Sunday, January 29, 2017

فنگ شویی پول ساز

https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/01/1-1.jpg

با این فنگ شویی پول را به زندگی خود بیاورید


چوب در جنوب در اصل فنگ شویی

در اصل فنگ شویی چوب عنصر ثروت است و همچنین باید محل قرار گیری این عنصر جنوب شرقی خانه نمایانگر شود. البته مممکن است از قبل خانه با عنصر دیگری مثل آتش یا فلز طراحی شده باشد. در این صورت باید متعادل کننده ها را بشناسید تا در صدد ایجاد جریان صحیح انرژی در منزلتان باشید. رنگ های عنصر چوب قرمز و آبی و سبز هستند مثلا برای آتش این رنگ ها, رنگ هایی هستند که زمینه ای قرمز دارند و برای فلز هم این رنگ ها به سمت رده های خاکستری می رود که نماد عنصر فلزی هستند که می توانند باعث ضعیف شدن عنصر چوب گردند.اگر اجا یا شومینه ای در قسمت جنوب شرقی منزلتان است می توانید برای ایجا تعادل و کم کردن اثر منفی آن بر روی عنصر چوب, شما می توانید از تابلو یا کوزه های سفالی برروی شومینه یا اطراف آن استفاده کنید. کلا می توانید با استفاده از رنگ های خاکی در اطراف شومینه در صدد کم کردن اثر منفی عنصر آتش بر عنصر چوب بر آیید.

فنگ شویی

کاسه و قالیچه و حوله در حمام

یکی از مواردی که انرژی را از خانه شما بیرون می برد چکه کردن شیر آب است. بنابراین اگر واقعا به فکر افزایش درآمد خود و پولدار شدن هستید در ابتدا و قبل از هر چیزی شیر آلات خانه را بررسی کنی و از سالم ماندن آن ها اطمینان حاصل کنید. در قوانین و اصول فنگ شویی رابطه ی مستقیم و تنگاتنگی بین عنصر آب و رفاه و ثروت وجود دارد. این عنصر به طور قابل ملاحظه ای در حمام وجود دارد بنابراین توجه به دکوراسیون و نوع چیدمان وسایل در حمام می تواند تاثی زیادی بر افزایش ثروت شم داشته باشد.

استفاده از یک گلدان سبز در حمام توصیه ایست همیشگی. استفاده از ظرفی پر از سنگریزه به نشانه ی عنصر زمین و یک قالیچه ی کوچک یا یک حوله قرمز به نشانه ی آتش می تواند انرژی حمام را متعادل نماید.

فنگ شوییآکواریوم پول می آورد

شما با اضافه کردن یک آکواریوم در جهت جنوب شرقی خانه می توان به این انرژی پول ساز جریان بهتری ببخشید. آکواریوم ترکیبی از عناصری است که مب تواند انرژی را در آن بخش خانه تقویت کند و ثروت را برای شما به همراه داشته باشد. این ترکیب به این صورت است که آب آکواریوم, گیاهان آن, شن و سنگ کف آن و خود سازه می توانند به ترتیب نماد عنصر آب, عنصر چوب, عنصر زمین و عنصر فلز باشند و البته از ماهی های رنگی می توان به عنوان عنصر آتش یاد کرد.

در تمیز نگه داشتن همیشگی آکواریوم کوشا باشید همچنین به سلامت ماهی هایتان اهمیت ویژه ای دهید. اصول فنگ شویی می گوید پس از این کار می توانید شاهد وفور ثروت در زندگی خود باشید.

فنگ شویی

بگذارید انرژی جریان داشته باشد

اصول و قوانین فنگ شویی به ریختگی و بی نظمی را در نقطه ی مقابل و دشمن جریان انرژی می داند. برای رونق بیشتر در کار و کسب درآمد بیشتر از به هم ریختگی محل کار و همچنین میز کار به شدت دوری نمایید. کشویی در کنار دستتان در نظر بگیرید و کاغذها و کلا چیز های اضافی را در آن قرار دهید و درب کشو را همیشه بسته نگه دارید. چیز های اضافی را دور بریزید. درب کمد ها و کشو های مشترک را ببندید. به نوعی از ابراز وجود و نمایش به هم ریختگی ها در محل کارتان بپرهیزید. علاوه بر آن واقعا لازم نیست مقدار زیادی وسیله روی میز بچینید. تا حد امکان سعی در خلوت نگه داشتن میزتان به خرج دهید تا انرژی به سهولت در فضای اطرافتان جریان داشته باشد. همچنین سعی کنید میزتان از زمین کمی فاصله داشته باشد و زیر آن کمی باز باشد.

فنگ شویینمادهای ثروت در جنوب شرقی خانه

همانطور که اشاره شد قسمت جنوب شرقی خانه, قسمت ثروت و موفقیت است. فی الواقع در قوانین فنگ شویی در این جهت جغرافیایی یعنی جنوب شرقی از نماد های ثروت استفاده می شود تا باعث رونق کار و روانه شدن ثروت به سمت شخص شود. در فنگ شویی نماد های ثروت متنوع و متفاوت هستد. چینی ها از مجسمه هایی که سکه در دهان دارند استفاده می کنند. شما نیز می توانید از نمادهایی نظیر قلک , ظرف گندم و هر چیز دیگری با همین مظمون استفاده کنید و در این بخش خانه بگذارید. استفاده از قبض ها ودفترچه اقساط و کلا چیز های خروج دهنده ی پول در این قسمت خانه اصلا مجاز نیست. شما همچنین کی توانید از گلدان های سبز در این قسمت خانه بهره مند گردید.

فنگ شویی
مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/01/29/%d9%81%d9%86%da%af-%d8%b4%d9%88%db%8c%db%8c-%d9%be%d9%88%d9%84-%d8%b3%d8%a7%d8%b2/

No comments:

Post a Comment