Sunday, May 28, 2017

نکات بسیار مهم در خرید iphone کارکرده

https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/05/kharid-iphone-karkarde.jpg
همان طور که می دانید گوشی های آیفون در حال حاضر در دسته ی بهترین گوشی های هوشمند در سطح جهان دسته بندی می شود و با توجه به کارایی و کیفیتی که دارنند دارای مبلغ قابل توجهی هم می باشد با این وجود خیلی از افراد که به خرید iphone علاقه دارند برای خرید iphone کارکرده اقدام می کنند تا با هزینه ی کمتر از همان کیفیت استفاده نمایند .

خرید iphone کارکرده امری بسیار مهم می باشد و نیاز به دقت و توجه زیادی دارد خیلی از افراد با دقت و هوشیاری گوشی آیفون کارکرده ی سالمی را خریداری می کنند و تا مدت ها بدون هیچ مشکلی از آن استفاده می نمایند اما اگر دقت و هوشیاری شما نباشد امکان دارد گوشی که خریداری می کنید دارای مشکل باشد.

ما برای جلوگیری از پشیمانی شما در خرید iphone کارکرده نکات بسیار مهمی را بیان می کنیم تا در هنگام خرید با بررسی آن ها از صحت و سلامت کامل گوشی کار کرده اطمینان حاصل نمایید .

اولین نکته قبل از خرید iphone کارکرده :

گوشی دست دومی که شما خریداری می کنید در نگاه اول حتما باید دارای جعبه ی اصلی باشد حالا شاید برایتان این سوال پیش آید که از کجا مطمئن شویم جعبه اصلی و متعلق به همان گوشی است ؟ تنها کافیست سریال پشت گوشی را با شماره سریال پشت جعبه مطابقت دهید .

خرید iphone کارکردهاین کار برای این است که خدای نا کرده گوشی دزدی به شما فروخته نشود و بعد ها دچار مشکل نشوید .

 آیکلود و اپل آیدی :

در هنگام خرید iphone کارکرده بسیار دقت کنید که هیچ برنامه ای بر روی آن ست نشده باشد و حتما به طور کامل قبل از خرید آن را ریست نمایید زیرا اگر هر اکانتی بر روی گوشی ای که خریداری می کنید باشد صاحب اول گوشی می تواند همیشه به موقعیت مکانی شما و همچنین برخی از اطلاعات شما در داخل گوشی دسترسی داشته باشد .

پس حتما قبل از خرید به طور کامل چک کنید و در صورت نصب بودن هر برنامه ای اکانت را اک نمایید و گوشی را به طور کامل ریست کنید تا هیچ دسترسی ای به داخل تلفن همراه شما باز نماند ؛ سپس سیمکارت حود را بر روی آن نصب کنید و اقدام به نصب اکانت جدید خود بر روی تلفن همراه کنید .

لوازم جانبی اصلی :

یکی از مهم ترین و البته سخت ترین بخش های خرید iphone کارکرده تشخیص اصل بودن لوازم جانبی داخل جعبه تلفن همراه می باشد زیرا به قدری لوازم جانبی تقلبی وارد بازار شده است که تشخیص آن کمی دشوار شده است این تشخیص برای برخی از فروشنده های تازه کار نیز سخت و دشوار می باشد .

خرید iphone کارکردهباید بدانید که apple  یک برند معتبر جهانی می باشد که همیشه تمامی محصولات خود را با بهترین کیفیت روانه ی بازار می کند همچنین در ساخت کلیه ی قطعات محصولاتش از بهترین و با کیفیت ترین متریال استفاده می نماید پس با کمی دقت شما می توانید لوازم جانبی اصل و مشابه را از یکدیگر تشخیص دهید .

عدم نصب نرم افزار Cydia :

Cydia برنامه ای است که بسیاری از دسترسی ها را در تلفن همراه شما ایجاد می کند. توجه داشته باشید که در هنگام خرید آیفون کارکرده هرگز این برنامه بر روی آن نصب نشده باشد زیرا امکان دارد مدتی پس خرید شما صاحب اول گوشی به اطلاعات داخل گوشی شما از طریق این برنامه به راحتی دسترسی داشته باشد پس بهترین کار این است که در صورت دیدن این برنامه از فروشنده بخواهید این نرم افزار را حذف نماید.

سلامت بدنه گوشی و ظاهر آن :

به خوبی تلفن همراه را بررسی نمایید ببینید که صفحه نمایش آن دچار مشکل نباشد ، ضربه شدید نخورده باشد و همچنین از کنار به گوشی نگاه کنید تا دچار خمیدگی و قوس نباشد و در صورت امکان آن را به یک تعمیرکار حرفه ای نشان دهید تا از سلامت کامل آن با خبر شوید.

[fruitful_dbox] حتما بخوانید : آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس – شباهت ها و تفاوت ها [/fruitful_dbox]

توجه داشته باشید که تنها قطعه تعویضی قابل قبول در آیفون باتری می باشد و اگر قطعه دیگری تعویض شده باشد به هیچ عنوان اقدام به خرید آن نکنید .

خرید iphone کارکردهموارد مهم دیگری که در هنگام خرید iphone کارکرده باید مورد بررسی قرار گیرد :

  • دوربین جلو

  • دوربین پشت

  • فلش دوربین

  • وای فای

  • تماس و شنیدن صدای طرف مقابل

  • بلوتوث

  • صفحه نمایش

  • پورت اتصال

  • شارژر و هندزفری و کابل

  • ژیروسکوپ ( به کمک نصب بازی که با حرکت گوشی انجام می شود  )

  • اسپیکر ( با پخش موزیک )

  • میکروفن ( با ضبط کردن صدا )

  • آنتن دهی

  • باتری گوشی


بعد از گذشتن از تمامی این مراحل برای آسوده خاطری هر چه بیشتر حتما از فروشنده یک روز الی دو روز فرصت برای تست بگیرید تا اگر تلفن همراه دچار مشکل است و در تست اولیه نشان نداده است در این مدت شاید مشکل آن نمایان شود و شما بتوانید آن را به فروشنده باز گردانید و مبلغ خود را دریافت کنید .
مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/05/29/%d9%86%da%a9%d8%a7%d8%aa-%d8%a8%d8%b3%db%8c%d8%a7%d8%b1-%d9%85%d9%87%d9%85-%d8%af%d8%b1-%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-iphone-%da%a9%d8%a7%d8%b1%da%a9%d8%b1%d8%af%d9%87/

No comments:

Post a Comment