Sunday, May 28, 2017

راهنمای خرید پارکت و کفپوش

https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/05/Parquet-buying-guide-1.jpg
چطور چوب مناسب را برای کف انتخاب کنیم؟ چوبی با بافت برجسته پوشش سختی است که سطح آن کاربردی است و دیر فرسوده می شود، این نوع چوب های تاثیر گذارند و به خانه شما ویژگی منحصر به فردی می دهند. در خرید پارکت و کفپوش به نوع، جنس، بافت، ضخامت و کیفیت آنها توجه نمایید.

کفپوش های چوبی پس زمینه بسیار زیبایی را برای هر فضایی ایجاد می کنند، اما در خانه های تاریخی یک عنصر کلیدی به حساب می آیند. یکی از مزایا کفپوش های چوبی، نمای طبیعی آنها است که به هر خانه ای با هر سبکی زیبا می شوند و با تجدید دکوراسیون به راحتی هماهنگ می گردد. تمیز کردن پارکت و کفپوش های چوبی کار چندان سختی نیست.

امروزه کفپوش های خاکستری و سفید در فضاهای کم رفت و آمد بسیار رایج هستند. از آشپزخانه گرفته تا فضا های باز و فضاهای چند منظوره خانوادگی از کفپوش های چوبی استفاده می گردد. از این کفپوش ها به ویژه برای ایجاد گرما نیز استفاده می گردد.

خرید پارکت و کفپوشکفپوش های چوب سخت

تخته های چوب سخت یک انتخاب معتبر هستند که آنها را می توان سنباده زد و یا در صورت لزوم به راحتی تعویض کرد. چوب های سختی مانند چوب بلوط و گردو عمر طولانی دارند و به راحتی نسبت به نمونه های نرم تر خراش و خط نمی بینند. چوب هایی مانند کاج و راش مقرون به صرفه هستند اما احتمال آسیب دیدن آنها بسیار است و در طول زمان خرابی های خود را نشان می دهند.

[fruitful_dbox] حتما بخوانید: مدل های مختلف پارکت و ویژگی های آنها[/fruitful_dbox]

کفپوش های چوب سخت مزایای زیادی دارند، عمر طولانی دارند و اتاق را آکوستیک می کنند، گرما می بخشند و صدای دلنشینی هنگام راه رفتن دارند. کف هایی که از چوب واقعی پوشیده شده اند واقعا ارزشمند هستند، جلوه و نمای لوکس به خانه می دهند و با توجه به تصورات اشتباهی که درباره آنها می شود، می توان به راحتی آنها را در زیر سیستم گرامایشی خانه نصب کرد.

خرید پارکت و کفپوشکفپوش های چوبی مهندسی شده

کفپوش های مهندسی شده اغلب از سه یا چند لایه تخته سه لا که با زاویه درست بر روی یکدیگر قرار گرفته اند ساخته شده است، لایه رویی آنها از چوب طبیعی است و 6 میلی متر ضخامت دارد. از آنجایی که ضخامت این لایه حداقل 4 میلی متر است اگر دچار آسیب شود می توان آن را سنباده زد.

برای پی بردن به این که از چه نوع کف پوشی می توان زیر سیستم گرمایشی استفاده کرد بهتر است پیش از خرید پارکت و کفپوش تحقیقات لازم را انجام دهید همچنین مطمئن شوید کفوش مورد نظر شما از چوب مقاوم ساخته شده باشد.

خرید پارکت و کفپوشاصلاح تخته چوب ها

برای مشخص کردن اصالت واقعی یک کفپوش، چوبی که سنباده خورده است نو به نظر می آید، یک انتخاب پر از ویژگی می تواند در برابر حرارات هم مقاوم باشد. پارکت های بلوکی هم محبوبیت زیادی دارند اما پارکت های تخته ای در طول قرن هاست که در دسترس هستند. هنگام خرید پارکت و کفپوش دادن ویژگی های منحصر به فرد به خانه خود باشید و مطمئن شوید از جایی که خرید می کنید بیمه پس از خرید نیز داشته باشد.

پارکت

از بلوک های چوبی کوچک تری تشکیل می شوند که در گذشته از الگو هایی مانند تیغ ماهی پیروی می کردند، پیشینه پارکت ها به قرن 17 ام باز می گردد و محبوبیت آن در قرن 18 و 19 شکوفا شد. اگر شما به تازگی به پارکت علاقه مند شده اید از آن در سالن استفاده نمایید تا در آن قسمت به خوبی خود نمایی کند اما در فضاها و اتاق هایی که وسایل زیاد و بزرگ مانند تخت خواب یا مبلمان چیده می شود خودداری نمایید.

خرید پارکت و کفپوشلمینت یا وینیل

یک گزینه کم سر و صدا، ورقه های وینیل و یا لمینت هستند که معتبر نیز می باشند، در انواع و رنگ های بسیار زیادی وجود دارند و به نصاب متخصص و ماهر نیازی ندارد. اغلب با گرمایش از کف سازگارند و برای مناطق مرطوب نیز مناسبند.
مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/05/28/%d8%b1%d8%a7%d9%87%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c-%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d9%be%d8%a7%d8%b1%da%a9%d8%aa-%d9%88-%da%a9%d9%81%d9%be%d9%88%d8%b4/

No comments:

Post a Comment