https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/01/Rover-P6-2000-TC-1963-300x258.jpg
راحتی در رانندگی مد نظر خودرو سازان کلاسیک
خودرو سازارن در دهه 70 تا 80 میلادی با بکار گیری مهندسان این رشته آیتم راحتی در رانندگی را چاشنی خودرو سازی در دوره کلاسیک کردند. تا علاوه بر بهره مند بودن از سطح عملکرد بالای خودرو هایشان از راحتی در مسیر های بلند مدت نیز برخوردار باشند.
حجره نما چند مدل از این سدان ها را مورد بررسی مختصری قرار می دهد.
Rover P6 2000 TC 1963
ساخت کشور انگلستان با حجم موتور 1978 سی سی چهار سیلندر خطی با حداکثر سرعت 174 کیلومتر بر ساعت.
در سال 1963, روور با P6 استاندارد های جدیدی در بخش ایمنی و ویژگی های اسپورتی در سدان ها ایجاد کرد. TC (کاربراتور دوگانه), جذابیت بیشتری فراهم کرده بود. این جذابیت در نسخه بعدی با عنوان P6 3500 که از پیشرانه ی V8 بهره می برد, بیشتر هم شد.
Wolseley 6/110 1961
ساخت کشور انگلستان با حجم موتور 2912 سی سی شش سیلندر خطی با حداکثر سرعت 163 کیلومتر بر ساعت.
6/110 سنگین وزن به جز یک پیشرانه ی 120 اسب بخاری, نکته برجسته ی دیگری در خود نداشت. در همین حال, ویژگی های لوکس آن را می شد با استفاده از گزینه کولر و سیستم دستیار فرمان ارتقا بخشید.
Vauxhall Cresta P8 1962
ساخت کشور انگلستان با حجم موتور 3294 سی سی شش سیلندر خطی با حداکثر سرعت 150 کیلومتر بر ساعت.
کرستا یک خودرو بزرگ و راحت از شاخه بریتانیایی جنرال موتورز بود که از سال 1965 گزینه مجهز به جعبه دنده اتوماتیک آن معرفی شد.
Ford Zephyr MK III 1962
ساخت کشور انگلستان با حجم موتور 2553 سی سی شش سیلندر خطی با حداکثر سرعت 153 کیلومتر بر ساعت.
فورد در بزرگترین سدان بریتانیایی خود, استفاده از پیشرانه 4 یا 6 سیلندر را پیشنهاد می کرد؛ خودرویی که با ترمز های جلو دیسکی, جعبه دنده ی سینکرومش به صورت استاندارد و جعبه دنده اتوماتیک سفارشی همراه بود.
Jaguar XJ6 1968
ساخت کشور انگلستان با حجم موتور 4235 سی سی شش سیلندر خطی با حداکثر سرعت 200 کیلومتر بر ساعت.
مدل زیبای XJ6 که از آن به عنوان بهترین سدان دنیا یاد می شد, ترکیبی بی نظیر از عملکرد سطح بالا, راحتی و پایداری در رانندگی را ارائه می داد.
مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/01/30/%d8%b1%d8%a7%d8%ad%d8%aa%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d8%b1%d8%a7%d9%86%d9%86%d8%af%da%af%db%8c-%da%86%d8%a7%d8%b4%d9%86%db%8c-%da%a9%d8%a7%d8%b1/
No comments:
Post a Comment