Wednesday, January 25, 2017

روش صحیح انتخاب گل برای باغچه

https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/01/Untitled-6.jpg

چگونه گل رز مناسبی برای باغچه خود انتخاب کنیم


 

گل رز گل عشق است و این گل محبوب هر کسی می باشد. زمانی که در باغچه رشد می کنند زیبا به نظر می رسند که بویی شبیه به هیچ گلی ندارند و دارای تنوع رنگی بسیار زیادی می باشند. می توان یک رنگ تا صد رنگ از آن را کاشت. گل رزی که به درستی انتخاب و کاشته شود زیبایی بی نظیری را به باغچه خواهد بخشید.

[caption id="attachment_2268" align="aligncenter" width="300"]گل گل[/caption]

درباره رنگ تصمیم بگیرید. چگونه رنگ می تواند تاثیر مثبتی در زیبایی باغچه داشته باشد؟ برای انتخاب رنگ ایده آل خود به فهرست رنگ ها و همچنین باغچه ها نگاه کنید.

[caption id="attachment_2270" align="aligncenter" width="300"]گیاه گیاه[/caption]

اندازه را در نظر بگیرید. علاوه بر رنگ، انتخاب اندازه مورد نظر بسیار مهم است. ارتفاع گل رز را در حالت رشد کامل را در نظر بگیرید. گل های رز از هشت پا تا بیست پا رشد می کنند. اندازه ایده آل خود را از پیش تعیین کنید.



درباره آب و هوا فکر کنید. برای اینکه گل رز به صورت کامل و سالم رشد کند شرایط آب و هوایی محل زندگی خود را در نظر بگیرید. برای مثال مواردی که باید در نظر بگیرید بارش باران در شش ماه سال و همچنین میزان سرما می باشد و باید این مورد را که گل رزی که شما انتخاب کرده اید نسبت به سرما مقاومت نشان می دهد را در نظر بگیرید. اگر تابستان های محل زندگی شما گرم و مرطوب است گل رزی را انتخاب کنید که نسبت به آفت های این آب و هوا مقاوم باشد.



رسیدگی و نگهداری را در نظر داشته باشید. تا چه حد می توانید برای گل رزهای خود وقت بگذارید؟ گل های رز همان طور که دارای تنوع در نوع و رنگ می باشد از نظر سبک رسیدگی و نگهداری نیز دارای تفاوت می باشند. اگر می خواهید زیبا به نظر برسند باید رسیدگی زیادی داشته باشند. این نوع گل ها مستعد بیماری ها و آفت های مختلف هستند. پس در نگهداری و رسیدگی به آنها کوشا باشید.
مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/01/25/%d8%a7%d9%86%d8%aa%d8%ae%d8%a7%d8%a8-%da%af%d9%84-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%a8%d8%a7%d8%ba%da%86%d9%87/

No comments:

Post a Comment