Sunday, January 29, 2017

نکاتی برای زیبا سازی خانه

https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/01/Matteo-Gerbi-geometric-stays-book-shelving-300x200.jpg

زیبا سازی خانه


تا کنون به تغییر و جابجایی اسباب و لوازم تزئینی خانه ی خود اندیشیده اید؟ عوض کردن رنگ چطور؟ همانطور که مستحضر هستید رنگ و تزئینات تا کف و مدخل ورودی واحد منزلتان همه در زیبا تر شدن و زیبا سازی خانه تاثیر به سزایی دارند.

حجره نما کمک می کند با بهره گیری از ساده ترین ایده ها در زیبا تر شدن این فضا و رسیدن به یک فضای جدید به منزل خود جلوه ای زیبا ببخشید.

گالری عکس و تزئینات

از قفسه های جدا از هم برای نمایش اشیا تزئینی یا قاب های عکس استفاده کنید. همانطور که در خانه های قدیمی از این شیوه استفاده می شد و تحت عنوان طاقچه موسوم بود می توانید از این شیوه ی سنتی و کلاسیک بهره بجویید و با قرار دادن گلدان, چند قاب عکس و وسایل تزئینی دیگر فضایی زیبا را پدید آورید. نوع دیگر برای این گونه چیدمان استفاده از قفسه های ساده و یک پایه قوی برای اسباب تزئیناتی هستند که قابلیت تغییر وضعیت و جابجایی را دارند. این قفسه ها با هر چیزی جور می شوند بدون اینکه نیازی به تغییر وضعیت آنها باشد. همچنین با استفاده از این ها از ایجاد سوراخ بیشتر در دیوار جلوگیری می شود.

زیبا سازی خانه

رنگ آمیزی

اگر به هر دلیل نمی توانید دیوارهای آپارتمان خود را رنگ آمیزی کنید, پس مبلمان و سایر اسباب خود را رنگ آمیزی کنید. یک رنگ آمیزی بر رو ی دراور , وسایل چوبی و یا هر اسباب دیگری تاثیر بسیار زیادی بر روی دیوار ها و کلا فضای خانه می گذارد.

زیبا سازی خانه

با یک مقدار پارتیشن باز چطورید؟

اگر در آشپزخانه آپارتمان فضای کافی برای اسباب اضافه ندارید ابتدا اسباب را اولویت بندی کنید, آنهایی را که لازم ندارید دور بریزید, قسمتی را به انبار انتقال دهید , در این مسیر یک قفسه ی فلزی می تواند پذیرای وسایل اضافی شما باشد. همچنین استفاده از سبد را فراموش نکنید. سبد های مختلف برای وسایل مختلف جلوه های زیبا به منزلتان می دهد و تاثیر بسزایی در زیبا سازی خانه شما دارد.

زیبا سازی خانه

پوشش کف

در آپارتمانی شما آن را می خرید یا اجاره می کنید شامل آپارتمان و کل ملحقات آن است. اگر کفپوش آپارتمان مورد پسند شما نیست می توانید برای شیک کردن آن از یک قالی یا قالیچه استفاده کنید؛ البته توجه داشته باشید اگر فضای آپارتمان شما کوچک است از فرش بزرگ استفاده نکنید.

زیبا سازی خانه
مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/01/30/%d8%b2%db%8c%d8%a8%d8%a7-%d8%b3%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d8%ae%d8%a7%d9%86%d9%87/

No comments:

Post a Comment