Thursday, January 26, 2017

بهترین قلم ها برای تلت شما

https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/01/Untitled-3.jpg

خلاصه نقد و بررسی قلم اپل: بهترین قلم برای تبلت شما


 

قلم برای طراحان اینفوگرافیک، در طراحی Wacom تبلت همچون تکیه ای از تبلت می باشد. نقاشی بر روی آی پد به دلیل محدودیت نوک لاستیکی قلم های معمولی بسیار چالش بر انگیز است: مشکل در دیدن چیزی است که در زیر قلم می باشد و سردردی که از ضربه های ناشی از دست برای جدا کردن قسمت ها در طراحی ایجاد می شود، می باشد.

برای دیدن مفید ترین نکات در iPad ، محصول فعلی قلمی را مورد بررسی قرار داده ایم. البته آیپاد پرو که دارای قلم اپل می باشد را بررسی کرده ایم. متاسفانه، آیپادهای دیگر، مانند Air و مینی، نمی تواند با هریک از قلم ها سازگار شوند، بنابراین این مورد را رد می شود. قلم های خازنی نوک لاستیکی تماسشان با صفحه همچون تماس انگشتان می باشد، پس به سرعت می توان از آن ها استفاده نمود. یک قلم فعال شامل یک باتری می باشد و باید بر روی صفحه برای آیپاد تشخیص داده شود. قلم های فعال اغلب کوچکتر هستند و اغلب به جای نوک لاستیکی دارای نوک پلاستیکی سخت می باشند که ساخت این نوع قلم ها دقیق تر است.

 


Wacom Bamboo


 

نکات مثبت: نوک سخت پلاستیکی در همه چیز دقیق است به جز طراحی در مقیاس کوچک. در برنامه کاغذ بامبو بسیار خوب است. مانند یک قلم معمولی می باشد. شامل نوک ها و باتری های اضافی می باشد.

نکات منفی: دکمه ای بر روی آن تعبیه شده است که تا حدودی کار با آن را مشکل می کند. نوشتن با آن کمی مشکل است و باعث عدم رضایت از دست خط می شود.

 


قلمو هنری و قلم Sensu


 

نکات مثبت: مانند یک قلمو می باشد.بدون بلوتوث کار می کند. علامت ها را بسیار دقیق و صحیح می توان با آن طراحی کرد.

نکات منفی: نوشتن با یک قلمو کار چندان راحتی نیست و نوشتن با قلم نوک دار بسیار راحت تر است.

 


قلم AmazonBasics Mutitip


نکات مثبت: این قلم ها ارزان است،  سه نوک خازنی لاستیکی در اندازه های مختلف در آن گنجانده شده است. دارای طراحی خوب برای یک قلم کوچک است. دقت خوبی برای یکی قلم خازنی دارد. دارای درپوش پوششی مناسب است.

نکات منفی: نوک های آن دارای پیچ و تاب هایی می باشند، که هنگام کشیده شدن بر شیشه مانع ایجاد می کنند.
مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/01/26/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%82%d9%84%d9%85-%d8%aa%d8%a8%d9%84%d8%aa/

No comments:

Post a Comment