Monday, January 23, 2017

اینگوار کمپارد مردی که با طرح های ساده اش در چیدمان میلیاردر شد-IKEA-قسمت دوم

https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/01/икеа.jpeg
در معرفی IKEA - بخش دوم

در بخش نخست معرفی در حجره نما به چگونگی شکل گیری این کمپانی پرداخته شد, در این بخش به نحوه ی عملکرد و نگرش کمپارد و کمپانی اش خواهیم پرداخت.

تقریبا غالب محصولات IKEA سرهم کردنی و قابل مونتاژ هستند و به صورت کم جا بسته بندی می شوند. این کار از یک سو باعث کاهش خسارات ناشی از حمل و نقل و همچنین کاهش هزینه ی آن می شود, و از سوی دیگر به ظرفیت انبار سرو سامان می دهد و کارآیی آن را بهبود می بخشد.

IKEA

 

حتی اگر مشتریان خود مایل به حمل مبلمانشان به منزل باشند این کار برایشان آسان خواهد بود. البته دلیل اصلی این امر , فشارهای ناشی از بازار رقابتی از سوی رقیبان IKEA روی تامین کنندگانشان بوده است, بایکوت IKEA توسط آنها منجر به این شد که IKEA خود مسئولیت تمام کارها را به دوش بکشد.

IKEA

نیروی محرکه و پیشران IKEA همواره دیدگاه کمپارد بوده است.

IKEA طراحانی را به خدمت می گیرد که اغلب دارای رزومه ی قوی در زمینه جوایز بین المللی و سابقه و مدارک و مدارج بالا هستند. وی بر این باور است که موجودیت شرکتش نه تنها در خدمت بهبود زندگی مردم است بلکه در شرف بهتر کردن خود مردم است شاید به همین علت است از کمپانی اش به اسم IKEA Culture نام می برد.

IKEA

طراحی بخش های مختلف فروشگاه ها از جمله سلف سرویس ها, سالن های اجتماع علاوه بر کم کردن هزینه ها فرصتی بوجود می آورد برای افزایش اعتماد مشتریان. این دیدگاه در همگی تبلیغات و بروشور ها مجله های آنها مشاهده می شود. کمپارد که باید در سال 1986 بازنشسته شود هنوز به طرز ناباورانه ای با همان ذوق توان دوران جوانی با قدرت در جهت پیشرفت بهتر شرکتش کار می کند.

3 پسرش هم به همراه پدر در این شرکت کار می کنند. IKEA هم اکنون 9500 نوع از انواع کالا و مبلمان را در 36 کشور جهان با قیمت هایی واقعا مناسب عرضه می کند و به فروش می رساند.

کاتالوگ های رسمی این شرکت به 27 زبان دنیا ترجمه و چاپ می شوند. کمپارد از همان سال 1976 در سوئیس زندگی می کند, و خودروی وی هنوز یک ولووی 15 ساله است. او در میلیاردری است که در رستوران های ارزان قیمت غذا خورده و همواره کارمندانش را به استفاده کردن و نوشتن بر هر دو روی کاغذ تشویق می کند.

IKEA

او همچنین کادو ها و کارت های تبریک کریسمس را در فروش های حراجی بعد از کریمس تهیه می کند که ارزان تر باشند. به علاوه او خودش دکوراسیون خانه ی خودش را نیز با IKEA مبله می کند.

 
مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/01/23/%d8%a7%db%8c%d9%86%da%af%d9%88%d8%a7%d8%b1-%da%a9%d9%85%d9%be%d8%a7%d8%b1%d8%af-%d8%b5%d8%a7%d8%ad%d8%a8-%d9%88-%d8%ae%d9%84%d8%a7%d9%82-ikea/

No comments:

Post a Comment