Monday, January 23, 2017

معرفی کوتاهی بر کامپیوتر های All-In-One ایسوس(ASUS)

https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/01/Clear_the_cable_clutter.jpg

ASUS All-In-One Pc راهکاری برای تمام فضای کاری – بخش اول


کامپیوتر های بدون کیس ASUS از قدرت پردازشی مناسبی برای دفتر کار, کلاس های آموزشی, فروشگاه های زنجیره ای, کتابخانه ها, هتل ها و بیمارستان ها برخوردارند و همچنین به جدید ترین تکنولوژی های روز دنیا از قبیل صفحه نمایش لمسی, قابلیت پشتیبانی از ده انگشت به صورت همزمان, درگاه COMT , ماژول NFC و درگاه هوشمند کارت خوان برای مصارف تجاری مجهزاند.

ASUS

فروشگاه های زنجیره ای

کامپیوتر بدون کیس All In One ایسوس برای جاهایی که با محدودیت فضا رو ب رو هستند بسیار ایده آل است.

درگاه COM برای اتصال به تجهیزات تجاری نظیر بارکد خوان و کارت خوان های اعتباری, All In One ایسوس را به یک انتخاب ایده آل برای باجه های فروشگاهی تبدیل کرده است.

دفاتر کار

کامپیوتر های بدون کیس All In One ایسوس مجهز به آخرین تکنولوژی های روز دنیا است که بهترین راه کار برای شرکت ها یا دفاتر فراهم می آورد.

ASUS

مصارف آموزشی

کامپیوتر های بدون کیس مضامین بصری/صوتی را به بهترین شکل ممکن پخش می کند و حسی خاص را از صفحه نمایش لمسی در اختیار دانش آموزان و معلمان می گذارد. بیشتر سرگرم باشید و بیشتر تعامل داشته باشید.

فضاهای عمومی

کامپیوترهای بدون کیس ایسوس به عنوان ایستگاه های اطلاعاتی در فرودگاه ها یا در پاساژ های فروش استفاده می شوند.

همچنین می توانند به عنوان کامپیوترهای عمومی در محدوده گسترده ای مانند ایستگاه های حمل ونقل عمومی, هتل ها یا کتابخانه ها استفاده شوند.

ASUS

 
مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/01/23/%da%a9%d8%a7%d9%85%d9%be%db%8c%d9%88%d8%aa%d8%b1-%d9%87%d8%a7%db%8c-one-%d8%a7%db%8c%d8%b3%d9%88%d8%b3asus/

No comments:

Post a Comment