https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/01/1.jpg
معرفی پورشه 911R

اسپویلر جمع شونده عقب ، مشابه مدل های کررا و یک دیفیوزر زیر بدنه مخصوص مدل های R ، نیروی رو به پایین لازم را در سرعت های بالا ایجاد می کنند .
لوگو های پورشه در کنار بدنه خودرو و خطوط رنگی پیوسته به صورت سراسری، رابطه آن را با مدل گذشته نامدارش بیشتر نشان می دهد . همچنین تایر های پرفورمنس با ابعاد 245 میلی متر در جلو و 305 میبی متر در عقب ، وظیفه تماس با سطح جاده را بر عهده دارند و بر روی چرخ های 20 اینچی آلومینیومی کشیده شده اند .
کابین
کابین 911R با درنظر گرفتن حال و هوای پیست مسابقه طراحی شده است . صندلی های عقب برداشته شده اند و این در حالی است که صندلی های جلو با فریم فیبر کربنی در پوششی از پارچه تارتان پیچیده شده اند ؛ مشخصه ای که سادآور مدل اولیه 911R است .

سیستم اطلاعات و سرگرمی ،همینطور مجموعه ابزار ها هر دو برای این مدل بازنگری شده اند . در این میان ، سیستم اطلاعات و سرگرمی صاحب نمایش گری HUD با پروفایل و نشان 911R شده است .
پیشرانه و مشخصات فنی
در حالی که زارش های اولیه از کاربرد پیشرانه 3/8 لیتری شش سیلندر تخت GT3 در 911R خبر می داد ، ولی پورشه تصمیم گرفت که از پیشرانه بزرگ تر 4 لیتری GT3 RS برای پیشرانه در این مدل استفاده کند .

این در حالی است که حداکثر سرعت 322 کیلومتر بر ساعت ، باعث می شود که 911R موقعیت بهتری نسبت به GT3 , GT3 RS داشته باشند .
پورشه 911R خودرویی است که برای پیچ های تند ساخته شده اند .سیستم فرمان محور عقب ، موجب بهبود کنترل حرکت در پیچ ها و هندلینگ دقیق می شود و در عین حال ، سطح بالایی از پایداری را ایجاد میکند . این در حالی است که قفل دیفرانسیل مکانیکی در عقب ، موجب ایجاد حداکثر کشش ممکن می شود .
کسانی که به مصرف سوخت در چنین خودروهایی نیز اهمیت می دهند ، بهتر است بدانند که R با مصرف 3/13 لیتر در هر 100 کیلومتر شرایط اقتصادی تری نسبت به GT3 دارد .
تعویض دنده ها به شکل سنتی با استفاده از یک دسته دنده کوچک ویژه R و پدال کلاچ صورت می گیرد .
مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/01/22/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d9%be%d9%88%d8%b1%d8%b4%d9%87-911r-%d8%a8%d8%ae%d8%b4-%d8%af%d9%88%d9%85/
No comments:
Post a Comment