Tuesday, January 31, 2017

چند ایده کم هزینه برای زیباسازی باغ و باغچه

https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/01/Wonderfull-garden-1.jpg
با ایده های کم هزینه باغچه خود را زیبا کنید. با برنامه ریزی دقیق و چند ترفند هوشمندانه می توانید هر باغی را به مکانی برای کسب آرامش و یک فضا برای سرگرمی و وقت گذرانی تبدیل کنید - حتی با کمترین هزینه هم می توان ایده های خوبی را در راستای زیباسازی باغ و باغچه اجرا کرد.

ایده های زیباسازی باغ و باغچه حقه های کوچکی هستند که هزینه زیادی ندارند اما تغییرات سبکی زیادی را در باغچه ها ایجاد می کنند. در این مطلب رنگ، گیاهان، مبلمان دو منظوره، صندلی ارزان و ایده های روشنایی باغ را پوشش داده ایم.

با کوسن ها به نیکمت ها رنگ ببخشید

زیبا سازی باغ و باغچه

یک نیمکت ارزان خریداری نموده و هر رنگی که دوست دارید به آن بزنید. رنگ سفید یکی از بهترین رنگ ها برای این منظور می باشد زیرا که جلوه گر رنگ های سبز گیاهان و گل ها می شود همچنین با کوسن های رنگی می توان به نیمکت و باغچه رنگ بخشید. کوسن ها یکی از ابتدایی ترین وسایل برای زیباسازی باغ و باغچه هستند

فضای غذا خوری

زیبا سازی باغ و باغچه

یک دیوار کوتاه در میان باغ بکشید و در اطراف آن گیاهان رونده بکارید. زمانی که به دنبال گیاهان برای کاشت می گردید گیاهان همیشه سبز را انتخاب نمایید که در تمامی فصول ساز سبز بمانند گیاهانی مانند پیچک ها گزینه خوبی می باشند. برای اضافه کردن رنگ به کف زمین از گلدان های گل استفاده نمایید که با شکوفه های خود باغ و ایوان را زیبا کنند.

چراغ هایی با پوششی از ظروف کاپ کیک

زیبا سازی باغ و باغچه

آسان، زیبا و کم هزینه. با استفاده از ظرف کاپ کیک به عنوان پوششی برای چراغ های ال ای دی جلوه ای زیبا به باغچه دهید که در عین حال هزینه ای ناچیز برای شما به همراه دارد.

ایوان با ترکیبی از وسایل

زیبا سازی باغ و باغچه

می توان مبلمان و صندلی های ایوان را رنگین کمانی انتخاب کرد. می توانید وسایل و مبلمان مختلفی را در کنار یکدیگر قرار دهید، بدون اینکه نیاز باشد آنها را ست کنید، کافی است در کنار هم هماهنگشان کنید این اصلی می تواند به شما در زیباسازی باغ و باغچه کمک کند

گوشه ای از باغ به عنوان نشیمنی دو منظوره

زیبا سازی باغ و باغچه

گوشه ای از باغ را انتخاب نموده و با قرار دادن یک صندلی L مانند یک فضای نشیمن ایجاد کنید.هر سایبان و نشیمن گاهی حسی خاص و ویژه به باغ ها می دهد. تشکچه های نشیمن را رنگارنگ انتخاب نمایید تا فضایی راحت ایجاد کند.

چراغ هایی که از درختان آویزانند

زیبا سازی باغ و باغچه

اگر شما به دنبال یک راه مقرون به صرفه برای روشنایی باغ خود هستید، به درختان فانوس آویزان کنید. فانوس ها بدون نیاز به هیچ کابلی به فضا درخشش جادویی می بخشند.

باغ با ننو یا بانوج



هر کسی رویای خوابیدن بر ننو در یک روز آفتابی را ندارد؟ اگر شما خوش شانس باشید که در باغچه خود درختان تنومند داشته باشید بانوج ها بسیار ارزان تر و مقرون به صرفه تر از هر مبلمان سنتی چوبی و فلزی می باشند. با اضافه کردن یک قالیچه و چند بالشتک فضایی راحت و زیبا برای یک چای بعد از ظهر ایجاد کنید.
مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/01/31/%da%86%d9%86%d8%af-%d8%a7%db%8c%d8%af%d9%87-%da%a9%d9%85-%d9%87%d8%b2%db%8c%d9%86%d9%87-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%b2%db%8c%d8%a8%d8%a7%d8%b3%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d8%a8%d8%a7%d8%ba-%d9%88-%d8%a8%d8%a7/

No comments:

Post a Comment