Thursday, July 13, 2017

10 دلیل خرید رنو کولیوس 2017

https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/07/RenaultKoleos2017-1.jpg
یکی از قدیمی ترین برند های خودرو سازی با تجربه که سالیان سال است به امر واردات خودرو به داخل کشور مشغول است ، رنو می باشد. همه ی ما ورود خودرو های مختلف با کلاس های گوناگون را که توسط رنو وارد شده است را مشاهد کرده ایم . یکی از بهترین و جدید ترین خودرو های رنو که جدیدا وارد ایران شده است رنو کولیوس 2017 می باشد که هم زیبا و مقاوم است و هم قیمت مقرون به صرفه ای دارد همین عوامل به همراه یدک کشی نام رنو باعث شده است که طرفداران بی شماری را این خودرو ی تازه وارد پیدا کند .

به طور کلی رنو کولیوس 2017 یک کراس اوور بسیار قوی و با کیفیت می باشد که شما تنها با دیدن ظاهر و داخل آن می توانید پی به آن ببرید .

در این مقاله نکاتی را در باب معرفی رنو کولیوس 2017 بیان می کنیم تا شما با این خودرو ی زیبا و قدرتمند بیشتر آشنا شوید .

رنو کولیوس 2017رنو کولیوس 2017 مجهز به یک پیشرانه ی فوق العاده ی 2.5 لیتری است که بسیار به صرفه و اقتصادی است علاوه بر این ، این پیشرانه قدرت شتاب گیری عالی در این خودرو به نمایش گذاشته است .

این پیشرانه پر بازده با یک گیربکس CVT فوق العاده کوپل شده است که کارایی خودرو را تقویت کرده است .

دلایل منطقی خرید خودروی فوق العاده و با کیفیت رنو کولیوس 2017 :

1.طراحی ظاهری و داخلی این خودرو به گونه ای می باشد که بسیار هوشمندانه است و ذهن طراح به گونه ای عمل کرده است که این خودرو باب پسند هر رنج سنی ای باشد ؛ به طور کلی این خودرو به گونه ای ساخته شده است که هم جوانان که طرفدار خودرو های اسپرت هستند میل به خرید آن پیدا کنند و هم افرادی که علاقه به خودرو های شیک دارند پس رنج سنی در خرید این خودرو ی زیبا و قدرتمند تاثیری ندارد به همین علت است که بیشترین طرفدار را دارد .رنو کولیوس 2017

  1. طراحی داخلی کابین رنو کولیوس 2017 حس خوبی را به شما القا می کند زیرا بسیار ، لوکس ، فول آپشن و جذاب است . داخل کابین امکان استفاده از تمامی امکانات رفاهی برای تمام سرنشینان محیا می باشد و با وجود این که میزان آپشن های این خودرو زیاد است کنترل کامل تجهیزات بسیار آسان و قابل دسترس می باشد .رنو کولیوس 2017

  2. در رنو کولیوس 2017 پیشرانه ای که به کار رفته است بسیار قدرتمند است که می تواند 169 اسب بخار قدرت ایجد کند که این به دلیل به کار رفتن پیشرانه پیشرفته ی این خودرو است که دارای 2488 سی سی حجم می باشد و استفاده از این پیشرانه باعث شده است تا مصرف سوخت خودرو در هر شرایطی بسیار پایین باشد .رنو کولیوس 2017


4.همان طور که اشاره شد گیربکسی که در رنو کولیوس 2017 به کار رفته است از نوع CVT می باشد که نمونه ی آن را در نسل قبلی رنو نیز می توانید ببینید .

این گیربکس عملکرد عالی را به مصرف کننده نشان می دهد و همراه شدن این گیربکس با سیستم انتقال قدرت AWD پیشرفته که کنترل همه شرایط انتقال را بر عهده دارد باعث تقویت هرچه بیشتر قدرت خودرو شده است و در انواع مختلف شرایط جاده و در هر سطحی به بهترین شکل عمل می کند .رنو کولیوس 2017

5.به طور کلی کلیه ی اجزای خودرو ی رنو کولیوس با یکدیگر هماهنگی شگفت انگیزی دارند به طوری که سیستم تعلیق ، شاسی ، اتصالات و ... به خوبی با یکدیگر هماهنگ هستند و همین امر باعث شده است که هندلینگ خودرو بسیار بالا باشد و و در هر شرایطی حتی پیچ های تند برخی جاده ها ، حس اطمینان خوبی را به راننده و سرنشینان القا کند .
  1. خیلی از افراد هستند که سیستم صوتی خودرو برایشان بسیار مهم است و دوست دارند صدای موزیک را با بهترین کیفیت گوش دهند به همین خاطر در خودرو هایی که سیستم صوتی ضعیف استفاده شده است اقدام به تعویض آن می نمایند اما در رنو کولیوس 2017 از بهترین برند سیستم صوتی یعنی BOSE استفاده شده است که حجم صدا و کیفیت فوق العاده ای را استخراج می کند و باعث رضایت کامل مصرف کننده می شود .رنو کولیوس 2017


7.سقف رنو کولیوس 2017 همانند نمونه های قبلی دارای پانوروما می باشد که باعث می شود سقفی با دید آسمان آبی در داخل خودرو بالای سرتان باشد و لذت نشستن داخل کابین این خودرو را دو چندان می کند .

به جرات می توان گفت در این رنج قیمتی در بین رقیبان این خودرو هیچ کراس اووری را نخواهید یافت که دارای آپشن سقف پانوروما باشد .
  1. این خودرو توسط موسسات معتبر اروپا که وظیفه ی سنجیدن امنیت خودرو های تولید شده را دارند پنج ستاره دریافت کرده است و جز دسته ی ایمن ترین و با استقامت ترین خودرو ها دسته بندی شده است .


[fruitful_dbox] حتما بخوانید : نقد و بررسی خودروی فورد موستانگ [/fruitful_dbox]

لازم است بدانید که این خودرو در عین حال که بسیار قدرتمند ، مجهز و ایمن است ، بسیار راحت و آرامش بخش است و مناسب برای سفر های خانوادگی و ... می باشد .
  1. همانطور که اشاره شد رنو یک برند معتبر و معروف می باشد که افراد با شنیدن نام آن متوجه کیفیت و قدرت آن خواهند شد و به این برند اطمینان کامل دارند به همین علت محبوبیت برند رنو و و پر طرفدار بودن ماشین کولئوس خیال شما را از بابت بازار خرید و فروش این خودرو به صورت صفر کیلومتر و دست دوم راحت می کند .


همچنین خدمات پس از فروشی که رنو برای محصولات خودش در نظر گرفته است باعث موفقیت بیشتر و بهتر این خودرو در بازار جهانی شده است .رنو کولیوس 2017

حالا شاید افرادی که از نسل قبلی رنو کولیوس استفاده کرده اند هم اکنون فکر تعویض خودروی خود با نسخه ی 2016 آن در سرشان ایجاد شود .
  1. همان طور که اشاره شد این خودرو متناسب با هر سلیقه و هر نیازی می باشد پس اگر شما به یک خودرو ی پر قدرت در سطح شهر احتیاج دارید و یا دائما به سفر های مختلف مانند کویر ، جنگل و ... می روید و می خواهید یک خودرو ی با کیفیت و فول آپشن با قیمت اقتصادی داشته باشید رنو کولیوس 2017 با حدودا 200 میلیون تومان قیمت مورد بسیار مناسبی برای شما می باشد .


مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/07/13/10-%d8%af%d9%84%db%8c%d9%84-%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d8%b1%d9%86%d9%88-%da%a9%d9%88%d9%84%db%8c%d9%88%d8%b3-2017/

No comments:

Post a Comment