Tuesday, January 24, 2017

Game Award 2016 کدام جوایز به چه کسانی رسید؟

https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/01/bg-main.jpg

مروری بر حواشی Game Awards 2016


همانند هر سال, امسال نیز شاهد برگزاری مراسم Game Awards بودیم, مراسمی که روز اول دسامبر در سالن آمفی تئاتر شرکت مایکروسافت برگزار و طی آن به اعلام برترین بازی های سال 2016 در سبک های مختلف و همچنین چهره های تاثیر گذار این صنعت در سال جاری پرداخته شد.

همزمان با برگزاری مراسم, شبکه های استیم, ایکس باکس لایو, پلی استیشن نتوورک, توییچ و یوتوب نیز به استریم و پخش آنلاین این مراسم پرداختند تا علاقمندان در سراسر جهان بتوانند به طور زنده به تماشای این مراسم بنشینند. از نکات جالب در رابطه با پخش آنلاین امسال این مراسم می توان به پخش شدن آن برای اولین بار در کشور چین و همچنین تعبیه کردن قابلیت مشاهده به صورت واقعیت مجازی از سوی یوتوب اشاره کرد.

کاندیدای دریافت جوایز در بخش های مختلف پیش تر و در تاریخ 16 دسامبر از سوی نهاد برگزاری این مراسم اعلام شده بودند و تما م عناوینی که تاریخ انتشار آن ها تا پیش از 24 نوامبر بود شانس برنده شدن را داشتند.

و اما جوایز امسال به چه کسانی رسید؟

عنوان بهترین بازی سال همانطور که کما بیش انتظار می رفت به جدید ترین محصول شرکت بلیزارد, Overwatch رسید. این بازی از زمان انتشار تا کنون ساعت ها گیمر ها را پای خود میخکوب کرده است.

در بخش بهترین بازی eSport, بهترین کارگردانی و همچنین بهترین بخش مولتی پلیر نیز جایزه ی بهترین بازی سال به عنوان مذکور رسید.

جایزه تاثیر گذار ترین چهره ی سال به هیدئو کوجیما رسید که خیلی هم دور از ذهن به نظر نمی رسید.

چهارمین شماره از سری آنچارتد نیز در ادامه موفقیت های خود عنوان بهترین داستان را به خود اختصاص داد و همچنین نولان نورت عنوان بهترین اجرا را بابت ایفای نقش نیتن دریک دریافت کرد.

Doom نیز در دو بخش بهترین موسیقی و بهترین بازی اکشن توانست عنوان بازی سال را به خود اختصاص دهد و در زمینه بازی های اتومبیل رانی نیز همانطور که انتظار داشتیم فورتزا هورایزن 3 بدون داشتن رقیب جدی توانست به عنوان بازی سال انتخاب شود.

همچنین در گوشه و کنار مراسم تریلر های جدیدی نیز از عناوین جدید این صنعت به نمایش درآمد که در یکی از خیره کننده ترین آن ها آقای کوجیما به طور رسمی از جدید ترین تریلر پروژه اش یعنی Death Stranding رونمایی کرد که موجب تحسین بسیاری از حاضران و همچنین کاربران اینترنتی شد.

[caption id="attachment_2069" align="aligncenter" width="412"]Game Game Awards 2016[/caption]

[caption id="attachment_2070" align="aligncenter" width="403"]Game Game Awards 2016[/caption]

[caption id="attachment_2071" align="aligncenter" width="427"]Game Game Awards 2016[/caption]

[caption id="attachment_2072" align="aligncenter" width="422"]Game Game Awards 2016[/caption]

 
مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/01/24/game-awards_2016/

No comments:

Post a Comment