Sunday, January 29, 2017

ناگفته های طراحی دکوراسیون

https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/01/7-1.jpg

تکنیک های طراحی دکوراسیون


حجره نما به بحثی می خواهد بپردازد تحت عنوان توصیه هایی جهت طراحی دکوراسیون که شاید کمتر مطرح شده باشند. که در موضوعات زیر شرح داده خواهد شد.

تغییر کاربرد وسایل

تغییر در برخی عناصر اصلی آپارتمان شما می توانید یک چالش جالب در طراحی دکوراسیون جدید منزلتان باشد. به جای فرار کردن از وسایلی که سبب رنجش خاطر شما می شود و به نوعی آن را دوست ندارید می توانید برای آن وسیله وظیفه ی دیگری را در دکوراسیون خود تعریف کنید.

طراحی دکوراسیون

یک ورودی اضافه کنید

ورودی همانطور که در بخش دیگری به آن اشاره شد مهم ترین بخش خانه ی شماست, اگر ورودی زیبا و مجذوب کننده ای ندارید می توانید آن را به طرق مختلف دلخواه خود تزئین کنید. مثلا با یک قفسه ی کتاب چوبی. با برداشتن قفسه های بالایی و اضافه کردن آویز جا را برای آویزان کردن البسه, چتر, شال و سایر چیز ها باز کنید.

همچنین از قفسه ی پایینی می توانید به منظور نگهداری دستکش, عینک آفتابی و غیره و غیره استفاده کنید. در طراحی های دکوراسیون دست طراح باز است شما خود می توانید ایده های متنوع را امتحان کنید. کمی ذوق و کمی حوصله لازم است.

طراحی دکوراسیون

برق بندازید

در هر کدام از فضا های کوچک خانه استفاده از آینه راه کاری فوق العاده است. کاری که آینه انجام می دهد انعکاس نور است که با این کار حس ایجاد فضایی بزرگتر را القا می کند. یک آینه ی بزرگ را برای فضای نشیمن یا غذاخوری , اتاق نشیمن یا اتاق خواب در نظر بگیرید. در مورد جهت نور آپارتمان و محل نصب آینه حتما بررسی های لازم را انجام دهید.

طراحی دکوراسیون

وسایل سرگرم کننده ی آپارتمان

همانطور که قبلا ذکر شد تلویزیون می تواند مرکز ثقل خانه باشد. اگر نیست حتما آن را به یک نقطه ی مرکزی بچرخانید. قاب های زیبای خود و هم چنین آثار دیواری خود را در پشت آن آویزان کنید. دور و بر تلویزیون را می توانید با پارتیشن هایی پوشش دهید. برای استفاده از نهایت فضا می توانید تلویزیون را به دیوار نصب کنید.

طراحی دکوراسیون

آپارتمان خود را احیا کنید

یافتن راهکار های موقتی برای جلوه دادن به آپارتمان کلید داشتن یک خانه ی اجاره ای اما زیبا با دکوراسیونی جذاب خواهد بود. برای مثال شما می خواهید سینک را به هر دلیلی تغییر دهید اما خوب قراردادی که دارید این اجازه انجام چنین کاری را به شما نمی دهد در عوض می توانید اطراف آن را با پرده زیبا کنید و یا قفسه ها و سبدهای پایین را بوسیله ی پرده ای مناسب و زیبا بپوشانید.

طراحی دکوراسیون
مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/01/30/%d8%aa%da%a9%d9%86%db%8c%da%a9-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d8%af%da%a9%d9%88%d8%b1%d8%a7%d8%b3%db%8c%d9%88%d9%86/

No comments:

Post a Comment