Monday, January 30, 2017

عطر و بوی اتاق خواب

https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/01/Untitled-1-6.jpg
چطور عطر و بوی خوش را با دکور خانه به خصوص اتاق خواب خود هماهنگ کنیم

خانه آنجاست که دل همان جاست. خاطرات و احساسات ما تماما به ما نزدیک هستند. عطر و بوی خانه به طور کامل به سبک طراحی داخلی اتاق خواب و منزل ما و کلا دکور خانه بستگی دارد. عطر یا رایحه خوش می تواند به صورت دراماتیک حس ما را نسبت به یک فضا تغییر دهد، بنابراین مطمئن باشید که تاثیرات زیبایی را در طراحی منزل خود قرار می دهید.

اتاق خواب

فضای گرم و نرم و راحت را می توانید با اضافه کردن جلوه های دلنشین همچون استفاده از میوه ها و گل های مناسب فصل، کامل کنید. رایحه خوش و شیرین میوه گلابی و عطر ملایم و دل انگیز گل فیریزیای سفید، به فضا، روحی تازه می بخشد. همچنین برای کامل کردن عطرها بوی نعنای هندی رایحه ای ملایم از کف جنگل را به فضا می دهد. نعنای هندی برای مدت طولانی است که در آروماتراپی برای خواص آرامشبخشی که دارد استفاده می گردد. فضای آرامشبخش که از پس مواد طبیعی بر می آید با نور شمع ها تکمیل خواهد گشت.

اتاق خواب

برای اتاق خواب ، طراحی داخلی را با رنگ های پر انرژی، با تصاویر چاپی تک رنگ و اشکال گرافیکی مدرن کامل کنید. با نگاهی به دکوراسیون مدرن و هنر پاپ و رمان های گرافیکی و الگوهای جدید می توان اتاق خوابی به روز را طراحی کرد. علاوه بر رنگ ها، بوی خوش را می توان با استفاده کتان های اوزونی تمیز با رایحه خوش زنبق و یاس، که دارای رایحه ای آرامشبخش است و همیشه در اتاق باقی می ماند، به اتاق اضافه کرد. رایحه چای خوش عطر همواره با رنگ های روشن در دکوراسیون، هماهنگ است.

اتاق خواب

برای فضای اتاق خواب از رایحه ها و عناصر طبیعی لطیف تری همچون گل ها و رنگ های بهاری استفاده کنید. با استفاده از طرح ها و رنگ های ملایم برای کاغذ دیواری به فضا لطافت و آرامش ببخشید. عطر گل های رز و زنبق فضا را رمانتیک خواهد کرد. نور کافی و طراوت رنگ های بهاری  فضا را تازه و شاداب می کند.

اتاق خواب

با استفاده از طرح های چاپی که تصویری از طبیعت را به تصویر می کشد، لوازم چوبی و رنگ های طبیعی فضا را دل انگیز خواهد کرد. این طراحی را می توانید با قرار دادن گل و گیاه تکمیل کنید. عناصر طبیعی همچون نی های نیشکر، طناب و و بالشت هایی با رنگ های طبیعی به آرامش فضا می افزاید. عطر خوش گریپ فروت و میوه های فصلی نیزاین فضای دنج را دل اگیز خواهد کرد.

اتاق خواب

اتاق نشیمنی با عطر و بوی ساحلی و با الهام از نسیم خنک دریا بسیار دلنشین و در عین حال مدرن است. عناصری که می خواهید در طراحی خود به کار ببرید را با طرح های دریایی و رنگ شن های ساحل و دریا و همچنین رنگ سفید که نمایان گر نور سفید خورشید می باشد، انتخاب نمایید. اکسسوری های دریایی همچون فانوس، چوب پنبه، لنگر، بطری ها و بشکه ها، قایق و کشتی را در طراحی خود به کار گیرید. بالشت ها و پارچه روی مبلمان را با طرح اشکال دریایی انتخاب نمایید. عطر گل ها، چوب ها و میوه های تابستانی فضای نشیمن را دلپذیر خواهد کرد.

اتاق خواب

دیگر ویژگیهای منحصر به فرد اتاق خوابی همچون اتاق خواب یک شاهزاده، رنگ صورتی است که استفاده از آن در راهروها و سرویس بهداشتی از الزامات داشتن چنین اتاقی می باشد و دکوراسیون را به صورت مینیمالیستی مدرن می سازد. طرح گل رز و عطر این گل به لطافت و آرامش این فضا می افزاید. یک رویکرد مدرن تر در دکوراسیون همان طور که به آن اشاره شد می تواند استفاده از رایحه های چای نعنا و گل فریزیا می باشد.

 
مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/01/31/%d8%b9%d8%b7%d8%b1-%d9%88-%d8%a8%d9%88%db%8c-%d8%a7%d8%aa%d8%a7%d9%82-%d8%ae%d9%88%d8%a7%d8%a8/

No comments:

Post a Comment