Tuesday, May 30, 2017

بررسی دوربین آیفون 7

https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/05/iPhone-7-Camera-1.jpg
بررسی دوربین آیفون 7 نشان می دهد که این دوربین بهترین  دوربین گوشی های هوشمند برای عکاسی است. دوربین های آیفون تا حدی توسعه یافته اند که به عنوان یک نقطه قوت در فروش دستگاه های آیفون به شمار می آیند. داشتن یک گوشی جدید و بزرگ ارزش دارد. با بررسی دوربین آیفون 7 ، پس از یک هفته عکس برداری یک چیز به وضوح مشخص شد: آیفون 7 دوربین فوق العاده ای دارد.

مشخصا این گوشی با رقیبان خود یعنی سامسونگ S7/S7 Edge در رقابت است، این گوشی از نظر ویژگی ها و دوربین نیز بسیار خوب است همچنین آیفون 6s نیز عکس های خوبی می گیرد. ما عکسبرداری هر سه اینها را در نور کم با یکدیگر مقایسه کردیم، اینکه تا چه میزان جزئیات را نشان می دهند و چه رنگ هایی را می توانند تصریف کنند، را بررسی کردیم. همچنین زوم های آنها را بررسی نمودیم.

بررسی دوربین آیفون 7عکس های جدید با فرمت RAW تا چه میزان خوب هستند؟

آیفون 7 اولین گوشی است که قدرت عکسبرداری با فرمت RAW را دارد. این فرمت حجم بزرگتری نسبت به JPEG را دارد به این خاطر که داده های بیشتری را ذخیره می کند، به ویژه داده های پردازش نشده و یا داده هایی که نور آنها به کندی پردازش شده باشند، و این به این معناست که درست کردن یک عکس بد بسیار آسان است.

هنگامی که یک فایل RAW را به فرمت کوچک تر JPEG در می آورید (بعد از اینکه آن را در فوتوشاپ تغییر می دهید)، همچنان کیفیت بهتری نسبت به عکس های JPEG دارد.

بررسی دوربین آیفون 7 آیا دوربین آیفون 7 واقعا یک دوربین حرفه ای است؟

اگر شما به عنوان یک عکاس از عکس هایی که با دوربین آیفون 7 گرفته می شود انتظار کیفیت عکس های دوربین فوق حرفه ای DSLR را دارید باید بگویم که اینطور نیست. واضح است که یک مقایسه برابر بین دوربین آیفون 7 و یک دوربین Olympus OM-D E-M10 II با زوم لنز 12-40mm که گوشی های هوشمند نمی توانند آن زوم را داشته باشند، انجام شد. برای این مقایسه از یک شی با یک میزان نور مشخص و همچنین با قرار دادن دوربین های بر یک میز  عکسبرداری د و نشان داده شد که عکس های گرفته شده توسط دو دوربین با یکدیگر متفاوت هستند.

[fruitful_dbox] حتما بخوانید: نتایج ضعیف دوربین آیفون ۶S [/fruitful_dbox]

Olympus یا هر دوربین دیگری که سنسور اندازه گیری دارند، نور و سایه بهتری را نسبت به دوربین گوشی های هوشمند حفظ می کنند. همچنین لنز کیفیت بالا و وضوح بیشتری را برای عکس حفظ می کند. نکته اینجاست که مهم نیست که شما چه کارهایی بر روی عکس با نرم افزارها انجام می دهند، سخت افزارها همیشه قوی تر هستند.

با بررسی دوربین آیفون 7 نشان داده شد که دریچه f/1.8 محدود می شود. که این میزان کوچک نشان می دهد که شما عکس هایی با عمق بسیار کم، صاف و کمی تار خواهید داشت. دریچه f/2.8 نشان می دهد که لنز دوربین Olympus عکس های واضح تر با یک عمق بهتر را نسبت به آیفون ایجاد می کند.

بررسی دوربین آیفون 7دوربین گوشی آیفون 7 در نور کم چطور عمل می کند؟

درست است که داشتن یک دریچه بزرگ نکته خوبی است. اما دریچه f/1.8 آیفون 7 اجازه ورود نور بیشتری را نسبت به لنز های f/2.2 به پردازنده های خود می دهد. بنابراین هنگامی که نور برای عکسبرداری نامناسب است، شما می توانید از یک شاتر سریع تر بدون اینکه  iosاز سنسورهای خود استفاده کند، بهره مند شوید. آپشن های دوربین این گوشی شامل وضوح، نویز کمتر تصاویر و عکس های بدون لرزه می باشد. آیفون 7 علاوه بر این، پردازش عکس های خود را ارتقاء داده است که به کاهش نویز تصاویر کمک می کند.

بررسی دوربین آیفون 7 عملکرد خوبی را نشان داده است. بررسی کنید که عکس این کتاب طنز در یک زیر زمین تاریک به چه صورت شده است.

بررسی دوربین آیفون 7

رنگ ها چطور هستند؟

یکی دیگر از دلایلی که عکس هایی که با دوربین آیفون 7 گرفته می شوند را جذاب تر نشان می دهد این است که پردازش رنگ آیفون 7 نسبت به مدل های پیشین آیفون و یا سامسونگ s7 متفاوت است. به همین خاطر است که در عکس بالا عکسی که با دوربین آیفون 7 گرفته شده است شنل سوپرمن، رنگ قرمز شفاف تری دارد و در عکس های دیگر به نارنجی متمایل است. و این یکی از دلایلی است که عکس های آیفون 7 که در ادامه آمده است شفاف تر جلوه می کند.

بررسی دوربین آیفون 7 چطور جزئیات در عکس تولید می شوند؟

علاوه بر این که رنگ ها به صورت فوق العاده تولید می شوند و کنتراست استثنایی دارند، بررسی دوربین آیفون 7 نشان داد که این گوشی به روش جالبی جزئیات را به صورت عالی نمایش می دهد. اما همچنان ما نسبت به جزئیات S7 و جزئیات آن مردد هستیم. در عکس های مقابل هر دو دوربین برای نمایش جزئیات مانند رگ برگ ها و جزئیات دانه ها بسیار خوب بوده اند، رنگ بسیار خوب آیفون 7 در لبه های برگ ها عالی به نظر می رسد.

با این حال در عکس زیر که از یک سگ بروکلین گرفته شده است شما می توانید وضوح و فوکوس موهای صورت آن را در عکسی که با دوربین S7 گرفته شده است، به خوبی ببینید. جزئیات در عکسی که با دوربین آیفون 7 گرفته شده است کمتر هستند و عکس کمی تار است. S7 کنتراست بهتری و یا تونالیته کنتراست بهتری دارد. این نوع کنتراست جزئیات را کمی واضح تر می کند و یا عکس را تیره تر یا روشن تر می کند.

متاسفانه دوربین S7 کارهای عجیب غریب هم انجام می دهد برای مثال تصویر را از آنچه که هست گرمتر نشان می دهد. به همین خاطر است که در همه عکس های یک رنگ زرد کسل کننده ای وجود دارد. وقتی صحبت از رنگ می شود آیفون 7 بهتر است.

بررسی دوربین آیفون 7

درباره زوم دو لنز چه نکاتی وجود دارد؟

با بررسی دوربین آیفون 7 دریافتیم که این گوشی از اینها هم بهتر است. اگر شما گوشی بزرگ تر و پول بیشتری دارید، شما یک گوشی با دوربین یک لنز نه بلکه دو لنز خواهید داشت. اولین لنز یک لنز 23mm است که در آیفون 7 نیز وجود داشت. دومین لنز یک لنز 56mm است که به شما اجازه می دهد تا به صورت دستی زوم کنید.

"نور" زوم فیزیکی، مصنوعات کمتری را به تصویر می کشد. در واقع عکس های آیفون که در بالای تصویر آمده است با یک گوشی آیفون 7 پلاس با فرمت JPEG گرفته شده اند. این یک تصویر خوب و واضح است. اما لکه های تیره روی عکس به شما این نکته را یاد آوری می کند که این یک عکس دیجیتال است.

عروسک بزرگ استیو جابز در این عکس عالی به نظر می رسد. شما می توانید ریش های رنگ روشن، ترک های ریز روی ابروها و کرک های موی آن را مشاهده کنید. اما به ریش هایی که نزدیک به گوش ها هستند نگاه کنید. پردازش JPEG جزئیات ریش ها را محو کرده است و آن را به صورت دیجیتالی به تصویر کشیده است. همه جزئیات از بین رفته اند و یک زنگاری از دیجیتال بر روی آنها وجود دارد. این مشکلات در یک عکس که با لنز 23mm گرفته شده است وجود ندارد.

لنز های مجزا با قیمت های کم برای گوشی های هوشمند وجود دارد و اگر شما با گوشی خود زیاد عکس می گیرید بهتر است گوشی آیفون 7 پلاس را بخرید.

برای اشخاصی که یک عکس فوری از یک منظره در برابرشان می گیرند، یا از کارهای بامزه ای که کودکشان انجام می دهد عکس می گیرند، آیفون 7 همان چیزی است که آنها می خواهند. هر دو دوربین سرعت و دقت رنگ بسیار خوبی را نسبت به رقیبان خود دارند و یا آیفون های نسل پیش از خود دارند. این گوشی کار بسیار خوبی با رنگ و تصویر برداری در نورکم را ارائه می دهد. اگر شما به یک گوشی هوشمند فوق العاده به همراه یک دوربین خوب نیاز دارید، آیفون 7 باید اولین انتخاب شما باشد.
مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/05/30/%d8%a8%d8%b1%d8%b1%d8%b3%db%8c-%d8%af%d9%88%d8%b1%d8%a8%db%8c%d9%86-%d8%a2%db%8c%d9%81%d9%88%d9%86-7/

No comments:

Post a Comment