Wednesday, January 25, 2017

برسی کیفیت سامسونگ گلکسی نت 7

https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/01/samsung-galaxy7-1.jpg

Samsung


[caption id="attachment_2175" align="aligncenter" width="300"]گلکسی نت گلکسی نت[/caption]

از نظر کیفیت گلکسی نت 7 بهترین موبایلی است که سامسونگ تا الآن وارد بازار کرده است. صفحه‌ی 5/7 اینچ این موبایل به خوبی اجازه‌ی استفاده از Samsung S Pen را میدهد و دوربین این موبایل به همان خوبی Galaxy S7 Edge میباشد.

همچنین, این گوشی قابلیت ضد آبی دارد که از ویژگی های خاص این گوشی محسوب می شود .

این گوشی پیشرفته اجازه  اضافه کردن یک میکرو SD card برای حافظه‌ ی بیشتر و دانلود برنامه و بازی و تصویر برداری بیشتر  را به ما میدهد.

با وجود اینکه این گوشی سنگین تر از مدل‌های S7میباشد، صفحه‌ی بزرگش اجازه میدهد که خواندن خبر های روز, بازی کردن, و ویدئو نگاه کردن لذت بخش تر و آسان تر  از زمان‌های گذشته باشد.

[caption id="attachment_2177" align="alignright" width="300"]گلکسی نت 7 گلکسی نت 7[/caption]

این گوشی دارای Iris Scanner هم میباشد که به شما اجازه میدهد با چشمان خود گوشی خود را unlock کنید!

با وجود اینکه گلکسی نت 7 از نظر کیفیت فوق العاده خوب است, هیچ کس نباید این گوشی را بخرد. مشکلات باتری این دو گوشی نت7 باعث شده است که گوشی داغ کند و منفجر شود و جان خریداران این تلفن همراه را به خطر بیاندازد .

. به همین دلیل  سامسونگ دستور برگشت همه‌ی گوشی‌های فروخته شده‌ی نت 7 را داد است. سامسونگ تعهد داد که پول خریدارها را برگرداند و حتی به اونها کمک کند که یک گوشی آیفون بخرند. مشکلات باتری این گوشی باعث شده که همراه داشتن یک گلکسی نت 7در همه‌ی هواپیماها در آمریکای شمالی غیر قانونی شود! اگر شما یک گلکسی نت 7 خریداری کرده اید بهتر است که هر چه سریع تر آن را به شرکت برگردانید.

با وجود مشکلات باتری این گوشی و قیمت بالایش ، این گوشی از نظر کیفیت فوق العاه است و امید به این است که گلکسی نت 8 مشکلاتی از این قبیل نداشته باشد و ما در سال جدید گوشی ای با کیفیت عالی از سامسونگ ببینیم .

 
مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/01/25/%d8%b3%d8%a7%d9%85%d8%b3%d9%88%d9%86%da%af-%da%af%d9%84%da%a9%d8%b3%db%8c-%d9%86%d8%aa-7/

No comments:

Post a Comment