Tuesday, May 16, 2017

لوازم جانبی آیفون 7

https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/05/iphone-7-acc-1.jpg
عموما کاربران آیفون به قابلیت های نرم افزاری آنها راضی نیستند و علاقه مند به داشتن لوازم جانبی های مختلف و منحصر به فردی هستند. در ادامه به بررسی چند لوازم جانبی آیفون 7 می پردازیم.



بلندگو قابل شارژ بولوتوث iHome مکعبی

این بلندگو وقتی که بر روی میز قرار می گیرد همانند یک جعبه به نظر می رسد. هنگامی که به صورت بی سیم به گوشی های آیفون متصل می گردد صدای فوق العاده ای دارد. مانند دیگر بلندگو های این مجموعه، iHome بلوتوث قابل شارژ مینی، می تواند به هر دستگاهی برای ایجاد یک صدای تاثیر گذار متصل گردد. این وسیله یک راه بسیار ارزان برای بهره بردن از یک لوازم جانبی آیفون 7 می باشد.



پرینتر عکس HP همراه

HP یک لوازم جانبی فوق العاده برای علاقه مندان به عکاسی با گوشی های آیفون 7 را ارائه کرده است. این دستگاه یک چاپگر فوری عکس کوچک است که عکس های 2 در 3 اینچ چاپ می کند. این دستگاه به آیفون 7 متصل می شود و به کاربران اجازه چاپ تصاویر دوربین و یا تصاویر شبکه های اجتماعی را می دهد. علاوه بر این، این چاپگر عکس ها و برچسب ها را با کیفیت استاندارد چاپ می کند و عکس های چاپ شده توسط این چاپگر ضد آب و ضد لکه هستند. این لوازم جانبی آیفون 7 بسیار مورد توجه قرار گرفته است.



شارژر اتومبیل بلکین

شارژر اتومبیل بلکین دقیقا همان چیزی است که کاربران انتظار دارند: یک لوازم جانبی که شارژ را از ماشین به آیفن 7 می رساند. این لوازم جانبی آیفون 7 ، یک کابل لایتنینگ دارد که به پورت سبک تر در خودرو متصل می گردد. کاربر کابل لوازم جانبی را به آیفون 7 متصل می کند و همزمان در اطراف شهر با خودروی خود چرخ می زند. این یک لوازم جانبی آیفون 7 اما بسیار مهم است.



SONOS PLAY یک بلندگوی بی سیم

کسانی که می خواهند با گوشی آیفون 7 به روش های مختلفی آهنگ گوش دهند باید SONOS PLAY را در نظر داشته باشند. این وسیله به همراه یک نرم افزار SONOS بر روی گوشی آیفون 7 نصب می گردد و به صورت بی سیم موسیقی را پخش می کند. کسانی که می خواهند صدای استریو را به وسیله یک بلندگوی بی سیم در هر فضایی تجربه کنند، بلندگو های Sonos Play بهترین گزینه است.

[fruitful_dbox] حتما بخوانید:هدفون های بی سیم Bragi Headphone [/fruitful_dbox]

 

بلندگوها و کنترل دستگاه ها به صورت جداگانه انجام می گیرد. اگر خریداران Sonos Play دستگاه خود را از اپل استور خریداری نمایند، کارت هدیه اپل موزیک را به مدت سه ماه دریافت خواهند کرد.



قاب باتری هوشمند آیفون 7

قاب باتری هوشمند آیفون 7 ممکن است ظاهر خوبی نداشته باشد، اما بیشتر از اینکه برآمدگی پشت آن برای مشتریان مهم باشد، طول عمر باتری مهم است. در داخل این قاب یک باتری خارجی وجود دارد که مکالمه را تا 26 ساعت و اینترنت را تا 22 ساعت افزایش می دهد. این قاب به صورت موثری شارژ گوشی را افزایش می دهد. این لوازم جانبی آیفون 7 در بین کاربران بسیار پر طرفدار است.



قاب کیف پول Evo

قاب کیف پول Evo برای دارندگان آیفون 7 نه تنها محافظ می باشد بلکه کارایی مفید تری نیز دارد. این قاب یک پوشش سخت برای محافظت از گوشی در هنگام برخورد را دارد. علاوه بر این Evo یک محفظه جانبی برای نگهداری پول، کارت های عابر بانک و کارت های دیگر را دارد. بخشی که مخصوص کارت ها است می تواند جدا شود.



داک شارژ آیفون

این یک لوازم جانبی بسیار مناسب است که به کاربر در هنگام قرار دادن گوشی بر روی داک، امکان شارژ را می دهد. ممکن است این داک شارژ آیفون برای افرادی که بر پشت میز می نشینند و می خواهند در هنگام شارژ شدن گوشی خود با آن کار کنند وسیله بسیار مناسبی است. داک های شارژر زیادی برای آیفون وجود ندارد، اما داشتن این لوازم جانبی آیفون 7 در فضای کاری بسیار مفید می باشد.
مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/05/17/%d9%84%d9%88%d8%a7%d8%b2%d9%85-%d8%ac%d8%a7%d9%86%d8%a8%db%8c-%d8%a2%db%8c%d9%81%d9%88%d9%86-7/

No comments:

Post a Comment