Saturday, July 15, 2017

راهنمای خرید خودرو - معرفی MVM X33S

https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/07/MVM-X33S.jpg
صنعت خودرو سازی در چین با سرعت غیر قابل توصیفی رو به پیشرفت می باشد و این روند به گونه ای است که تقریبا می توان هر ساله شاهد خودرویی با ویژگی ها و طراحی ای به روز از شرکت های خودرو سازی چین باشیم . در این مقاله به معرفی و بررسی یکی از جدید ترین خودرو های چینی با نام MVM X33S که توسط شرکت مدیران خودرو رونمایی شده است بپردازیم .

این مقاله یک راهنمای خرید خودرو می باشد که در آن می توانید به راحتی هر گونه اطلاعاتی که در مورد خودرو ی MVM X33S می خواهید ، بدست آورید .

طراحی خارجی

به طور کلی اگر بخواهیم این خودرو را با نسل های قبلی اش مقایسه کنیم ، MVM X33S بسیار زیبا و خیره کننده می باشد همچنین شرکت سازنده ی این خودرو تلاش بسیاری کرده است تا کابین این خودرو را بر خلاف نسخه های قدیمی تر به صورت اسپرت طراحی کند .

MVM X33Sاگر شما نگاهی به جلوی MVM X33S بیاندازید چراغ های زیبا ، جلو پنجره ی خاص و سپری اسپرت توجه شما را جلب می کند و با دیدن تنها این بخش به تفاوت این مدل با مدل قبلی X33 پی خواهید برد .

به طور کلی MVM X33S در دو نوع اسپرت و معمولی تولید و عرضه می گردد به همین دلیل این خودرو متناسب با هر سلیقه ای می باشد . در مدل اسپرت این خودروی چینی سقف به رنگ مشکی می باشد که این تضاد رنگ با بدنه زیبایی خودرو را دو چندان می کند همچنین دیگر ویژگی بارزی که در مدل اسپرت این خودرو با مدل معمولی ان جود دارد این است که در مدل اسپرت از دو اگزوز در عقب استفاده شده است و در نمونه ی معمولی آن یک اگزوز در این قسمت قرار گرفته است .

حالا اگر نگاهی به جوانب این خودرو بیاندازید متوجه رینگ های اسپرت آن می شوید که طبق گفته ی شرکت سازنده از بهترین و مقاوم ترین مواد اولیه ساخته شده است .

اما متاسفانه و یا خوشبختانه با وجود این همه تغییرات کلی در MVM X33S قسمت عقب این خودرو با نمونه های قبلی تولیدات این شرکت هیچ تغییری نکرده اس و اگر شما از نمای عقب به خودرو نگاه کنید هیچ تفاوتی با نسخه ی قدیمی این خودرو احساس نخواهید کرد .

به طور کلی چیزی که از ظواهر این خودرو پیدا است این است که این خودرو یک کراس اور شهری مناسب و قابل قبول می باشد .

طراحی داخلی

وقتی شما وارد کابین این خودرو می شوید تغییرات کلی طراحی داخلی این نمونه نسبت به نسخه های قبلی به وضوح برایتان مشهود خواهد بود و شاهد تغییرات چشمگیر فوق العاده ای می شوید .

MVM X33Sاگر به اطراف دریچه های تهویه خودرو نگاه کنید می بینید که حاشیه ای با رنگ قرمز زیبایی خاصی را به نمای داخلی بخشیده است که باعث اسپرت شدن داخل خودرو شده است .

صفحه LCD 8 اینچی با قابلیت لمسی و متصل به دوربین دنده عقب نشان از تکنولوژیک شدن MVM X33S دارد. از نظر ارگونومیک نیز می توان نمره قبولی را به این اوور کراس شهری داد.

MVM X33Sبه طور کلی طراحی یک خودرو ی شاسی بلند باید به گونه ای باشد که برای سرنشینان نهایت رفاه را ایجاد کند اما متاسفانه فضای داخلی این خودرو خیلی ایده آل نیست اما باز هم مورد ازار و اذیت سرنشینان نمی شود .

به همین دلیل است که این خودرو به منظور مسافرت های خانوادگی بین شهری مناسب نمی باشد و تنها به عنوان یک کراس اوور شهری معرفی شده است .

برخی از امکانات رفاهی MVM X33S عبارت است از :

  • کیسه هوای راننده و سرنشین جلو

  • روکش چرمی

  • کروز کنترل

  • مه شکن جلو و عقب

  • پشتیبانی سیستم ترمز از ABS  و EBD

  • تنظیم برقی آینه های جانبی

  • تنظیمات سیستم رانندگی بین دو حالت eco و sport

  • سنسور پارک

  • شش حالت تنظیم صندلی راننده

  • تهویه مطبوع خودکار

  • سانروف

مشخصات فنی MVM X33S:

به طور کلی این خودرو مجهز به یک پیشرانه ی دو لیتری چهار سیلندره می باشد که توانایی این را دارد که قدرتی برابر با 139 لسب بخار ایجاد نماید .

گشتاور این پیشرانه برابر 180نیوتن متر می باشد که برای این خودرو بسیار قابل قبول می باشد لازم است بدانید که حداکثر سرعتی که این راس اوور شهری می تواند بگیرد 175 کیلومتر بر ساعت است که طی ازمایشاتی که که شرکت سازنده انجام داده است ، سرعت این خودرو از صفر کیلومتر بر ساعت تا صد کیلومتر بر ساعت حدودا 13 ثانیه طول می کشد .

MVM X33Sگیربکسی که در MVM X33S مورد استفاده قرار گرفته است ، CVT می باشد که تا کنون گزارشاتی در خصوص ایجاد اختلالاتی در هنگام حرکت بوده است که این اختلالات به این گونه می باشد که در ابتدای حرکت وقتی دنده می دهید با فشار گاز برای مدت چند ثانیه ماشین حرکت نمی کند در بخش دنده عقب هم این مشکل مشاهده شده است که این امر به دلیل عدم هماهنگی کامل گیربکس با موتور می باشد که شرکت سازنده در صدد رفع این مشکل در تولیدات جدید بر آمده است .

طراحان این خودرو برای ارامش هر چه بیشتر سرنشینان خودرو تلاش کردند تا کمترین صدای به داخل خودرو نفوذ کند در نمونه های قبلی صدای در داخل کابین بسیار زیاد بود اما در MVM X33S صدای موتور و فضای بیرونی بسیار کم و ناچیز در داخل کابین پخش می شود اما متاسفانه این بی صدایی تنها تا دور موتور 4000 دور بر دقیقه ادامه دارد و پس از ان صدای موتور به وضوح در داخل کابین شنیده می شود .

[fruitful_dbox] حتما بخوانید : بررسی خودرو ی رنو تلیسمان [/fruitful_dbox]

به طور کلی شما می توانید در MVM X33S سیستم رانندگی را به دو حالت مختلف eco و sport تنظیم نمایید . اگر شما خودروی خود را به حالت eco تنظیم نمایید مصرف سوخت خودرو بسیار کمتر می شود و دور موتور نیز در حالت پایین تری قرار می گیرد ؛ به گونه ای انگار کلیت توان و قدرت خودرو را کنترل می کند اما اگر خودرو را در حالت sport قرار دهید کل توان خودرو مورد استفاده قرار می گیرد و شما شاهد عملکرد بسیار بهتری از خودرو ی چینی خود خواهید بود .

MVM X33Sفرمان این خودرو ی چینی نسبت به مدل های قبلی این شرکت بسیار نرم تر و روان تر می باشد و حس خوبی را به راننده منتقل می کند اما اگر شما تجربه ی رانندگی با یکی از خودرو های تراز اول جهان را داشته باشید متوجه می شوید که این خودرو فاصله ی بسیار زیادی با خودرو های اروپایی و آمریکایی دارد .

از لحاظ تسلط راننده به ابعاد و زوایای بدنه  این خودرو نمره ی قابل قبولی را دریافت می کند و تقریبا می توان گفت راننده در این خودرو هیچ گونه نقطه ی کوری ندارد .

هندلینگ این خودرو بسیار خوب می باشد اما در مقابل سیستم تعلیق این خودرو واقعا غیر قابل قلول است زیرا به گفته ی برخی از مصرف کنندگان در هنگام افتادن خودرو در دست انداز ها کل شدت ضربه و صدای آن به اتاق منتقل مبیشود که باعث آزار سرنشینان به خصوص سرنشینان عقب می شود .

جمع بندی

به طور کلی MVM X33S از لحاظ طراحی ظاهری و طراحی کابین بسیار زیبا و مورد پسند می باشد و از نظر امکانات رفاهی داخل کابین نمره ی قابل قبولی را دریافت کرده است .

اما موردی که خریداران این خودرو با آن بسیار مواجه هستند این است که قطعات یدکی این خودرو به سختی در دسترس قرار می گیرد و یا به دلیل کم بودن این لوازم قیمت آن بسیار بالا تر از حد معمول می باشد .
مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/07/15/%d8%b1%d8%a7%d9%87%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c-%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d8%ae%d9%88%d8%af%d8%b1%d9%88-%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-mvm-x33s/

No comments:

Post a Comment