوع را کاملا بررسی نمایید .

مشکلات آیفون 7نیاز به فشردن دکمه ی هوم برای بازکردن قفل دستگاه

خیلی از کاربران آیفون 7 می گویند که برای باز کردن قفل صفحه باید کلید هوم را فشار داد اما اصلا این گونه نیست و شما به راحتی می توانید همانند نسل های قبلی با کلید مخصوص این کار صفحه نمایش را باز نمایید .

راه حل:

برای رفع این مشکل احتمالی طبق این دستور العمل ، اقدام نمایید  Settings > General > Accessibility > Home Button و گزینه ی Rest Finger to Open را فعال کنید.

مشکلات آیفون 7از کار افتادن ایرپاد لایتنینگ

برخی از کاربران آیفون مدعی هستند که در هنگام گوش کردن موزیک ایرپاد لایتنینگ آیفون به مشکل خورده و دیگر کنترل از دست می رود و حتی نمی شود موزیک را متوقف کرد

این مشکل برای برخی کاربران وخیم تر بوده است به طوری که به صورت تصادفی آهنگ هنگام پخش متوقف می شود و سیری به طور ناخواسته فعال می شود. اپل این مشکل را نیز تائید کرده است و در حال کار برای ارائه ی یک بروزرسانی تعمیری است.

راه حل قابل انجام:

بهترین راه حل برای رفع این مشکل این است که ایرپاد لایتنینگ را از گوشی جدا و مجددا متصل کنید .

مشکلات آیفون 7عدم فعال سازی آیفون 7

بسیاری از کاربران در هنگام فعال کردن تلفن همراه به دلیل حجم بالای ترافیک های سرور اپل مشکل خورده است . اگر دیدید که با پیغام عدم دسترسی مواجه شدید نگران نباشیدوو این مشکل از جانب خود کمپانی اپل می باشد .

راه حل های احتمالی:
  • اگر می خواهید با اینترنت سیم کارت آیفون خود را فعال کنید ، بهتر است به یک شبکه ی وای فای متصل شوید.

  • یک بار گوشی خود را خاموش و روشن کنید و سپس برای فعال سازی مجددا سعی کنید.

  • از آپدیت بودن آیتونز اطمینان حاصل کنید و سعی کنید که آیفون را به کامپیوتر خود متصل کنید و فعال سازی را با آیتونز تکمیل کنید.

  • اگر  نیاز به تعویض سیم کارت است حتما در این مورد با اوپراتور خود تماس بگیرید.


مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/05/31/%d9%85%d8%b4%da%a9%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d8%a2%db%8c%d9%81%d9%88%d9%86-7-%d9%88-%d8%b1%d8%a7%d9%87-%d8%ad%d9%84-%d9%87%d8%a7%db%8c-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%a8%d8%b1%d8%af%db%8c/

No comments:

Post a Comment