Monday, January 23, 2017

آشپزخانه رويايي خود رو با به روز ترين ترفندهاي ٢٠١٧ خلق كنيد

https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/01/6-Neptune_29294981_145279431-1920x960.jpg

طراحی آشپزخانه به سبک جدید 2017


اگر فضاي آشپزخانه شما در يك آپارتمان كوچك و نقلي باشد يا در يك خانه بزرگ و ويلايي ايجاد يك محيط جديد به يك اندازه حائز اهميت بوده و از جذابيت بالايي برخوردار است،همينطور به دليل پر هزينه بودن اين بخش از خانه، برخورداري از يك فضاي كاملا متفاوت ازتوجه بسياري برخوردار است.
ما انتخابهاي بسياري را براي كمك به شما درنظر گرفتيم تا نشون بديم با هر نوع سليقه و بودجه و فضايي ،طراحي خاصي وجود داره كه ميتونه منحصر به شما بوده و بهترين گزينه براي خانه شما باشد،پس مقاله زير رو مطالعه كنيد و از ايده هاي جديد براي ايجاد فضايي تازه الهام بگيريد

آشپزخانه
١)بافت صنعتي:

از راهكار هاي تغيير به بافت صنعتي، توجه به فضاهاي كاربردي و ايجاد حس سادگي است. با در نظر گرفتن فضاي آپارتمان هاي شهري و وسايل خانه، كليد اصلي اين تغيير به نمايش گذاشتن امكانات معماري است؛ مانند نماي براق استيل،ديوار هاي آجري با اصلاح نورپردازي در تركيب با رنگ هاي طلايي يا مسي است.

الف)به نمايش گذاشتن ديوارها:

استفاده از آجر ، نماي بتني يا استفاده از كاشي در چيدمان هاي مختلف، باعث ايجاد فضايي جديد و حسي متفاوت ميشود. به دنبال استفاده از رنگ هاي طوسي يا نماي سنگي نتيجه اي خاص براي فضايي منحصر ايجاد كنيد.

آشپزخانه

 

ب) تركيب مواد:

از مهم ترين عوامل تاثير گذار، استفاده از مواد طبيعي كه داراي پتينه و بافت خاصي است مانند چوب يا مرمر با پرداختي براق و شيشه اي است. انتخاب كابينت ها به رنگ خنثي ، و يا استفاده از چوب يا صفحات بتني يا به كار گيري نقوش سنگي؛ باعث ايجاد برجستگي و جلب نظر و نقطه عطفي در آشپز خانه شما ميشود. و يا با استفاده از شير آلات مسي به راحتي ميتوان الماني صنعتي را به محيط آشپزخانه اضافه كرد.

آشپزخانه

 

ج)اضافه كردن عناصر فلزي:

فلز از مواد اصلي و بهترين انتخاب براي اضافه كردن به آشپزخانه است. همكاري ديرينه فلزات با ساخت و ساز ، اين عنصر رو به بهترين ماده براي ايجاد نمايي صنعتي تبديل كرده است.استفاده از فلزات در مكان هايي مانند ميز يا نقاطي در معرض ديد ،هم بسيار بادوام و مقاوم بوده هم ماده ايست كه به راحتي تمييز ميشود، اين درحالي است كه انتخاب فلزاتي با بافت هاي متفاوت ، نمايي جديد تر رو براي شما ايجاد خواهد كرد. درجايي ديگر اضافه كردن نمايي از فلز با روكشي از فولاد ضد زنگ، با صندلي هايي از جنس روي، شبكه بندي هايي از جنس فلزات براي انباري و ذخيره كردن مواد و لامپ برق هايي با استفاده از سيم ؛ميتواند از بهترين گزينه ها باشد.

آشپزخانه

د) انتخاب درست نورپردازي:

اصلاح نورپردازي،اغلب باهدف به نمايش گذاشتن صفحات فلزي و ياشيشه هاي مات ، از جمله آسانترين راهكارها براي ايجاد آشپزخانه اي شيك و زيبا است. نور پردازي صنعتي به عنوان يك نوع نورپردازي كم هزينه شناخته ميشود كه با هر بودجه و فضايي قابل تطبيق است. و به راحتي با آويزان كردن منبع نوري بالاي قسمت جزيره اي آشپزخانه و يا ميز غذاخوري ميتوان نور و سبكي منحصر به فرد را وارد آشپزخانه كرد.

آشپزخانه

ه) فضاي شهري :

با تغييري كوچك مسيري جديد از يك آشپزخانه كلاسيك تا يك محيط خلاقانه را طي كنيد. ميتوان با قرار دادن ميزهايي با قاب بندي فلزي در كنار هم ، جزيره آشپزخانه خود رو ايجاد كنيد طوري كه از يك سمت به ميز وصل باشد و از سمتي ديگر به ديوار.

آشپزخانه

و) تيره تر انتخاب كنيد:

تركيب چوب هاي اصلاح شده با روكش كورين براي ايجاد پالت رنگي آرام و متفاوت در فضايي صنعتي و مدرن تر ، از جمله بهترين انتخاب هاست.

آشپزخانه
مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/01/23/%d8%a2%d8%b4%d9%be%d8%b2%d8%ae%d8%a7%d9%86%d9%87-%d8%b1%d9%88%d9%8a%d8%a7%d9%8a%d9%8a-%d8%b3%d8%a8%da%a9-2017/

No comments:

Post a Comment